Marketing zaangażowany społecznie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Drozd Wojciech (nauki medyczne)
(1)
Krukowska Magdalena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Kobieta
(5238)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Marketing zaangażowany społecznie
(-)
Rodzina
(3657)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2552)
Relacje międzyludzkie
(2441)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2107)
Powieść amerykańska
(2016)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1884)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1446)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1310)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1289)
Życie codzienne
(1246)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1116)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1053)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Wsie
(987)
Władcy
(987)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(947)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(942)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Powieść obyczajowa amerykańska
(881)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(850)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(830)
Turystyka
(824)
Koty
(817)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(810)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(780)
Podróże
(727)
Wychowanie w rodzinie
(719)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Postawy
(711)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(687)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(664)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(649)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(640)
Miasta
(639)
Społeczeństwo
(636)
Wychowanie
(636)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(605)
Mężczyzna
(604)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: czas
2001-
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 215-222.
R. I ISTOTA MARKETINGU SPOŁECZNEGO W KRWIODAWSTWIE: Definicja problemu społecznego ; Geneza i definicja marketingu społecznego ; Instrumenty marketingu społecznego ; Odbiorcy działań marketingowych w marketingu społecznym ; Cele marketingu społecznego a hierarchia problemów społecznych ; Dostępność krwi jako problem społeczny ; R. II SEGMENTACJA KRWIODAWCÓW W TEORII ZACHOWAŃ PROSPOŁECZNYCH: Rola marketingu w kształtowaniu zachowań prospołecznych ; Modele zachowań krwiodawców ; Kryteria segmentacji krwiodawców ; R.III ISTOTA I ROLA KOMUNIKACJI W MARKETINGU SPOŁECZNYM: Pozycjonowanie krwiodawstwa ; Interpretacje komunikacji marketingowej ; Proces komunikacji marketingowej ; Instrumenty promocji mix stosowane w krwiodawstwie ; Ocena skuteczności komunikacji ; R. IV PROMOCJA W POZYSKIWANIU KRWIODAWCÓW W POLSCE I WYBRANYCH KRAJACH: Organizacja krwiodawstwa w Polsce i na świecie ; Historia i organizacja Czerwonego Krzyża ; Organizacja krwiodawstwa na przykładzie Niemieckiego Czerwonego Krzyża ; Działania promocyjne podejmowane przez banki krwi i organizacje pozarządowe w Danii ; Organizacja i promocja pozyskiwania krwi w Polsce ; R. V KONCEPCJA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W POZYSKIWANIU KRWIODAWCÓW W POLSCE: Ujęcie modelowe ; Koncepcja komunikacji marketingowej w pozyskiwaniu Krwiodawców ; Rekrutacja krwiodawców a pozyskiwanie potencjalnych dawców szpiku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium: Biznes)
Bibliogr. s. [321]-334.
Istota i znaczenie odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw ; Pomiar odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw ; Wyznaczniki odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa ; Uzyskane wyniki oraz wnioski z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99144 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej