Stążka-Gawrysiak Agnieszka
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(4)
Proza
(4)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(6)
Placówka
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(2)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2471)
Kozioł Paweł
(2009)
Bekker Alfred
(1808)
Vandenberg Patricia
(1330)
Kotwica Wojciech
(810)
Stążka-Gawrysiak Agnieszka
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(778)
Doyle Arthur Conan
(666)
Kowalska Dorota
(666)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(666)
Wallace Edgar
(632)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(592)
Zarawska Patrycja (1970- )
(531)
Shakespeare William
(517)
Cartland Barbara
(509)
Kochanowski Jan
(484)
Buchner Friederike von
(473)
Shakespeare William (1564-1616)
(472)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(463)
Dickens Charles
(458)
Popławska Anna (filolog)
(447)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(441)
Christie Agatha (1890-1976)
(440)
Hackett Pete
(439)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(438)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(399)
Roberts Nora (1950- )
(399)
Prus Bolesław (1847-1912)
(398)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(397)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(396)
Verne Jules
(395)
Fabianowska Małgorzata
(387)
Drewnowski Jacek (1974- )
(386)
Maybach Viola
(380)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(372)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(355)
May Karl
(351)
Poe Edgar Allan
(350)
Sternberg Andre
(346)
Steel Danielle (1947- )
(344)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Waidacher Toni
(325)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(313)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(312)
Rzehak Wojciech (1967- )
(311)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Ludwikowska Jolanta
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(306)
London Jack
(304)
Tuwim Julian (1894-1953)
(304)
Донцова Дарья
(300)
Boy-Żeleński Tadeusz
(284)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Ewers H.G
(278)
Leśmian Bolesław
(278)
Dönges Günter
(276)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(260)
Калинина Дарья
(259)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Conrad Joseph
(254)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(251)
Kraszewski Józef Ignacy
(248)
May Karol
(245)
Kühnemann Andreas
(244)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(241)
King Stephen (1947- )
(241)
Zimnicka Iwona (1963- )
(241)
Austen Jane
(240)
Francis H.G
(240)
Krasicki Ignacy
(240)
Chávez José Pérez
(238)
Goethe Johann Wolfgang von
(237)
Montgomery Lucy Maud
(236)
Wells H. G
(236)
Goscinny René (1926-1977)
(234)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(233)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Ławnicki Lucjan
(229)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(225)
Stevenson Robert Louis
(225)
Ellmer Arndt
(222)
Howard Robert E
(222)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(217)
Balzac Honoré de
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Szal Marek
(215)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(213)
Voltz William
(211)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
6-8 lat
(4)
Dzieci
(4)
Rodzice
(2)
9-13 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Temat
Dzieci
(4)
Radzenie sobie ze stresem
(4)
Regulacja emocji
(4)
Stres
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Samokontrola
(1)
Uczucia
(1)
Gatunek
Opowiadania i nowele
(4)
Poradnik
(4)
Dziedzina i ujęcie
Rodzina, relacje międzyludzkie
(4)
Psychologia
(2)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Choć rzadko o tym myślimy, dzieci często odczuwają stres. Nowe sytuacje, presja czasu, nagromadzenie bodźców - to wszystko sprawia, że trudno im poradzić sobie z napięciem. Na co dzień nie zdajemy sobie sprawy, że zwykłe dyscyplinowanie uczy dziecko samokontroli, ukrywania swoich emocji i tłumienia potrzeb. Self-Reg to samoregulacja. Metoda, która pozwala opanować nadmierny stres i zlikwidować przyczynę złego samopoczucia, a nie tłumić samo zachowanie, które z niego wynika. Dzięki niej mądrze wesprzesz swoje dziecko. [Znak Emotikon, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-159 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7dz-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Naucz swoje dziecko, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach! Razem z przedszkolakami, Kubą i Leną, poznajcie proste sposoby na opanowanie się, gdy emocje biorą górę. Self-Regulation. Opowieści dla dzieci o tym, jak działać, gdy emocje biorą górę to historie, które mogą się przytrafić każdemu przedszkolakowi (i rodzicowi!): - marudzenie przy kolacji, - spory na placu zabaw, - nagłe wybuchy złości o błahostki. Razem z Kubą i Leną dzieci poznają lepsze rozwiązania trudnych sytuacji. Ramki dla rodzica pozwalają zrozumieć podejście oparte na metodzie Self-Reg i ułatwiają korzystanie z niego na co dzień. Choć rzadko o tym myślimy, dzieci często odczuwają stres. Nowe sytuacje, presja czasu, nagromadzenie bodźców - to wszystko sprawia, że trudno im poradzić sobie z napięciem. Na co dzień nie zdajemy sobie sprawy, że zwykłe dyscyplinowanie uczy dziecko samokontroli, ukrywania swoich emocji i tłumienia potrzeb. Self-Regulation to samoregulacja. Opracowana przez prof. Stuarta Shankera metoda Self-Reg pozwala opanować nadmierny stres i zlikwidować przyczynę złego samopoczucia, a nie tłumić samo zachowanie, które z niego wynika. Dzięki niej mądrze wesprzesz swoje dziecko. [Znak Emotikon, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1dz-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-II/Op (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5dz-1 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-II/Op (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.16-I/N (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
NAUCZ SWOJE DZIECKO, JAK RADZIĆ SOBIE Z CODZIENNYMI TRUDNOŚCIAMI. Razem z przedszkolakami Kubą i Lenką oraz ich przyjaciółmi odkryj proste sposoby na powrót do równowagi, gdy emocje biorą górę. Poznaj historie, które pokazują, że nie ma niegrzecznych dzieci – są tylko takie, którym skończyło się paliwo, czyli energia niezbędna do radzenia sobie z rozmaitymi bodźcami. Dowiedz się, jak zmierzyć się z typowymi dla dzieci w wieku przedszkolnym trudnościami takimi jak: - marudzenie przy wychodzeniu do przedszkola, problemy w kontaktach z dawno niewidzianymi osobami, zazdrość o rodzeństwo, kłótnie z rówieśnikami, drażliwość po dniu pełnym wrażeń, unikanie mycia rąk, kłamanie, kłopoty z ubieraniem się. Opowiadania uzupełnione są przez części dla dorosłych opiekunów. Powstały one we współpracy z dr Jagodą Sikorą, psychologiem dziecięcym i facylitatorką podejścia Self-Reg. Pomogą ci zrozumieć, skąd biorą się trudności dziecka, i wesprzeć najmłodszych tak, aby radzili sobie coraz lepiej i rozwijali zdolność do samoregulacji (ang. self-regulation), czyli przywracania równowagi w obliczu stresorów. Po ogromnym sukcesie książki Self-Regulation. Opowieści dla dzieci o tym, jak działać, gdy emocje biorą górę czas na nowe wyzwania i nowe wskazówki! [Znak Emotikon, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4dz-1 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5dz-1 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-II/Op (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.16-I/N (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Szkolne wyzwania wymagają wsparcia. Naucz swoje dziecko, jak sobie radzić, gdy emocje biorą górę, a wszystko wokół się zmienia. Poznaj historie, które mogą się przytrafić każdemu dziecku w wieku wczesnoszkolnym, jego rodzeństwu i opiekunom. Opowiadają o powszechnych trudnościach takich jak: - organizacja zdalnej nauki w czasie pandemii - odreagowywanie emocji po powrocie ze szkoły - niska samoocena i niechęć do odrabiania prac domowych - dokuczanie ze strony rówieśników - silne emocje i zmiana zachowania związana z graniem w gry komputerowe. Teksty dla dorosłych opiekunów pozwalają zrozumieć trudności dziecka i wesprzeć je tak, aby radziło sobie coraz lepiej i rozwijało zdolność do samoregulacji (ang. self-regulation), czyli przywracania równowagi w obliczu stresorów. Treść ramek powstała we współpracy z dr Jagodą Sikorą, psychologiem dziecięcym i facylitatorką podejścia Self-Reg. Po ogromnym sukcesie książki Self-Regulation. Opowieści dla dzieci o tym, jak działać, gdy emocje biorą górę czas na nowe wyzwania i nowe wskazówki. [Znak Emotikon, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-159/I (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej