Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(176)
Forma i typ
Książki
(176)
Publikacje naukowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(221)
tylko na miejscu
(21)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(63)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(21)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(113)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(3)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(2)
Filia 2 (Fredry 5)
(2)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(6)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(7)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(5)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(4)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(12)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(2)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(12)
Drozdowski Marian Marek (1932- )
(8)
Kaszuba Krzysztof
(7)
Buczkowski Jerzy (1950- )
(5)
Chłopecki Jerzy (1936-2014)
(5)
Eckhardt Krzysztof
(5)
Buczkowski Łukasz
(4)
Furman Wojciech (1946- )
(4)
Gawlik Zdzisław (1960- )
(4)
Soliński Tomasz (1975- )
(4)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(4)
Gawroński Sławomir (1977- )
(3)
Kaszuba-Perz Adriana
(3)
Kisielewicz Andrzej (1949- )
(3)
Kujda Mieczysław
(3)
Pomianek Tadeusz
(3)
Siewierska-Chmaj Anna
(3)
Soliński Tomasz (1975-)
(3)
Zin Wiktor (1925-2007)
(3)
Bereś Joanna
(2)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(2)
Cierpiał-Wolan Marek
(2)
Eckhardt Krzysztof (1961- )
(2)
Gajda Janusz (prawnik)
(2)
Gasparski Wojciech (1936- )
(2)
Hajder Mirosław
(2)
Humenny Grzegorz
(2)
Kieżun Witold (1922- )
(2)
Knecht Zdzisław (1938- )
(2)
Kupiec Leszek (1936- )
(2)
Loutskii Heorhii
(2)
Misiąg Wojciech (1951- )
(2)
Muszyński Jerzy (1930- )
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Pieniążek Antoni (1940- )
(2)
Pikulski Stanisław (1945- )
(2)
Polak Rafał (1978- )
(2)
Pułaska-Turyna Beata
(2)
Ruśkowski Eugeniusz
(2)
Sokół Zofia (1938- )
(2)
Stręciwilk Wiesław
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Woytowicz-Neymann Monika
(2)
Wyższa Szkoła Zarządzania w Rzeszowie
(2)
Zabrowarny Stefan
(2)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Augustyn Anna (ekonomia)
(1)
Banaś Józef (1950- )
(1)
Barabasz Anna
(1)
Bartoszcze Roman (1960-2004)
(1)
Bartyzel Joanna
(1)
Basta Jan (1957- )
(1)
Berdel-Dudzińska Marta
(1)
Białek Natalia
(1)
Biliński Jacek
(1)
Brodowicz Maciej
(1)
Buda Janusz
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Chmaj Artur
(1)
Ciba Jan
(1)
Ciesielska Ewa (filolog)
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cwynar Wiktor (ekonomia)
(1)
Czarnik Zbigniew
(1)
Datko Marek
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fedyny Romana
(1)
Ferenc-Kopeć Dorota
(1)
Gajda-Durlik Małgorzata
(1)
Gardian Kazimierz
(1)
Gazda Andrzej
(1)
Gierula Marian
(1)
Grabski Władysław (1874-1938)
(1)
Grygiel Paweł
(1)
Grzesik Artur
(1)
Grzybowski Marian (1945- )
(1)
Grzywacz Renata
(1)
Gunning James Patrick
(1)
Góralczyk Wojciech (1951- ; jr)
(1)
Hall Aleksander (1953- )
(1)
Hałaj Joanna Barbara
(1)
Himâk Vasil'
(1)
Holzer Magdalena
(1)
Inglot-Brzęk Elżbieta
(1)
Iwanek Tadeusz
(1)
Jakieła Jacek
(1)
Jaremczuk Kazimierz
(1)
Jarowiecki Jerzy (1930- )
(1)
Juszczyk Stanisław (1951- )
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(1)
Kaliński Janusz (1942- )
(1)
Karpiński Jakub (1940-2003)
(1)
Klasik Andrzej
(1)
Kluska Renata
(1)
Kopczuk Anatoliusz
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kosikowski Cezary (1942- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(143)
1990 - 1999
(12)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(173)
Język
polski
(171)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Nauczyciele
(1)
Temat
Public relations
(18)
Zarządzanie
(12)
Przedsiębiorstwo
(11)
Polska
(10)
Informatyka
(9)
Szkolnictwo wyższe
(9)
Dziennikarstwo
(8)
Komunikacja społeczna
(7)
Prawo państwowe
(7)
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania (Rzeszów)
(7)
Środki masowego przekazu
(7)
Ekonomiści
(5)
Grabski, Władysław (1874-1938)
(5)
Polityka
(5)
Prawo
(5)
Turystyka
(5)
Decyzje
(4)
Demokracja
(4)
Finanse publiczne
(4)
Pieniądz
(4)
Architektura polska
(3)
Deficyt budżetowy
(3)
Ekonomia
(3)
Gospodarka
(3)
Internet
(3)
Kwiatkowski, Eugeniusz (1888-1974)
(3)
Makroekonomia
(3)
Prawo gospodarcze
(3)
Reklama
(3)
Rynek pracy
(3)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(3)
Ubezpieczenia społeczne
(3)
Administracja
(2)
Agrobiznes
(2)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(2)
Bezrobocie
(2)
Budżet państwowy
(2)
Budżety terenowe
(2)
Dziennikarze
(2)
Dług publiczny
(2)
Ekonomiści- historia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Historia gospodarcza
(2)
Inflacja
(2)
Innowacje
(2)
Integracja europejska
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Nauki społeczne
(2)
Organizacja
(2)
Pamiętniki polskie
(2)
Państwo
(2)
Politycy
(2)
Prawo cywilne
(2)
Prawo finansowe
(2)
Prawo pracy
(2)
Produkt globalny
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Rachunkowość
(2)
Rynek pieniężny
(2)
Sponsoring
(2)
Spółki akcyjne
(2)
Statystyka
(2)
Studenci
(2)
Ukraina
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Własność przemysłowa
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Absolwenci szkół średnich
(1)
Agroturystyka
(1)
Aktywizacja zawodowa
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Architektura sakralna polska
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Brzeziny (woj. podkarpackie, pow. ropczycko-sędziszowski, gm. Wielopole Skrzyńskie)
(1)
Buddyzm
(1)
Budownictwo
(1)
Budownictwo drewniane
(1)
Chamiec, Zygmunt (1882-1948)
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Dochód narodowy
(1)
Duszpasterstwo akademickie
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Film polski
(1)
Fizykoterapia
(1)
Gazety polskie
(1)
Gender
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Temat: dzieło
Interwencja (program telewizyjny)
(1)
Uwaga (program telewizyjny)
(1)
Temat: czas
1989-
(14)
2001-0
(9)
1901-2000
(6)
2001-
(6)
1901-
(4)
1801-
(3)
1701-
(2)
1801-1900
(2)
1901-1914
(2)
1914-1918
(2)
1918-
(2)
1918-1939
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(9)
Województwo podkarpackie (1999- )
(5)
Podkarpacie Północne
(4)
Ukraina
(2)
Kłodzko (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Lwów (Ukraina)
(1)
Małopolskie, województwo
(1)
Ropczyce (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Rzeszów (woj.podkarpackie)
(1)
Sędziszów Małopolski (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Tybet (Chiny ; region autonomiczny)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(35)
Materiały konferencyjne
(16)
Podręcznik
(9)
Sprawozdania
(6)
Dane statystyczne
(3)
Fotografia polska
(3)
Album
(2)
Antologia
(2)
Biografia
(2)
Biografie
(2)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Albumy
(1)
Blogi
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Esej
(1)
Felieton polski
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki dla młodzieży
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Reportaż polski
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Szkice
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(3)
Kultura i sztuka
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
176 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Część tekstu w języku angielskim.
Cz I. PARADYGMATY I IMPONDERABILIA, CZYLI TOŻSAMOŚĆ DYSCYPLINY W DOBIE PŁYNNYCH GRANIC: Ab ovo usque ad mala, czyli nauki o mediach po polsku, WALERY PISAREK ; Życie społeczne w czasach niepewności. Co mogą nam wyjaśnić nauki o mediach?, JACEK WÓDZ ; Status dyscypliny nauki o mediach. Konieczna zmiana, IWONA HOFMAN ; O paradygmacie pijarowego dziennikarstwa. Natywne dziennikarstwo?, JERZY OLĘDZK! ; Cz. II. INTERDYSCYPLINARNE MOSTY I POGRANICZA: Profesorowi Tomaszowi Gobanowi-Klasowi o relacjach między mediami a historią słów kilka, MAREK JABŁONOWSKI ; Rola Informations and Communications Technologies (ICT) dla rozwoju badań z informacji i komunikacji społecznej, MARIA KOCÓJOWA ; Komunikowanie polityczne i publiczne a marketing polityczny, JAN GARLICKI ; Big Data - Kruszec Informacji , WŁODZIMIERZ GOGOŁEK ; Przyszłość prasy na podstawie polskiego rynku - wyzwania i szansę, TOMASZ GACKOWSKI ; Kto bada konsumpcję mediów w Polsce i co wiemy o polskich użytkownikach mediów?, ANNA MARTENS ; Kreatywność (bardzo) sprytnego tłumu. Metodologiczne problemy w badaniach nad twórczością fanów w modelu partycypacyjnego użytkowania mediów, MAŁGORZATA LISOWSKA-MAGDZIARZ ; Problematyka analiz zawartości i funkcji instant mediów na przykładzie serwisów społecznościowych Instagram, Pinterest, Snapchat, MIŁOSZ BABECKI ; Miejskie getto jako motyw w muzyce popularnej, MAREK JEZIŃSKI ; Wokół teoretycznych zagadnień odbioru fotografii dziennikarskiej, KAZIMIERZ WOLNY-ZMORZYŃSKI ; Voyeuryzm i ekshibicjonizm: od perspektywy medyczno-psychologicznej do badań filmo- i medioznawczych, AGNIESZKA OGONOWSKA ; Problem analizy filmów fabularnych oraz seriali telewizyjnych jako komunikatów medialnych w świetle teologii środków społecznego przekazu, GRZEGORZ ŁECICKI ; Etyka mediów jako integralna część nauk o mediach MICHAŁ DROŻDŻ ; Miasto jako dzieło sztuki, JERZY MIKUŁOWSKI POMORSKI ; Cz. III. OBLICZA MEDIÓW: O zarządzaniu mediami uwag kilka, BOGUSŁAW NIERENBERG ; O przeobrażeniach mediów publicznych w Polsce zdań kilka, JANUSZ WŁODZIMIERZ ADAMOWSKI ; Nowe narzędzia do badania Nowego Społeczeństwa Informacyjnego, RYSZARD TADEUSIEWICZ ; Media publiczne w Polsce: strategie rozwoju technologicznego, STANISŁAW JĘDRZEJEWSKI ; Komunikacja w czasach Internetu - powrót do źródeł?, TADEUSZ KOWALSKI ; Pop-ewolucja czwartej władzy, MARCIN SZEWCZYK, Custom publisbing - współczesna odpowiedź na śmierć prasy i upadek reklamy ; SŁAWOMIR GAWROŃSKI, Czasopisma dla dzieci: między prasą a literaturą ; ANDRZEJ ADAMSKI, Radio internetowe, radio w Internecie - o słuchaniu online, ŁUKASZ BŁĄD ; Cz. IV. EGZEMPLIFIKACJE, IMPLIKACJE I DYSKURSY: Historia prasy polskiej w naukach o mediach. Instytucje i ludzie, TOMASZ MIELCZAREK ; Dziennikarstwo polskie 1 935 i 1 947. Ciągłość i zmiana, JERZY JASTRZĘBSKI ; Profesjonalizm i kultura zawodowa polskich dziennikarzy, BOGUSŁAWA DOBEK-OSTROWSKA ; Modele kształcenia dziennikarzy ekonomicznych w Republice Czeskiej, KRZYSZTOF GAJDKA ; Media i mniejszości etniczne i narodowe. Przegląd badań z perspektywy polskiej, IWONA LEONOWICZ-BUKAŁA ; "Kino to najważniejsza ze sztuk". Przemiany edukacji filmowej i medialnej w Rosji (1896-2016), MAREK SOKOŁOWSKI ; Internet w Kościele, Kościół w Internecie, JÓZEF KLOCH ; Medialna aktywność papieża Franciszka i nowe wątki w katolickiej doktrynie medialnej, KATARZYNA POKORNA-IGNATOWICZ ; Terroryzm 2.0 - "Nie słuchajcie mediów, posłuchajcie nas", ZOFIA SAWICKA ; Nowe media, postprawda i populizm, czyli dlaczego millenialni odwracają się od demokracji, ANNA SIEWIERSKA-CHMAJ ; Mityczne organizacje nowych mediów. Google i Facebook a sztuczna inteligencja, JAN KREFT ; Idea uniwersytetu i wykorzystanie nowych (?) mediów w komunikacji, MAŁGORZATA KOSZEMBAR-WIKUK ; Regulacja prawna przekazów internetowych a problem ochrony danych osobowych - zagrożenie czy ratunek dla prasy?, JACEK SOBCZAK, KSENIA KAKAREKO ; Storytelling jako narzędzie kreowania wizerunku w mediach. Studium przypadku, DOMINIKA NAROŻNA ; Nowa dyscyplina w nowych mediach. Czy potrzebna jest promocja "nauk o mediach i komunikacji społecznej" w sieci?, OLGA KUREK-OCHMAŃSKA ; Cz. V. INSPIRACJE I KONTEKSTY: The Relation Between Journalism and Society, in Theory and in Practice, DENIS MCQUAIL ; "No More Peace!": How Disaster, Terror and War Have Upstaged Media Events, ELIHU KATZ, TAMAR LIEBES ; Japanese Kuuki Theory YOUICHI ITO.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Praktyczna Edukacja)
Bibliogr. przy rozdz.
1. Wartość spółki i jej kreacja; 2. Koszt kapitału spółki; 3. Struktura kapitału spółki; 4. Wypłaty dla akcjonariuszy: dywidenda i wykup akcji; 5. Program motywacyjnego wynagradzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90091 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia publikacji T. Mazowieckiego na stronach 321-322. Indeks.
Tom „ Architekt wolnej Polski” poświęcony został złożonej roli, jaką premier Tadeusz Mazowiecki odegrał w odrodzeniu wolnej Polski. Ten wybitny intelektualista i prawdziwie demokratyczny polityk łączył umiejętnie skuteczność w polityce z wiernością podstawowym wartościom. Polską demokrację pragnął oprzeć na wolności, sprawiedliwości, solidarności, tolerancji, dialogu. Powtarzał, że „można się różnić, można się spierać. Ale nie wolno się nienawidzić”. Teksty napisane przez współpracowników i przyjaciół premiera Mazowieckiego dają obraz jego zasad i metod działania. Niektóre stanowią historyczne świadectwo jego ważnych dokonań, inne są próbą interpretacji najbliższych mu wartości i idei, a wszystkie - pokazują aktualność jego spojrzenia na Polskę. Książka ukazuje się w 90. rocznicę urodzin Tadeusza Mazowieckiego. [Znak, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-94(438).083 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104981 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87535 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90083 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86766 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86575 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86771 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-94(438).081 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85520 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-46664 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86784 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-84090 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 357-378.
Współfinansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (Polska)
R. I. PODSTAWOWE POJĘCIA FINANSÓW PUBLICZNYCH: 1. Zadania publiczne ; 2. Władza publiczna ; 3. Sektor finansów publicznych ; 4. Sektor instytucji rządowych i samorządowych ; 5. Sektor publiczny ; 6. Budżet państwa i budżet środków europejskich ; 7. Dochody i wydatki publiczne, nadwyżka i deficyt budżetu ; 8. Jawność i przejrzystość, rozliczalność ; 9. Zarządzanie finansami publicznymi - cele i kryteria oceny ; 10. Udział obywateli w zarządzaniu środkami publicznymi ; R. II. ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE – LEGISLACJA: 1. Ustrój państwa a finanse publiczne ; 2. Konstytucyjne zasady finansów publicznych ; 3. Zakres zadań publicznych ; 4. Podział zadań pomiędzy organy władzy publicznej ; 5. Ustawa o finansach publicznych ; 6. Organizacja sektora finansów publicznych ; 7. Prawo dochodów publicznych ; 8. Procedury dokonywania wydatków publicznych ; R. III. STRATEGIE ROZWOJU: 1. Struktura i zadania strategii rozwoju ; 2. Prawne podstawy zarządzania rozwojem ; 4. Inne dokumenty strategiczne ; 5. Strategie lokalne ; 6. Umowa Partnerstwa i programy operacyjne ; 7. Strategie ponadnarodowe ; R. IV. PLANOWANIE OPERACYJNE: 1. Funkcje i cele planowania operacyjnego ; 2. Przesłanki konstrukcji budżetu ; 3. Ustawa budżetowa, budżet państwa ; 4. Budżet samorządowy i uchwała budżetowa ; 5. Budżet Unii Europejskiej ; 6. Planowanie finansowo-rzeczowe ; 8. Algorytmy podziału środków publicznych ; 9. Metody i narzędzia planowania wieloletniego ; R. V. ZARZĄDZANIE OPERACYJNE: 1. Zarządzanie dochodami ; 2. Zarządzanie wydatkami, płynnością i długiem publicznym ; 3. Zmiany planów finansowych ; 4. Ewidencja księgowa i sprawozdawczość finansowa ; 5. Ewidencja wykonania zadań i stopnia realizacji celów ; 6. Kontrola zarządcza i audyt wewnętrzny ; R. VI. KONTROLA I NADZÓR: 1. Cele kontroli ; 2. Kryteria kontroli ; 3. Kryteria oceny wykonania budżetu i planów finansowych ; 4. Zewnętrzna kontrola instytucjonalna ; 5. Kontrola wewnętrzna ; 6. Kontrola społeczna ; 7. Referendum samorządowe ; 8. Nadzór fiskalny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111464 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wharton School Publishing)
Indeks.
I. Rola marketingu w sektorze publicznym 1. Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystywaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia II. Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających 5. Optymalizowanie kanałów dystrybucji 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresów 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększanie jego zadowolenia 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne III. Zarządzanie procesem marketingu 11. Zbieranie od obywateli danych, poglądów i informacji zwrotnych 12. Monitorowanie i ocena wyników 13. Opracowanie atrakcyjnego planu marketingowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91326 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F.4-33
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84543 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji, kwiecień 2008, Tychy.
Bibliogr. przy pracach.
I. OSWAJANIE CIELESNOŚCI: Socjalizacja do troski o urodę ; Reprezentacja poznawcza własnego ciała u dzieci w świetle rysunku projekcyjnego ; Znaczenie własnej cielesności w okresie adolescencji. II. W KRĘGU CYWILIZACJI SOMATYCZNEJ?: Renta urody i tunika Nessosa. Ciało w społecznej percepcji ; Jakość życia pacjentów po zabiegach implantoprotetycznych ; Odchudzanie jako styl życia współczesnych kobiet ; Atrybuty kobiecej atrakcyjności w percepcji mężczyzn przebywających w warunkach izolacyjnych ; "Nie hetero, nie homo. Po prostu metro" (i über). Socjologiczna analiza współczesnych wzorców męskości ; Ciało - kolejne uzależnienie?. III. WSZYSTKO NA SPRZEDAŻ?: Rola reklamy wizualnej w promowaniu i definiowaniu wartości ciała ludzkiego ; Jak sprzedawać starość? Refleksje na temat wizualnych i językowych aspektów kampanii reklamowych pro-age ; Witalność ciała władcy jako gwarant witalności organizmu państwowego ; Ciało jako forma przekazu. Granice wykorzystania ludzkiego ciała w reklamach - opinie krakowskich studentów. IV. ZAPACH, OBRAZ, POŻĄDANIE: Antyciało. Cielesność jako obszar uprawiania krytyki rzeczywistości społecznej w polskiej sztuce współczesnej ; Widzialna część zwana ciałem, czyli co mówi nam ciało Drag King? Refleksje nad symboliką znaczeń w przedstawieniach Drag King ; Zapach, ciało, pożądanie - socjologiczna analiza korelatów ; Rozważania nad trupem Nany. ciało jako symbol upadku społeczeństwa ; Ciało - zwierciadłem duszy. Relacje pomiędzy atrakcyjnością ciała a kondycją duchową człowieka w średniowiecznej hagiografii i twórczości apokryficznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92588 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej