Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(137)
Forma i typ
Książki
(132)
Proza
(57)
Komiksy i książki obrazkowe
(20)
Poradniki i przewodniki
(18)
Publikacje naukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Audiobooki
(3)
Filmy i seriale
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(235)
wypożyczone
(63)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(23)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(33)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(52)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(7)
Filia 2 (Fredry 5)
(6)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(5)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(10)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(9)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(10)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(8)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(7)
Filia 9 (Czackiego 5)
(17)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(11)
Filia 11 (Dębicka 170)
(3)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(18)
Filia 15 (Lwowska 60)
(17)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(21)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(2)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(17)
Filia 20 (Solarza 9a)
(19)
Autor
Hikiert Anna
(11)
Gill Anton (1948- )
(10)
Graley Sarah
(5)
Monster Sfé R
(5)
Parvela Timo (1964- )
(5)
Pitkänen Pasi
(5)
Purenins Stef
(5)
Sortland Bjørn (1968- )
(5)
Parvela Timo (1964- ). Kepler62
(4)
Sortland Bjørn (1968- ). Kepler62
(4)
Wood Keith
(4)
Bieliński Przemysław
(3)
Brzozowski Tomasz W
(3)
Dąbrowski Grzegorz (tłumacz)
(3)
Gudsnuk Kristen
(3)
Jankowski Andrzej (anglista)
(3)
Kiuru Iwona
(3)
Liu Cixin (1963- )
(3)
Abec
(2)
Baddiel David (1964- )
(2)
Davey Joey
(2)
Dorman Brandon
(2)
Farrell Triona
(2)
Feibel Thomas (1962- )
(2)
Figus Valentina
(2)
Filiciak Mirosław (1976- )
(2)
Flynn Ian (1982- )
(2)
Flynn Ian (1982- ). Nieznany ląd
(2)
Ganucheau Savanna
(2)
Goździkowski Andrzej
(2)
Grabowska-Grzyb Ałbena (1971- )
(2)
Grabowska-Grzyb Ałbena. Julek i Maja
(2)
Gran Meredith (1984- )
(2)
Hikiert-Bereza Anna
(2)
Jackman Henry (1974- )
(2)
Jedliński Jakub (1977- )
(2)
Jóźwiak Michał (tłumacz)
(2)
Kalus Agnieszka
(2)
Kamiya Yū (1984- )
(2)
Kawahara Reki (1974- )
(2)
Kawahara Reki (1974- ). Sword Art Online
(2)
Kearney Kirsten
(2)
Larson Hope (1982- )
(2)
Larson Hope (1982- ). Grieferka
(2)
Lisowski Rafał (1981- )
(2)
Liu Cixin (1963- ). Wspomnienie o przeszłości Ziemi
(2)
Lu Marie (1984- )
(2)
Malinow Anna
(2)
Maniulit Ryan
(2)
Maron Jordan
(2)
McCranie Stephen (1987- )
(2)
McCranie Stephen (1987- ). Opowieść świnki
(2)
Milton Stephanie
(2)
Mull Brandon (1974- )
(2)
Mull Brandon (1974- ). Wojna cukierkowa
(2)
Muszyński Wojciech (socjologia)
(2)
North Ryan (1980- )
(2)
North Ryan (1980- ). Opowieść Creepera
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Orlińska Zuzanna
(2)
Ostrowski Krzysztof (1976- )
(2)
Ozawa Takahiro
(2)
Panetta Kevin
(2)
Panetta Kevin. Urodziny
(2)
Piechowiak Anna
(2)
Piersa Krzysztof
(2)
Podmiotko Paweł
(2)
Roberts Rafer (1976- )
(2)
Roberts Rafer (1976- ). Wiedźma i rozbójnik
(2)
Sawicka Zofia (tłumaczka)
(2)
Seo Asako
(2)
Soares Paul
(2)
St-Onge Jenn
(2)
Stanley Juliet
(2)
Strąkow Michał
(2)
Sztybor Bartosz (1986- )
(2)
Tashjian Jake (1994- )
(2)
Tashjian Janet (1956- )
(2)
Titov Roman
(2)
Warda Małgorzata (1978- )
(2)
Young Cheryl
(2)
Zarawska Patrycja (1970- )
(2)
Zawanowska Ksenia (1975- )
(2)
Łapiński Paweł (1985- )
(2)
Ślusarczyk-Bryła Paulina
(2)
Allende Isabel (1942- )
(1)
Andrade Filipe (1986- )
(1)
Antas Anna
(1)
Barciuk Piotr
(1)
Bergara Matías (1984- )
(1)
Bieliński Przemysław (1977- )
(1)
Bitner Jan (tłumacz)
(1)
Blacha Marcin
(1)
Black Jack (1969- )
(1)
Bomba Radosław
(1)
Bourgeois Paulette (1951- )
(1)
Braithwaite Dominika
(1)
Brown Box (1980- )
(1)
Bunn Cullen
(1)
Burlinson James
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(46)
2010 - 2019
(78)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(107)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(134)
Język
polski
(134)
angielski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(46)
Młodzież
(40)
14-17 lat
(31)
Dzieci
(28)
6-8 lat
(10)
0-5 lat
(2)
Rodzice
(2)
Gimnazja
(1)
Nauczyciele
(1)
Producenci gier komputerowych
(1)
Programiści
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(24)
Literatura angielska
(13)
Literatura polska
(11)
Literatura kanadyjska
(7)
Literatura japońska
(6)
Literatura fińska
(5)
Literatura norweska
(5)
Literatura francuska
(4)
Literatura chińska
(3)
Film amerykański
(2)
Literatura chilijska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura szkocka
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Gry komputerowe
(100)
Minecraft
(22)
Rzeczywistość wirtualna
(16)
Assassin's Creed (gra komputerowa)
(11)
Internet
(11)
Nastolatki
(10)
Rzeczywistość alternatywna
(8)
Walka
(8)
Bractwa religijne
(7)
Środki masowego przekazu
(7)
Programowanie (informatyka)
(6)
Przyjaźń
(6)
Samobójstwo
(6)
Tajemnica
(6)
Templariusze
(6)
Bliźnięta
(5)
Rodzeństwo
(5)
Superbohaterowie
(5)
Cyberpunk 2077 (gra komputerowa)
(4)
Epidemie
(4)
Kobieta
(4)
Kultura
(4)
Literatura
(4)
Podróże międzyplanetarne
(4)
Podróże w czasie
(4)
Przestępczość zorganizowana
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Uzależnienie od komputera
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Dziewczęta
(3)
Istoty pozaziemskie
(3)
Komputery
(3)
Młodzież
(3)
Planety
(3)
Producenci gier komputerowych
(3)
Przemoc
(3)
Spisek
(3)
Uczniowie
(3)
Wojownicy
(3)
Zdrada
(3)
Zemsta
(3)
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Automaty do gier
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Czarownice i czarownicy
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko
(2)
Facebook
(2)
Film
(2)
Film polski
(2)
Gracze komputerowi
(2)
Grafika komputerowa
(2)
Hakerzy
(2)
Humor
(2)
Julek i Maja (postacie fikcyjne)
(2)
Kapuściński, Ryszard (1932-2007)
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Krainy i światy fikcyjne
(2)
Kultura audiowizualna
(2)
Kultura popularna
(2)
Media społecznościowe
(2)
Multimedia
(2)
Odpoczynek
(2)
Ojcostwo
(2)
Ojcowie i córki
(2)
Osoby zaginione
(2)
Programiści
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
Rewolucja
(2)
Scratch
(2)
Społeczeństwo
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Tematy i motywy
(2)
Twórczość
(2)
Uzależnienie od gier komputerowych
(2)
Walka dobra ze złem
(2)
YouTuberzy
(2)
Zabójcy
(2)
Agresywność
(1)
Alkoholizm
(1)
Androgynia (psychologia)
(1)
Asystenci rodzin
(1)
Atwood, Margaret (1939- )
(1)
Bachtin, Michaił (1895-1975)
(1)
Bezdomność
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki dla dzieci i młodzieży
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Biurowce
(1)
Blog
(1)
Bobkowski, Andrzej (1913-1961)
(1)
Branża gamingowa
(1)
Budownictwo
(1)
Bujnowski, Józef (1910-2001)
(1)
C# (język programowania)
(1)
Chmielewski, Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Chłopcy
(1)
Clubbing (socjol.)
(1)
Colter Shaw (postać fikcyjna)
(1)
Temat: dzieło
Harry Potter
(1)
Jumanji
(1)
Karpaccy górale
(1)
Karta Praw Rodziny
(1)
Lalki w ogniu
(1)
My zdies' emigranty
(1)
Penelopiad
(1)
Przystupa
(1)
Sonnenjungfrau
(1)
Teoria czystej formy we własnym komentarzu Gombrowicza
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(9)
1989-2000
(5)
1945-1989
(4)
1989-
(4)
1801-1900
(3)
2001-0
(3)
1701-1800
(2)
100-1 p.n.e.
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
1918-
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Paryż (Francja)
(5)
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Tokio (Japonia)
(2)
Afryka
(1)
Ateny (Grecja)
(1)
Bieszczady
(1)
Chicago (Stany Zjednoczone)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Kanada
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Moskwa (Rosja)
(1)
Ninjago (kraina fikcyjna)
(1)
Nowy Orlean (Stany Zjednoczone)
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Sanok (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Sparta (Grecja ; miasto dawne)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Starożytna Grecja
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Powieść
(40)
Fantastyka
(33)
Gry komputerowe
(18)
Poradnik
(18)
Komiks
(17)
Science fiction
(15)
Powieść przygodowa
(9)
Fantasy
(7)
Dystopia
(5)
Monografia
(5)
Podręcznik
(5)
Publikacja bogato ilustrowana
(5)
Opracowanie
(4)
Powieść obyczajowa
(4)
Manga
(3)
Thriller
(3)
Antologia
(2)
Blogi
(2)
Film przygodowy
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Biografia
(1)
Czasopisma dla rodziców polskie
(1)
Dramat niemiecki
(1)
Dramat polski
(1)
E-booki
(1)
Esej
(1)
Film animowany
(1)
Film fabularny
(1)
Film familijny
(1)
Film fantastyczny
(1)
Heavy metal
(1)
Horror
(1)
Katalog
(1)
Komedia
(1)
Komiksy
(1)
Kryminał
(1)
Literatura
(1)
Literatura podróżnicza polska
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura ukraińska
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Opowiadanie polskie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Piosenka polska
(1)
Powieść historyczna
(1)
Powieść kanadyjska
(1)
Powieść polska
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Romans
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Science fiction DBN
(1)
Sensacja
(1)
Szkice literackie polskie
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(14)
Hobby i czas wolny
(11)
Edukacja i pedagogika
(6)
Psychologia
(6)
Historia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Rozwój osobisty
(1)
137 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
5 sekund do IO : Rebeliantka / Małgorzata Warda. - Poznań : Media Rodzina, copyright 2017. - 310, [1] strona ; 21 cm.
Stanowi cz. 2 cyklu "5 sekund do IO". Cz. 1 pt.: 5 sekund do IO.
Kontynuacja losów Miki, bohaterki głośnego 5 sekund do Io. Nie milkną echa strzelaniny, do jakiej doszło w szkole dziewczyny. Policja prowadzi śledztwo, a Mika przeżywa ciężkie chwile wśród kolegów, który uważają, że skoro znała napastnika, mogła zapobiec tragedii. Na dodatek uczucie, które zakwitło między nią a Jankiem, napotyka pierwsze przeszkody, gdy na jaw wychodzą kolejne tajemnice chłopaka. Również w wirtualnym świecie jest niespokojnie - zbliża się premiera nowej interaktywnej gry rozgrywającej się na mroźnym księżycu Tytanie, która już przed premierą wzbudza euforię, ale i wątpliwości… Czy Mika zdecyduje się po raz kolejny zanurzyć w wirtualnym świecie, by ocalić nie tylko siebie? [www.azymut.pl, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 14 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-YA (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-IV/SF (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-IV/SF (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-IV/SF (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-IV/SF (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-IV/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-IV/SF (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-IV/SF (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-IV/SF (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-IV/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-IV/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-IV/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sylwia i planeta trzech słońc / Małgorzata Warda. - Poznań : Media Rodzina, copyright 2019. - 269, [1] strona ; 21 cm.
Sylwia nie może doczekać się swoich jedenastych urodzin - tata obiecał stworzyć dla niej niezwykłą grę komputerową w równoległym, magicznym świecie, której to ona będzie bohaterką. To piękna, pełna przygód historia opowiada o równoległym, magicznym świecie, gdzie można otrzymać dar widzenia w ciemności, oswoić skrzydlatego kojota i spotkać mroczne cieniste istoty. Niedokończona gra czeka w laptopie, tak samo jak awatar o wyglądzie Sylwii. Kilka dni przed urodzinami wydarza się jednak coś strasznego… Czy bajkowy świat na pewno jest bezpieczny? I kto pozostawił ludzkie ślady, skoro jedynym tam człowiekiem jest Sylwia? [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-III/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft : podręcznik farmera / [written by Alex Wiltshire ; tłumaczenie Anna Hikiert]. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Egmont Polska, 2018. - 79 stron : ilustracje kolorowe ; 22 cm.
Tytuł oryginału: "Minecraft : guide to farming" 2018.
W trybie przetrwania wciąż potrzeba żywności i innych przydatnych przedmiotów, zaś każdy zaprawiony w bojach gracz wie, jak ważne jest posiadanie własnego systemu zaopatrzenia. Z Podręcznika farmera dowiesz się wszystkiego: od zasad uprawy roślin, poprzez hodowlę zwierząt (a także wrogich mobów), aż po produkcję przydatnych bloków. Rady i wskazówki specjalistów z Mojanga pozwolą w mgnieniu oka osiągnąć samowystarczalność w świecie Minecrafta. [Egmont Polska, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-793/794/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czarna Seria)
Kontynuacja powieści (Geim) i (Buzz).
Minęło sześć miesięcy, od kiedy dostał to pieprzone zadanie Dwadzieścia cztery tygodnie, sto dwadzieścia osiem dni- wystarczająco dużo czasu, żeby zastanowić się nad planem ewakuacyjnym. Nad genialnym planem, który pozwoli mu wyrwać się z pułapki, W którą wpadł. Bo nie może wykonać tego zadania. Nie jest przecież morderca. A może jest....7 Gra okazała się dla HP bardzo niebezpiecznym doświadczeniem. Pogrążony W głębokim kryzysie, wiedzie życie W izolacji, sądząc, że jest nieustannie inwigilowany przez policję i Mistrza Gry. Nie wiejuż, komu wierzyć i w co wierzyć. Granica między Grą a rzeczywistością coraz bardziej się rozmywa. Mimo wszystko, zdecydowanyjest wypełnić ostatnią misję, by ostatecznie odkryć stojącą za Grą prawdę... W tym czasie Rebecca zaczyna pracę W dziale bezpieczeństwa W prestiżowej firmie IT. Pewnego dnia dowiaduje się o istnieniu skrytki bankowej należącej niegdyś do jej ojca. Znajduje w niej niebezpieczną zawartość. Zaczyna szukać prawdy na własną rękę. Domyśla się, że istnieje związek między przeszłością ojca, Grą a jej bratem. [Wydawnictwo Czarna Owca, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-lit.skand. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Julek i Maja / Albena Grabowska-Grzyb)
Stanowi cz. 1 cyklu "Julek i Maja".
Julek i Maja przypadkowo wchodzą do gry komputerowej - i natychmiast orientują się, że toczy się ona we wnętrzu ludzkiego mózgu. Początkowo zafascynowani światem wirtualnym i spotkanymi tam intrygującymi bytami, nie chcą wracać do zwykłego życia. Napięcie rośnie, a decydująca bitwa przebiega dramatycznie. Czy uda im się znaleźć wyjście z gry i powrócić do zwykłego świata? [Akapit Press, 2011]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 13 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-III/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-III/F (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.5-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.12-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-III/Pf (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Julek i Maja / Albena Grabowska-Grzyb)
Stanowi cz. 1 cyklu "Julek i Maja".
Julek i Maja przypadkowo wchodzą do gry komputerowej - i natychmiast orientują się, że toczy się ona we wnętrzu ludzkiego mózgu. Początkowo zafascynowani światem wirtualnym i spotkanymi tam intrygującymi bytami, nie chcą wracać do zwykłego życia. Napięcie rośnie, a decydująca bitwa przebiega dramatycznie. Czy uda im się znaleźć wyjście z gry i powrócić do zwykłego świata? [Akapit Press, 2016]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-III/Pf (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.12-III/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-III/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-III/F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-III/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 2122)
(Minecraft)
Tytuł oryginału: "Wither without you. Vol. 2" 2021.
Druga część przygód z serii „Minecraft: Na pastwę mobów” na podstawie popularnej gry komputerowej. Po ocaleniu swojego mentora, pożartego przez withera, łowcy potworów Cahira i Orion wyruszają na wyprawę, aby rozwiązać tajemnicę ciążącej na ich przyjaciółce klątwy, która powoduje, że dziewczynka przyciąga moby jak magnes. Aby znaleźć lekarstwo na przypadłość Atrii, muszą odnaleźć dawną rywalkę Senana. Okazuje się jednak, że sprawy wyglądają inaczej, niż mogłoby się zdawać. Chociaż wielka rezydencja i kocia fontanna wielkiej magini są wyjątkowo urocze, jej lochy skrywają mroczny sekret - miażdżarkę mobów! A podczas wizyty w mieście dzielne bliźnięta zapoczątkują lawinę wydarzeń, która doprowadzi do zombie apokalipsy. Czy uda im się ocalić miasto i jego pechowych mieszkańców? Autorką scenariusza i rysunków jest Kirsten Gudsnuk. [www.azymut.pl, 2024]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-III/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Yannis / Florence Hinckel ; przełożył Jakub Jedliński. - Warszawa : Polarny Lis, copyright 2017. - 439 stron ; 23 cm.
(U4)
Stanowi cz. 3 cyklu "U4". Cz. 1 pt.: Jules, cz 2 pt.: Koridwen, cz. 4 pt.: Stéphane.
Przed katastrofą Yannis, syn emigrantów z Algierii, o nic nie musiał się troszczyć. Miał tylko dobrze się uczyć, a resztę czasu mógł spędzać przy komputerze. Podobnie jak pozostali tytułowi bohaterowie jest Ekspertem w grze komputerowej Warriors of Time. Ostatni przed apokalipsą komunikat mistrza gry Khronosa zwoływał Ekspertów do Paryża i obiecywał możliwość przeniesienia się w czasie, by uratować świat. Yannis wyrusza więc w podróż do Paryża. Piekno i nieprzewidywalność świata okazują się dla niego lekarstwem na zdradę, manipulację i okrucieństwo. [Polarny Lis, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Beginner's handbook" 2013.
Jesteś sam w tajemniczym, nowym świecie pełnym ukrytych zagrożeń. Masz tylko kilka minut na znalezienie schronienia i żywności, zanim zapadnie zmrok i zaatakują potwory. Co zrobisz? Oficjalny "Poradnik dla początkujących" może ocalić ci życie. Dowiesz się, jak znajdować surowce, budować schronienie, wyrabiać narzędzia, zbroje i broń oraz walczyć z potworami. Rady doświadczonych graczy i samych twórców gry - Jeba i Notcha, pomaga ci przetrwać pierwsze dni w "Minecrafcie". [Wydawnictwo Egmont Polska, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Beginner's handbook" 2013.
Jesteś sam w tajemniczym, nowym świecie pełnym ukrytych zagrożeń. Masz tylko kilka minut na znalezienie schronienia i żywności, zanim zapadnie zmrok i zaatakują potwory. Co zrobisz? Oficjalny "Poradnik dla początkujących" może ocalić ci życie. Dowiesz się. jak znajdować surowce, budować schronienie, wyrabiać narzędzia, zbroje i broń oraz walczyć z potworami. Rady doświadczonych graczy i samych twórców gry - Jeba i Notcha, pomaga ci przetrwać pierwsze dni w "Minecrafcie".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-793/794 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.13dz-793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kepler62 / Timo Parvela, Bjørn Sortland ; cz. 2)
Tytuły oryginału: "Nedtelling", "Lähtölaskenta" 2015.
Stanowi cz. 2 cyklu "Kepler62".
Bądź częścią historii! Dołącz do kosmicznej przygody! Kepler62 - przygoda trwa. Marie ma 14 lat i bardzo chce dotrzeć na ostatni poziom gry, używa do tego niekonwencjonalnych metod. Tymczasem wśród dzieci szerzą się opowieści o tajemniczej wyprawie na odległą planetę. Czy będzie można na niej zamieszkać? Co kryje strzeżona strefa 51 i czy zasługuje na swoją reputację? I gdzie przebywają Ari i Joni? Druga część wielokrotnie nagradzanej serii "Kepler62". Krótkie teksty, przemyślane suspensy i świetne ilustracje sprawiają, że seria idealnie nadaje się dla początkujących lub opornych czytelników. Książka wydana w ramach projektu Bliskie-dalekie sąsiedztwo. Projekt współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej "Kreatywna Europa". [www.azymut.pl, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-III/SF (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-III/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [243]-266.
Istoty wirtualne wikłają siebie i nas – ludzi – w liczne napięcia między tym, co realne, a tym, co wirtualne, tym, co mentalne, a tym, co cielesne, tym, co własne, i tym, co cudze, a także tym, co symboliczne, reprezentacjonistyczne, a tym, co wymyka się symbolizacji. Nawet jeśli niektórzy filozofowie uznali, iż różnice między tymi opozycjami zostały zniesione, właśnie rzeczywistość wirtualna wywołuje je na nowo i każe zrewidować pytania o ich ważność. Awatary, czyli wirtualne istoty żyjące w symulowanych fizycznych środowiskach, stanowią punkt odniesienia dla moich rozważań na temat wirtualnego Ja. Na przykładzie gry Second Life przyglądam się, jak przebiega budowanie wirtualnej postaci. Szczególną uwagę zwracam na aspekt fenomenologii percepcji i motoryki wirtualnego ciała. Chatboty – wirtualne istoty, których zadaniem jest konwersowanie z ludźmi i udzielanie im niezbędnych informacji, podnoszą wiele kwestii istotnych z punktu widzenia problematyki relacji Ja – świat zewnętrzny, w szczególności zaś intersubiektywności doświadczenia. Dlatego też są moim wirtualnym Innym. [Universitas, 2016]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-16 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105395 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jules / Carole Trébor ; przełożył Jakub Jedliński. - Warszawa : Polarny Lis, copyright 2016. - 428 stron, [1] karta tablic luzem ; 23 cm.
(U4)
Stanowi cz. 1 cyklu "U4". Cz 2 pt.: Koridwen, cz. 3 pt.: Yannis, cz. 4 pt.: Stéphane.
Przed katastrofą Jules uczył się w zwykłym paryskim gimnazjum. Podobnie jak pozostali tytułowi bohaterowie serii jest Ekspertem w grze komputerowej Warriors of Time. Jego awatar, Spider Snake, to dzielny, silny i niezwykle inteligentny wojownik. Ostatni przed apokalipsą komunikat mistrza gry Khronosa zwoływał Espertów do Paryża i obiecywał możliwość przeniesienia w czasie, by uratować świat. Czy wiara w obietnicę Khronosa wystarczy, żeby przetrwać? Czy gimnazjalista stanie się wojownikiem? [Polarny Lis, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV/F (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Stéphane / Vincent Villeminot. - [Piaseczno] : Heraclon International. Storybox.pl ; [Warszawa] : Polarny Lis, [2017]. - 1 płyta audio CD (8 godz. 48 min) : digital, stereo. ; 12 cm.
(U4)
Czas trwania: 8 godz. 48 min.
Tytuł oryginału: "Stéphane".
Stanowi cz. 4 cyklu "U4". Cz. 1 pt.: Jules, cz 2 pt.: Koridwen, cz. 3 pt.: Yannis.
Czyta Magda Karel.
Nagranie w formacie mp3.
Stéphane, podobnie jak pozostali tytułowi bohaterowie serii, jest Ekspertką w grze komputerowej Warriors of Time. Ostatni przed apokalipsą komunikat mistrza gry Khronosa zwoływał Ekspertów do Paryża i obiecywał im możliwość przeniesienia się w czasie, by uratować świat. Stéphane, córka słynnego wirusologa, jako jedyna z czworga bohaterów serii nie uwierzyła w te zapewnienia. Uważała, że jedynym sposobem na ocalenie jest szczepionka, której opracowanie lub odnalezienie zależy od zespołu jej ojca. Gwałtowna, bardzo inteligentna dziewczyna o białych włosach i męskim imieniu, w grze znana jako Lady Rottweiler, wcale nie wybierała się na spotkanie pod wieżą Zegarową. Jednak wskutek fatalnego zbiegu okoliczności musiała opuścić Lyon i wraz z innymi Ekspertami podążyć do stolicy Francji. Nie po to jednak, żeby cofnąć czas. Po to, by szukać ojca. I w końcu odpowiedzieć sobie na pytanie, czy nauka i autorytet mogą być remedium na koniec świata. [Heraclon International, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. km-785 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tetris : ludzie i gry / Box Brown ; przekład Marcin Wróbel. - Warszawa : Wydawnictwo Marginesy, copyright 2019. - 253, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Tytuł oryginału: "Tetris : the games people play" 2016.
Tetris to jedna z najdoskonalszych i najpopularniejszych gier wideo w historii. Prosta, ale niezwykle wciągająca. Niekończąca się łamigłówka, od której uzależniły się miliony graczy na całym świecie. Choć powstała 35 lat temu, do dziś cieszy się wielką popularnością. Z tym, że teraz najczęściej gra się w nią nie na komputerze, a w telefonie. Wystarczy spędzić z Tetrisem trochę czasu, by wszędzie widzieć spadające bloki o charakterystycznych kształtach. By zacząć o nich śnić. Aleksiej Pażytnow stworzył Tetrisa w 1984 roku w zasadzie przypadkiem, pracując tak naprawdę nad oprogramowaniem dla radzieckiego rządu. Gra szybko podbiła serca jego współpracowników, którzy nie mogli się od niej oderwać, zawalając obowiązki służbowe. Tetris szybko wyciekł za Żelazną Kurtynę i wzbudził pożądanie gigantów ówczesnej cyfrowej rozrywki. Pragnęły jej Nintendo, Atari, Sega – najważniejsi w tamtych czasach wydawcy gier. Komiks Boxa Browna to fascynująca i wciągająca opowieść o przebłysku geniuszu, wojnie o prawa do wydania gry – pełnej potajemnych wizyt w Moskwie, sekretnych umów, niezliczonych nieporozumień i bezczelnych kradzieży – ale także o roli gier w sztuce, kulturze i przemyśle czy w życiu człowieka w ogóle. [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV/K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wirus / Timo Parvela, Bjørn Sortland ; ilustracje Pasi Pitkänen ; przekład z języka fińskiego Iwona Kiuru. - Wydanie I. - Piaseczno : Widnokrąg, 2021. - 183, [10] stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Kepler 62 / Timo Parvela, Bjørn Sortland ; cz. 5)
Tytuł oryginału: "Virus" 2016.
Stanowi cz. 5 cyklu "Kepler62".
Współfinansowanie: FILI - Finnish Literature Exchange, Unia Europejka (UE)
Po strasznych przeżyciach w wiosce Szeptaczy życie na planecie Kepler62 tylko pozornie wraca do normy. Joni na szczęście czuje się już lepiej, ale nie może wybaczyć sobie tego, co się stało. Ari pilnie strzeże swojego sekretu, a Marie znika na całe dnie i nikt nie wie, gdzie. Kiedy Ari i Marie znajdują tajemniczą wiadomość nadesłaną przez dziwną sondę, orientują się, że jedno z nich wie więcej od pozostałych… Prawda o tym, po co naprawdę zostali wysłani na tę wyprawę, okaże się straszniejsza od najgorszych koszmarów. Tymczasem idzie zima, a ON zaczyna się budzić… Piąta z sześciu części bestsellerowej serii „Kepler62”. Krótkie teksty, przemyślane suspensy i świetne ilustracje sprawiają, że seria idealnie nadaje się dla początkujących lub opornych czytelników. Wiek: 9-11 lat. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-III/SF (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Grażyna Penkowsk, Media dobre, czy złe - wprowadzenie do problematyki zagrożeń ze strony mediów ; Cz. I. DUALISTYCZNY CHARAKTER NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII: R. 1. Dorota Ciechanowska, Uczciwość akademicka studentów w dobie powszechnego dostępu do informacji ; R. 2. Ariel Wrona, Niejednoznaczny wydźwięk postępu - nowe media w edukacji a konsekwencje ich używania ; R. 3. Michalina Rutka, Dyskurs celebrytów i wykluczonych, czyli szanse i zagrożenia społeczne tkwiące w polskiej blogosferze ; Cz. II. EDUKACYJNY KONTEKST ZAGROŻEŃ ZE STRONY MEDIÓW: R. 4. Małgorzata Anna Karczmarzyk, Chaos wizualny w sieci. Analiza wizualno-werbalna wybranych, internetowych stron edukacyjnych dla dzieci w wieku przedszkolnym ; R. 5. Jolanta Dyrda, Edukacja w erze Kultury 2.0 ; R. 6. Karina Daciuk, Negatywne oddziaływanie mediów na sferę emocjonalną dzieci ; Cz. 3. AMBIWALENTNY OBRAZ MEDIÓW W BADANIACH NAUKOWYCH: R. 7. Jolanta Wojciechowska, Media źródłem wiedzy, nie zawsze rzetelnej, studentów o HIV/AIDS ; R. 8. Patryk Zelek, Anna Skowrońska, Autoeksperyment - Tydzień bez Internetu i rozrywki komputerowej ; R. 9. Dorota Kuczewska, Gry komputerowe: powody i skutki problemu zacierania się granic między światem rzeczywistym i wirtualnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105297 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kepler 62 / Bjørn Sortland, Timo Parvela ; cz. 6)
Tytuł oryginału: "Hemmeligheten" 2017.
Stanowi cz. 6 cyklu "Kepler62".
Współfinansowanie: NORLA - Norwegian Literature Abroad, Unia Europejska (UE)
Joni zniknął. Dodatkowa kapsuła podróżna została otwarta. Tajemniczy pasażer okazuje się o wiele groźniejszy, niż ktokolwiek przypuszczał. Ma tajną broń i nie zawaha się jej użyć wobec każdego, kto mu się sprzeciwi. Marie, Ari i Joni muszą walczyć z całych sił, by ratować nie tylko siebie samych, ale także fantastyczną i dziką planetę Kepler-62. Ale co może zrobić garstka dzieci wobec takiej potęgi? Pozostaje im tylko mieć nadzieję… Międzynarodowy bestseller. Wielkie emocje. Ważne tematy. Wciągająca lektura.To koniec serii, ale nie koniec historii… [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-III/SF (1 egz.)
Książka
W koszyku
W życiu czasem bywa pod górkę, ale tym razem życie naprawdę przesadziło… Jakby nie było dosyć, że Kunegunda Paciorek nie znosi swojego imienia i nazwiska (będziemy ją nazywać tak jak sobie życzy - K. - Kej - krótko i drapieżnie), to sypią się na nią inne nieszczęścia. Nowy stary dom w nieznanej okolicy, nowa szkoła, w której nikogo nie zna a w dodatku jakoś nikt nie może się na niej poznać. To najpewniej sprawa wieku - pechowych 13 lat. K. nigdy nie daje za wygraną. Wpada na pomysł który ma pójść w pięty jej wrogom. Nakręci z nową przyjaciółką Marysią film, który zdobędzie na Youtube milionową widownię i sprawi że będzie sławna. Czyje wtedy będzie na wierzchu? Wszystko idzie dobrze - jest sprzęt, są pomysły, wydaje się że nawet istnieje scenariusz, czasem jednak zdarza się coś czego nie przewidzieli najwięksi filozofowie… [Wydawnictwo Zwierciadło, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 11 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-III/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultury wizualne science fiction / Paweł Frelik. - Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, copyright 2017. - 215, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
Na stronie redakcyjnej inny zapis ISBN: 97883-242-2700-6.
Bibliografia na stronach [193]-207. Indeks.
Znacząca część krytycznej uwagi, jaką otrzymuje science fiction, skierowana jest na narracyjnie zorientowane formy gatunku: literaturę, film, telewizję, rzadziej komiksy. Jednak SF od zawsze była również obecna w całym szeregu mediów „mniejszych”, zaś eksplozja cyfrowych narzędzi produkcji i dystrybucji jedynie poszerzyła i skomplikowała ten multimedialny krajobraz gatunku. Jako głos w badaniach nad science fiction, korzystający jednocześnie z narzędzi groznawstwa, medioznawstwa i studiów nad wizualnością, książka proponuje spojrzenie na trzy wybrane media wizualne science fiction: gry wideo, film krótkometrażowy i grafikę komputerową. Każdy z rozdziałów nakreśla kontury wybranego medium, sytuuje je w kontekście tradycyjnych form science fiction oraz sugeruje możliwe podejścia badawcze wybiegające poza obecne wciąż w badaniach pobłażliwe traktowanie ich jako epatującą obrazem i dźwiękiem rozrywkę. Chociaż ich oddziaływanie kulturowe znacząco różni się od tradycyjnych mediów science fiction, gry, krótkometraże i grafika stanowią nie mniej ważny element science fiction, która we współczesnym świecie z pozycji jednego z gatunków popularnych stała się dominującym dyskursem kulturowym obecnym w wielu dziedzinach życia oraz stanowi wyjątkowo aktualny rezerwuar metafor, ikon i tropów pomagających w zrozumieniu współczesnego świata. [Universitas, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105304 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej