Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(65)
Forma i typ
Książki
(65)
Dostępność
dostępne
(78)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(13)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(42)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(4)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(5)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(4)
Filia 15 (Lwowska 60)
(8)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(3)
Autor
Kielin Jacek
(4)
Barłóg Krystyna
(3)
Leppert Leon
(3)
Sowa Józef (1939- )
(3)
Stelter Żaneta
(3)
Borzyszkowska Halina (1929- )
(2)
Gałkowski Tadeusz (1936- )
(2)
Kirejczyk Kazimierz (1910-1986)
(2)
Kościelska Małgorzata (1944- )
(2)
Maternicka Kornela
(2)
Naprawa Renata
(2)
Obuchowska Irena (1932- )
(2)
Pach Daniel
(2)
Szabelski Wojciech
(2)
Tanajewska Alicja
(2)
Baker Bruce L. (1940- )
(1)
Balcerek Marian (1935-1992)
(1)
Berling Zbigniew
(1)
Blacher Jan B
(1)
Bobkowicz-Lewartowska Lucyna
(1)
Boczar Krystyna
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Borecka Irena (1948-2008)
(1)
Borkowska Aneta (psychologia)
(1)
Brightman Alan J
(1)
Burno-Nowakowa Helena
(1)
Carr Janet H. (1927- )
(1)
Chimicz Dorota
(1)
Chromińska-Szosland Dorota
(1)
Chrzanowska Danuta (?-1994)
(1)
Ciszkiewicz Małgorzata
(1)
Cytowska Beata (1964- )
(1)
Dolata Elżbieta
(1)
Domańska Łucja
(1)
Doroszewska Janina (1900-1979)
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Dąbrowski Kazimierz (1902-1980)
(1)
Grodzka-Gużkowska Magdalena (1925-2014)
(1)
Gruca-Miąsik Urszula
(1)
Gruchała Jacek
(1)
Gumienny Beata
(1)
Haring Norris G. (1923- )
(1)
Hayden Torey L
(1)
Jelska Wacława
(1)
Kamińska-Reyman Jadwiga
(1)
Karásková Vlasta (1947- )
(1)
Kostencki Leon
(1)
Kościelak Ryszard
(1)
Kruk Paweł
(1)
Kubeczko Józef
(1)
Kubińska Olga
(1)
Kucyper Krzysztof
(1)
Lovaas O. Ivar (1927- )
(1)
Mach Aleksandra (pedagog)
(1)
Martowicz Zdzisława
(1)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(1)
Momola Irena
(1)
Mrugalska Krystyna
(1)
Nowak Stanisław Andrzej (lekarz)
(1)
Nowak Stanisław Stefan
(1)
Olechnowicz Hanna
(1)
Olechnowicz Hanna (?-2013)
(1)
Pelc Zofia
(1)
Ploch Leszek
(1)
Polkowska Irena
(1)
Radzicki Józef
(1)
Rychlik Grażyna
(1)
Schiefebusch Richard L
(1)
Serafin Teresa
(1)
Simmonds Posy
(1)
Skarżyńska Maria (1952- )
(1)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(1)
Szempruch Jolanta
(1)
Szluz Beata (1968- )
(1)
Szmyd Kazimierz
(1)
Tkaczyk Grażyna
(1)
Tuleya Arleta
(1)
Tyszkiewicz Magdalena
(1)
Urban Andrzej (tłumacz)
(1)
Wojak Maria
(1)
Wojak Maria. Jadę tramwajem
(1)
Wontorowska-Roter Sylwia
(1)
Wołoszynowa Lidia (1911-2000)
(1)
Wyczesany Jadwiga
(1)
Wyczesany Janina
(1)
Łubkowska Krystyna (1920?-2014)
(1)
Śniegulska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(12)
1970 - 1979
(10)
1960 - 1969
(2)
Kraj wydania
Polska
(58)
Język
polski
(58)
Temat
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(58)
Pedagogika specjalna
(8)
Młodzież niepełnosprawna umysłowo
(7)
Niedorozwój umysłowy
(7)
Szkolnictwo specjalne
(7)
Wychowanie w rodzinie
(7)
Oligofrenopedagogika
(6)
Dziecko
(5)
Nauczyciele
(5)
Rodzice
(5)
Rodzina
(5)
Czytanie
(4)
Dziecko trudne
(4)
Niepełnosprawni
(4)
Padaczka
(4)
Dziecko niepełnosprawne
(3)
Głusi
(3)
Język migowy
(3)
Kształcenie integracyjne
(3)
Osobowość
(3)
Pokwitanie
(3)
Psychologia dziecka
(3)
Autyzm
(2)
Czas wolny od pracy ucznia
(2)
Gry i zabawy
(2)
Harcerstwo
(2)
Integracja społeczna
(2)
Inteligencja (psychol.)
(2)
Język polski
(2)
Mowa
(2)
Muzyka
(2)
Mózg
(2)
Nauczanie
(2)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Porażenie mózgowe dziecięce
(2)
Programy nauczania
(2)
Psychiatria dzieci i młodzieży
(2)
Psychopatia
(2)
Psychoterapia
(2)
Schizofrenia
(2)
Uczniowie
(2)
Uniwersytet Rzeszowski
(2)
Wychowanie
(2)
Zaburzenia mowy
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Afazja
(1)
Antropometria
(1)
Arteterapia
(1)
Biblioterapia
(1)
Choroba Downa
(1)
Choroby psychiczne
(1)
Dom dziecka
(1)
Dorosłość
(1)
Dyskalkulia
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko niepełnosprawne fizycznie
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Dziewczęta
(1)
Eksperyment
(1)
Fenyloketonuria
(1)
Gimnastyka lecznicza
(1)
Gniew
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Głuchoniewidomi
(1)
Hayden, Torey L.
(1)
Homplewicz, Janusz (1931-2006)
(1)
Hulek, Aleksander (1916-1993)
(1)
Humanizm (postawa)
(1)
Internaty
(1)
Internet
(1)
Język
(1)
Język angielski
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura
(1)
Malarstwo (szt.plast.)
(1)
Małżeństwo
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Młodzież niepełnosprawna
(1)
Młodzież trudna
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nerwice
(1)
Neuropsychologia dziecięca
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Niewidomi
(1)
Ochotnicze Hufce Pracy
(1)
Opieka społeczna
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika opiekuńcza
(1)
Pedagogika porównawcza
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Pediatria
(1)
Polski Związek Głuchych
(1)
Polskie Towarzystwo Walki z Kalectwem
(1)
Temat: dzieło
Ostatnie życzenie
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
1989-
(3)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Przemyśl (woj. podkarpackie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradniki
(4)
Poradniki dla rodziców
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Bibliografia
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Pamiętniki amerykańskie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
65 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 71-[73].
WSTĘP ; FUNKCJONOWANIE SPOŁECZNE OSÓB UPOŚLEDZONYCH UMYSŁOWO : Wprowadzenie ; Kształcenie dzieci upośledzonych umysłowo ; Czynniki determinujące zachowanie przystosowawcze ; Dotychczasowe badania nad przystosowaniem społecznym jednostek upośledzonych umysłowo ; PROCEDURA BADAŃ WŁASNYCH : Problematyka badawcza ; Metody i techniki badań ; Organizacja badań i charakterystyka badanych ; POZIOM PRZYSTOSOWANIA SPOŁECZNEGO WYCHOWANKÓW OŚRODKÓW SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH DLA LEKKO UPOŚLEDZONYCH UMYSŁOWO W WIEKU 14-15 LAT : Niezależne funkcjonowanie ; Zaburzenia w zachowaniu ; ŚRODOWISKOWE UWARUNKOWANIA ZACHOWANIA PRZYSTOSOWAWCZEGO : Zachowanie przystosowawcze a środowisko rodzinne ; Zachowanie przystosowawcze a wychowanie instytucjonalne ; ŚRODOWISKOWE UWARUNKOWANIA ZABURZEŃ W ZACHOWANIU : Zaburzenia w zachowaniu a środowisko rodzinne ; Zaburzenia w zachowaniu a pobyt w ośrodku szkolno-wychowawczym ; PODSUMOWANIE I WNIOSKI.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101648 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika Specjalna)
Sposoby animowania więzi dziecka z jego rodziną ; Doznawanie siebie jako wartości społecznej i osoby znaczącej ; Współpraca w parach w obecności uważnego i nieingerującego nauczyciela ; Zabawy sprzyjające socjalizacji w małych grupach rówieśniczych ; Samorzutna aktywność twórcza dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-376 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94857 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83515 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 37-Czyt. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Czy należy współpracować z rodzicami ? 2. Współpraca a pomaganie 3. O konsekwencjach okazywania życzliwości 4. Jak sobie radzić z własnymi uczuciami 5. Diagnozowanie 6. Kontrakt-niezwykła umowa 7. Jak osiągnąć założone cele 8. Wykorzystanie transferu 9. Wykorzystanie rozkładu dnia rodziny w formułowaniu zaleceń 10.Wykorzystywanie pochwał 11.Procedura postępowania z rodzicami 12.Praca z rodzicami o postawie unikającej 13.Praca z rodzicami o postawie nadmiernie wymagającej 14.Praca z rodzicami o postawie nadmiernie opiekuńczej 15.Praca z rodzicami o postawie odtrącającej 16.Praca z rodzicami o postawach pozytywnych 17.Od czego zacząć ?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-615.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-376 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-61144 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., wykaz aktów prawnych s. 307-[335].
Niepełnosprawność intelektualna - ujęcie psychopedagogiczne ; Małżeństwo i rodzina w kontekście niepełnosprawności - wybrane zagadnienia ; Problematyka seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną ; Perspektywy życiowe u progu dorosłości ; Psychospołeczne wyznaczniki oczekiwań wobec życia w małżeństwie i rodzinie osób z niepełnosprawnością intelektualną ; Oczekiwania wobec życia w małżeństwie i rodzinie badanych osób z niepełnosprawnością intelektualną - analiza porównawcza ; Funkcjonowanie psychospołeczne osób z niepełnosprawnością intelektualną - analiza porównawcza ; Zależności między funkcjonowaniem psychospołecznym a oczekiwaniami wobec życia w małżeństwie i rodzinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103765 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania przeprowadzono w Państwowym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Przemyślu, Państwowym Zakładzie Wychowawczym w Jaśle i Państwowym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Smoczce (obecnie w obrębie Mielca).
Podstawowe problemy kształcenia specjalnego upośledzonych umysłowo w świetle reformy oświaty i szkolnictwa w Polsce ; Pojęcie sytuacji społecznej - wpływ sytuacji społecznych na zachowanie się dziecka upośledzonego umysłowo ; Problematyka pracy i metodologiczna charakterystyka badań ; Kierunki i formy działalności drużyny harcerskiej "Nieprzetarty szlak" w zakresie realizacji zadań rewalidacyjno-wychowawczych ; Aktywność społeczna dzieci upośledzonych umysłowo jako funkcja zintegrowania pracy szkoły specjalnej i działalności drużyny harcerskiej "Nieprzetarty szlak" ; Warunki i przebieg działalności społeczno-wychowawczej drużyn harcerskich "Nieprzetraty szlak", organizowanej na tle kontaktów ze środowiskiem ; Podstawowe przesłanki optymalnego modelu działania organizacji harcerskiej "Nieprzetarty szlak" w systemie rewalidacyjno-wychowawczym szkoły-zakładu specjalnego (wnioski i postulaty).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100282 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [187]-196.
W książce znalazły się przykłady planowania pracy zarówno dziećmi przedszkolnymi, jak i dziećmi starszymi z poważnymi deficytami rozwoju intelektualnego, które czasem wymagają zupełnie innych metod i warunków pracy. Zamieszczone w książce konspekty i scenariusze mogą służyć za przykład rozwiązań metodycznych dla mniej doświadczonych pedagogów specjalnych, pracujących z dziećmi wieku przedszkolnym, nauczycielek przedszkoli lub przedszkolnych grup integracyjnych, reedukatorów, logopedów, a także rodziców dzieci specjalnych potrzeb edukacyjnych, którzy niejednokrotnie aktywnie włączają się do pracy na rzecz przedszkola, czy szkoły. W opracowaniu znajdziemy wiele przykładów, propozycji zadań, które dziecko może rozwiązywać, wesoło i efektywnie się bawiąc, a przy tym przyjemnie spędzając czas z dorosłymi. Chyba nic bardziej nie może angażować dzieci specjalnych potrzeb edukacyjnych, aktywizować je i zachęcać do efektywnej współpracy na rzecz swego rozwoju, jak wspólna zabawa z dorosłymi, kochanymi i kochającymi osobami. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. [221]-230.
Wprowadzenie w problematykę niepełnosprawności intelektualnej ; Poczucie jakości życia jako podstawowy wymiar "doświadczania codzienności" ; Percepcja własnej sytuacji życiowej przez osoby z lekkim stopniem niepełnosprawności intelektualnej ; Organizacja i metodologia badań własnych ; Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim wobec własnej sytuacji życiowej - analiza i interpretacja wyników przeprowadzonych badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103297 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-61099 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-61 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-71542 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa wydawcy: Gdańskie Wydawnictwo Pedagogiczne.
Bibliogr. s. 101.
W przypadku tej książki trzeba jednak podkreślić aspekt społeczny i psychologiczny, szczególnie w zakresie rozwoju procesów poznawczych. Ćwiczenie z bliską osobą, w radosnej atmosferze wywołuje poczucie bezpieczeństwa. Dziecko z niepełnosprawnością umysłową czuje się przyjemnie, a poczucie bezpieczeństwa powoduje wzrost jego pewności siebie i dodaje mu odwagi do samodzielnej pracy. W prezentowanym tekście przedstawiono przykłady ćwiczeń charakteryzujących się emocjonalnością i prostotą bez przyrządów i przykłady ćwiczeń z przedmiotami codziennego użytku, które nie wymagają wielkich nakładów finansowych lub, które można ewentualnie w prosty sposób wykonać. [GWP, 2008]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-45592 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111207 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 223-[243].
Streszcz. ang.
I. CHARAKTERYSTYKA NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI INTELEKTUALNEJ: Definicje niepełnosprawności intelektualnej - wybrane stanowiska ; Kryteria i klasyfikacje niepełnosprawności intelektualnej ; Przyczyny niepełnosprawności intelektualnej ; Symptomy niepełnosprawności intelektualnej ; Rys historyczny kształtowania się opieki nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawnymi intelektualnie ; Skala zjawiska niepełnosprawności intelektualnej dzieci i młodzieży w województwie podkarpackim. II. REGULACJE PRAWNE WOBEC OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH: Międzynarodowe standardy prawne ; Prawo polskie wobec osób niepełnosprawnych. III. POMOC DZIECIOM I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNYM INTELEKTUALNIE - ORGANY ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ I SAMORZĄDOWEJ: Programy Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na rzecz dzieci i młodzieży niepelnosprawnych intelektualnie ; Działania Ministerstwa Zdrowia na rzecz dzieci i młodzieży niepelnosprawnych intelektualnie ; Działania Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu na rzecz dzieci i młodzieży niepelnosprawnych intelektualnie ; Działania Ministerstwa Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej na rzecz dzieci i młodzieży niepelnosprawnych intelektualnie ; Wojewódzki Program na rzecz Wyrównywania Szans Osób Niepełnosprawnych i Przeciwdziałania Ich Wykluczeniu Społecznemu ; Powiatowe programy działań na rzecz osób niepełnosprawnych. IV. INICJATYWY SPOŁECZNE NA RZECZ DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNYCH INTELEKTUALNIE: Działalność stowarzyszeń rodziców na rzecz dzieci i młodzieży niepelnosprawnych intelektualnie ; Programy pomocy Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym ; Posługa Caritas na rzecz dzieci i młodzieży niepelnosprawnych intelektualnie ; Wojewódzki Sejmik Rehabilitacyjny w Rzeszowie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-36 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95598 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Poradnik - dzień po dniu jak nauczyć życia dzieci specjalnej troski.
Indeks.
Jako rodzic jesteś pierwszym i najbardziej wpływowym nauczycielem dziecka. To odpowiedzialne zadanie, ale niniejsze wydanie popularnego poradnika "Kroki ku samodzielności" znacząco Ci je ułatwi! Nasz interaktywny podręcznik, który dotąd pomógł wielu rodzicom, prezentuje sprawdzone strategie nauczania praktycznych umiejętności życiowych i niezbędnej samodzielności dzieci od lat trzech do początków dojrzewania. Rozpoczyna od łatwego w odbiorze przeglądu metod edukacyjnych, następnie staje się przewodnikiem w nauce "krok po kroku" siedmiu rodzajów umiejętności, by w końcu przedstawić uaktualnione dane, które pomogą Ci: - modyfikować trudne zachowania dziecka od momentu ich identyfikacji i określenia nasilenia do wprowadzenia zachowań alternatywnych, - wzmocnić więź partnerską z innymi nauczycielami dziecka podczas spotkań w ramach prowadzenia indywidualnych programów nauczania (IPN), w trakcie wolontariatu w klasie i poprzez codzienną komunikację, - zastosować współczesne technologie, takie jak poczta elektroniczna, komunikatory i fora internetowe, wyszukiwarki i oprogramowania, jako źródła informacji i wsparcia. Oparte na ponad 30-letnim doświadczeniu w pracy z rodzicami, zaprawione humorem i wzbogacone rysunkami "Kroki ku samodzielności" są godnym zaufania podręcznikiem, który warto mieć w zasięgu ręki w okresie rozwoju dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych. [MediPage, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sygnały)
Streszcz. ang., ros.
Bibliogr.
Streszcz. ang., ros.
Inteligencja i jej odchylenia od jej normalnego poziomu ; Osobowość i zaburzenia emocjonalne u dzieci opóźnionych umysłowo ; Organiczne uszkodzenia mózgu i badania z zakresu psychofizjologii ; Problematyka uczenia się a opóźnienie umysłowe ; Rozwój pojęć i myślenia u dzieci opóźnionych ; Charakterystyka funkcji związanych z porozumiewaniem się i ich zaburzenia ; Rola i zadania rodziców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-27635 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej