Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Drozd Wojciech (nauki medyczne)
(1)
Krukowska Magdalena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Marketing zaangażowany społecznie
(2)
Krwiodawstwo
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 215-222.
R. I ISTOTA MARKETINGU SPOŁECZNEGO W KRWIODAWSTWIE: Definicja problemu społecznego ; Geneza i definicja marketingu społecznego ; Instrumenty marketingu społecznego ; Odbiorcy działań marketingowych w marketingu społecznym ; Cele marketingu społecznego a hierarchia problemów społecznych ; Dostępność krwi jako problem społeczny ; R. II SEGMENTACJA KRWIODAWCÓW W TEORII ZACHOWAŃ PROSPOŁECZNYCH: Rola marketingu w kształtowaniu zachowań prospołecznych ; Modele zachowań krwiodawców ; Kryteria segmentacji krwiodawców ; R.III ISTOTA I ROLA KOMUNIKACJI W MARKETINGU SPOŁECZNYM: Pozycjonowanie krwiodawstwa ; Interpretacje komunikacji marketingowej ; Proces komunikacji marketingowej ; Instrumenty promocji mix stosowane w krwiodawstwie ; Ocena skuteczności komunikacji ; R. IV PROMOCJA W POZYSKIWANIU KRWIODAWCÓW W POLSCE I WYBRANYCH KRAJACH: Organizacja krwiodawstwa w Polsce i na świecie ; Historia i organizacja Czerwonego Krzyża ; Organizacja krwiodawstwa na przykładzie Niemieckiego Czerwonego Krzyża ; Działania promocyjne podejmowane przez banki krwi i organizacje pozarządowe w Danii ; Organizacja i promocja pozyskiwania krwi w Polsce ; R. V KONCEPCJA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W POZYSKIWANIU KRWIODAWCÓW W POLSCE: Ujęcie modelowe ; Koncepcja komunikacji marketingowej w pozyskiwaniu Krwiodawców ; Rekrutacja krwiodawców a pozyskiwanie potencjalnych dawców szpiku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium: Biznes)
Bibliogr. s. [321]-334.
Istota i znaczenie odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw ; Pomiar odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw ; Wyznaczniki odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa ; Uzyskane wyniki oraz wnioski z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99144 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej