Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(35)
Forma i typ
Książki
(35)
Dostępność
dostępne
(47)
tylko na miejscu
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(20)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(7)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(23)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(8)
Drozdowski Marian Marek (1932- )
(3)
Kaszuba-Perz Adriana
(3)
Soliński Tomasz (1975- )
(3)
Soliński Tomasz (1975-)
(3)
Hajder Mirosław
(2)
Loutskii Heorhii
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Stręciwilk Wiesław
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Berdel-Dudzińska Marta
(1)
Biliński Jacek
(1)
Chłopecki Jerzy (1936-2014)
(1)
Ciesielska Ewa (filolog)
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cwynar Wiktor (ekonomia)
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Gazda Andrzej
(1)
Grzybowski Marian (1945- )
(1)
Hałaj Joanna Barbara
(1)
Klasik Andrzej
(1)
Krupa Jan (1955- )
(1)
Kwiatkowski Eugeniusz
(1)
Nowak-Jeziorański Jan (1913-2005)
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Paszczyński Stanisław (1950-2014)
(1)
Peszko Adam (1938- )
(1)
Pietrzak Henryk
(1)
Pomianek Tadeusz
(1)
Rzerzycha Małgorzata
(1)
Sawaryn Daria
(1)
Sosnowska Honorata
(1)
Szpunar Magdalena
(1)
Szydełko Alfred
(1)
Trala Bronisław
(1)
Welc Bernadeta
(1)
Zin Wiktor (1925-2007)
(1)
Zioło Zbigniew (1935- )
(1)
Świda Jarosław
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(32)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(34)
Temat
Public relations
(10)
Zarządzanie
(8)
Informatyka
(7)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania (Rzeszów)
(5)
Polska
(4)
Dziennikarstwo
(3)
Kwiatkowski, Eugeniusz (1888-1974)
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Decyzje
(2)
Ekonomiści
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Rachunkowość
(2)
Turystyka
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Agroturystyka
(1)
Architektura polska
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze
(1)
Gospodarka
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Historia gospodarcza
(1)
ICN Polfa Rzeszów S.A.
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Koszty
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Policealne Studium Zawodowe Stowarzyszenia Promocji Przedsiębiorczości (Rzeszów)
(1)
Prawo
(1)
Prawo autorskie
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Spółki akcyjne
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Unia Europejska
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Wybory
(1)
Własność przemysłowa
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
2001-0
(3)
Temat: miejsce
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(3)
Polska
(2)
Podkarpacie Północne
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(5)
Sprawozdania
(4)
Podręcznik
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Albumy
(1)
Fotografia polska
(1)
35 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84820 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84375 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Bibliogr. przy pracach.
1. Kapitał relacji, wartość public relations; 2. Symbole i wyróżniki w procesie kreowania wizerunku kraju; 3. Wykorzystanie działań public relations przed uruchomieniem projektu; 4. Kształtowanie i ocena wizerunku jednostki samorządu terytorialnego; 5. Propaganda czy public relations? Dwa wybrane przypadki z USA i Polski; 6. Komunikowanie polityczne w kampanii wyborczej - kierunki zmian w polskiej rzeczywistości politycznej; 7. Metody działań PR w jednostkach samorządu terytorialnego; 8. Skuteczność i efektywność PR; 9. Marketing międzywyborczy w praktyce. Sto dni rządu Kazimierza Marcinkiewicza; 10. Wizerunek mafii w literaturze Mario Puzo; 11. Społeczna odpowiedzialność uczelni publicznej a public relations (na przykładzie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego); 12. Public relations w zarządzaniu sytuacją kryzysową w banku; 13. Samorządowe public relations w Polsce - doniesienie z badań; 14. Uwarunkowania i instrumenty kształtowania wizerunku firmy w Internecie; 15. Public relations rejonu Kaszub; 16. Lobbying organizacji trzeciego sektora; 17. Etyczne aspekty PR w Polsce w świetle wyników badań empirycznych; 18. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji marketingowej; 19. Public relations - gdzie jesteśmy i gdzie idziemy? Mity i fakty; 20. Wykorzystanie telemarketingu w ubezpieczeniach; 21. Zmiana wizerunku służby zdrowia w Polsce - konieczność i potrzeba społeczna; 22. Niedyskretny urok grupy. Grupy studenckie a kształtowanie wizerunku uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie; 23. Duży sukces małej Ani, czyli reklamowa kampania wizerunkowa na usługach PR; 24. Marketingowe PR w zintegrowanej komunikacji; 25. Marketingowa koncepcja kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa; 26. Wykorzystanie macierzy celów wizerunkowych w analizie i ocenie sytuacji wyjściowej firmy; 27. Zjawiska społeczno-psychologiczne, wykorzystywane przez public relations w procesie pozyskiwania akceptacji konsumenta dla produktu odzieżowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84823 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. DZIENNIKARZE I POLITYCY - WZAJEMNE ZALEŻNOŚCI: 1. Między cenzurą a rynkiem 2. Media jako specyficzna instytucja generowania zachowań wyborczych 3. Dziennikarstwo śledcze i prowokacja dziennikarska 4. Polityczna odpowiedzialność dziennikarska? 5. Polityk dziennikarzem, dziennikarz politykiem? 6. Takie widzi świata koło..., jakie telewizyjnymi zakreśla oczy - w teatrze życia politycznego 7. "Wróg nr 1" czy "czwarta władza" - media w systemie politycznym RP II. DZIENNIKARSTWO W XXI WIEKU: 1. Poskramianie dziennikarzy. Instrumentarium demokracji dyktatorskiej 2. Misja, "czwarta władza" czy biznes? O potrójnej naturze mediów 3. O przyczynach i skutkach upolitycznienia Telewizji Polskiej 4. Trójkąt bermudzki - czyli jak kierować przedsiębiorstwem medialnym w warunkach presji politycznej 5. Cóż to jest prawda? Wiarygodność współczesnego języka dziennikarskiego w Polsce 6. Chichot z polityka. Rola humoru w dyskursie politycznym 7. Etyczne granice współczesnego dziennikarstwa 8. Co z tą Radą? 9. Demokracja deliberatywna a Internet 10. Internetowy dyskurs polityczny na przykładzie wybranych forów i grup dyskusyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91333 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Streszcz. ang. przy ref.
Artykuły także w j. ang., słow. i czesk.
M.in. dot. ICN Polfa Rzeszów S.A.
Bibliogr. przy niektórych ref.
Cz.I. PUBLIC RELATIONS PRZEDSIĘBIORSTW : 1. Public relations w zarządzaniu firmą ; 2. Znaczenie reklamy w kreowaniu wyobrażenia o przedsiębiorstwie Cz.II. PUBLIC RELATIONS W ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ I SAMORZĄDOWEJ : 1. Public relations miasta i regionu w dobie globalizacji ; 2. Marketingowy system informacji i strategia kreowania wizerunku gminy ; 3. Marketingowy wizerunek jednostki osadniczej (miasta, regionu) Cz.III. PUBLIC RELATIONS INSTYTUCJI FINANSOWYCH ORAZ ORGANIZACJI NON-PROFIT : 1. Rola PR w systemie edukacji uniwersyteckiej ; 2. Public relations w kształtowaniu wizerunku szkoły wyższej ; 3. Public relations w jednostkach opieki zdrowotnej ; 4. Public relations w bankach Cz.IV. PUBLIC RELATIONS INTERPERSONALNE I POLITYCZNE : 1. Elementy wizerunku kandydata na prezydenta ; 2. Narzędzia public relations w marketingu politycznym 3. Rola instrumentów PR w kształtowaniu wizerunku partii politycznej w kampanii wyborczej ; [i inne]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-84829 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Bibliogr. przy pracach.
I. MEDIA RELATIONS: 1. Mediatyzacja polityki a problem PR-owskiego profesjonalizmu 2. Współpraca z mediami. Teoria a oczekiwania dziennikarzy 3. Współpraca przedsiębiorstw farmaceutycznych z mediami - wybrane aspekty 4. e-PR - wyzwanie teraźniejszości i przyszłości 5. Monitoring Internetu na potrzeby public relations 6. Skuteczność komunikatów prasowych rzecznika burmistrza miasta Jarosławia 7. Internet i czytanie, czyli PR akcji proczytelniczych i PR książkowy 8. Uzależnienie, współpraca czy konflikt interesów - o relacjach między PR-owcami a dziennikarzami 9. Internet jako skuteczne narzędzie PR 10. Internet jako narzędzie public relations. II KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA: 1. Relacje między komunikacją wewnętrzną a wizerunkiem 2. Wpływ komunikacji wewnętrznej na wizerunek przedsiębiorstwa 3. Luka wizerunkowa a postrzeganie pracodawców przez potencjalnych i aktualnych pracowników 4. Kapitał społeczny a wewnętrzne public relations organizacji 5. Audyt komunikacyjny jako składnik wewnętrznego public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Dot. m.in. ruchu kołowego w Jarosławiu, kreowania wizerunku poety w mediach rzeszowskich i firmy Zeto-Rzeszów
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
I. Public relations w sytuacjach kryzysowych: 1. Społeczna odpowiedzialność firmy jako wyzwanie dla public relations ; 2. Problemy sytuacji kryzysowych w organizacjach non profit ; 3. Kampania komunikacyjna organizacji w sytuacji kryzysu medialnego ; 4. Zarządzanie sytuacją kryzysową w bankowości ; 5. Utrata klienta jako przejaw kryzysu marketingowego; II. Przykłady zastosowań instrumentów public relations (case study): 1. Narzędzia wewnętrznego public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów" ; 2. Adaptacja instrumentów PR w procesie reorganizacji ruchu kołowego w Jarosławiu ; 3. Informacja publiczna w operacjach militarnych NATO ; 4. Public relations w bankach ; 5. Wpływ systemu zarządzania jakością na wizerunek firmy Zeto-Rzeszów sp. z o.o. III. Komunikaty: 1. Negocjacje jako narzędzie PR-owca w rozwiązywaniu konfliktów ; 2. Public relations ukraińskich towarzystw ubezpieczeniowych ; [i inne]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. m.in. firmy ICN Polfa Rzeszów S.A.
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84390 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały z Ogólnopolskiej Konferencji "Public relations w samorządzie terytorialnym", która odbyła się 8 czerwca 2005 r. w Kraśniku.
Bibliogr. przy pracach.
Strategia Public Relations dla samorządu / Tomasz Soliński. Public relations a zarządzanie jakością usług instytucji publicznych / Krzysztof Nowakowski. Technologia internetowa warunkiem sprawnej komunikacji na płaszczyźnie Urząd-Obywatel / Urszula Kandefer, Marcin Kandefer. Komunikowanie a czystość miasta / Jarosław Flis. Budowa zalewu w Kraśniku - sukces lokalnej społeczności / Piotr Czubiński. Public Relations - przed wielką zmianą / Marek Wróbel. Etyka urzędnika / Joanna Hady. Etyka współpracy dziennikarzy i rzeczników prasowych w ujęciu modelowym. Wyniki badań empirycznych / Sławomir Gawroński. Jak współpracować z dziennikarzami? Czyli o zasadach kształtowania pożądanych relacji z mediami / Dariusz Tworzydło, Grzegorz Szymański. List otwarty / Grzegorz Kiszluk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91445 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang. przy pracach.
1. Czynniki determinujące wizerunek firmy jako pracodawcy ; 2. Public relations jako innowacyjny instrument strategii konkurowania ; 3. Wiedza : alternatywą kryzysu Public relations wiedzy i zarządzania ; 4. Public relations jako środek komunikacji w gminie ; 5. Miejsce i znaczenie Public relations w działaniach promocyjnych na rynku kosmetyków w Polsce ; 6. Kreowanie potrzeb konsumentów konsumentów jako nowy trend w public relations przedsiębiorstw farmaceutycznych ; 7. Witryna WWW przedsiębiorstwa jako instrument internet public relations przedsiębiorstw ; 8. Plakat i afisz w działaniach public relations ; 9. Media relations w zintegrowanym komunikowaniu marketingowym ; 10. Znaczenie public relations w działalności przedsiębiorstw - w świetle wyników badań bezpośrednich ; 11. Instrumenty promocji w wyborczej strategii marektingowej ; 12. Czarne sztuczki - propaganda i PR ; 13. Działania public relations w okresie restrukturyzacji przedsiębiorstwa ; 14. Public relations w przedsiębiorstwie sieciowym ; 15. Analiza działań public relations w aspekcie komunikacji przedsiębiorstw z otoczeniem zewnętrznym ; 16. Ewaluacja działań public relations w ujęciu modelowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85852 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-6514 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-6270 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Krajobrazy Podkarpacia / red. Wiktor Zin. - Rzeszów : Wydaw. Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, 2003. - 63, [2] s. : il. kolor., fot. kolor. ; 29 cm.
1. Krajobraz to również wartość ekonomiczna / W.Zin 2. Refleksje na temat miast Podkarpacia /A.Białkiewicz 3. Mit Galicji w nowej Europie /J.Chłopecki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-71 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Czyt-913(438) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. RF-4906/2000-2001 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. RF-4699/2000-2001 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. RF-4906/2001-2002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. RF-6239 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. RF-6531 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Praktyczna Edukacja)
Bibliogr. przy rozdz.
1. Wartość spółki i jej kreacja; 2. Koszt kapitału spółki; 3. Struktura kapitału spółki; 4. Wypłaty dla akcjonariuszy: dywidenda i wykup akcji; 5. Program motywacyjnego wynagradzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 348-355 oraz przy rozdz. Indeks.
I. PODSTAWY PUBLIC RELATIONS: 1. Public relations w komunikacji społecznej; 2. Psychospołeczne podstawy public relations; 3. Public relations w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych; 4. Relacje wewnętrzne; 5. Pomiar efektywności działań public relations; 6. Odpowiedzialność w działaniach public relations - zasady etyczne, II. PUBLIC RELATIONS W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: 7. Zintegrowane komunikowanie marketingowe; 8. Marka a public relations, III. PUBLIC RELATIONS - IMLIKACJA W PRAKTYCE: 9. Polityczne public relations a kreowanie informacji. Analiza krytyczna; 10. Public relations instytucji finansowych i giełdowych; 11. Zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych; 12. Praktyka public relations. Organizacja działu public relations i biura prasowego w firmie; 13. Praktyka public relations. Budżetowanie kampanii public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej