Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Dostępność
dostępne
(29)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(11)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(17)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Ehrlich Andrzej
(27)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(7)
Stewart Dorothy M
(4)
Wankel Charles
(4)
Freeman R. Edward (1951- )
(3)
Gilbert Daniel R (1952- )
(2)
Hollins Bill
(2)
Johnson Gerry
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Scholes Kevan
(2)
Shinkins Sadie
(2)
Whittington Richard (1958- )
(2)
Andelman Bob
(1)
Arrow Kenneth Joseph (1921- )
(1)
Barton Richard F
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Erickson Jim
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- ; jr.)
(1)
Horovitz Jacques (1947- )
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Miller David Wendell (1923-)
(1)
Morrison David J. (1950- )
(1)
Nilles Jack M
(1)
Quinn Robert E
(1)
Slywotzky Adrian J
(1)
Starr Martin Kenneth (1927- )
(1)
Wallace James (1947- )
(1)
Webber Ross A
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(2)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Temat
Zarządzanie
(17)
Organizacja
(9)
Przedsiębiorstwo
(8)
Decyzje
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Kadry
(3)
Konflikt
(3)
Kontrola
(3)
Motywacja pracy
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Usługi
(2)
Badania operacyjne
(1)
Gates, William (1956- )
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Innowacje
(1)
Języki programowania
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Microsoft Corporation
(1)
Motywacja
(1)
Negocjacje
(1)
Nowy produkt
(1)
Obrady
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ocena pracowników
(1)
Organizacje
(1)
Postęp techniczny
(1)
Programowanie (informat.)
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Retoryka
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Sektor publiczny
(1)
Symulacja
(1)
Telepraca
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Znak towarowy
(1)
Zysk
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(8)
Podręcznik
(2)
Podręcznik akademicki
(1)
Poradniki
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. WPROWADZENIE DO PROBLEMATYKI DOTYCZĄCEJ STRATEGII: 1.1. Wprowadzenie ; 1.2. Co to jest strategia? ; 1.3. Zarządzanie strategiczne: 1.3.1. Pozycja strategiczna, 1.3.2. Wybory strategiczne, 1.3.3. Przyjęta strategia ; 1.4. Procesy opracowywania strategii ; Studium przypadku: Electrolux. 2. OTOCZENIE ORGANIZACJI: 2.1. Wprowadzenie ; 2.2. Makrootoczenie: 2.2.1. Układ odniesienia PESTEL, 2.2.2. Opracowywanie scenariuszy ; 2.3. Branża przemysłu albo sektor: 2.3.1. Siły konkurencji - układ pięciu sił, 2.3.2. Wnioski z analizy pięciu sił, 2.3.3. Główne zagadnienia dotyczące korzystania z układu pięciu sił, 2.3.4. Cykl życia sektora ; 2.4. Konkurenci i rynki: 2.4.1. Grupy strategiczne, 2.4.2. Segmenty rynku, 2.4.3. Rozpoznawanie klientów strategicznych, 2.4.4. Poznanie wymagań klientów - krytyczne czynniki sukcesu ; 2.5. Okazje i zagrożenia ; Studium przypadku: Siły globalne a europejski przemysł piwowarski. 3. ZDOLNOŚĆ STRATEGICZNA ORGANIZACJI: 3.1. Wprowadzenie ; 3.2. Podstawy zdolności strategicznej ; 3.3. Efektywność kosztowa ; 3.4. Zdolność zdobywania i utrzymywania przewagi konkurencyjnej ; 3.5. Ocena zdolności strategicznej ; Studium przypadku: Skuteczność eBaya. 4. ZAMIERZENIA STRATEGICZNE ORGANIZACJI: 4.1. Wprowadzenie ; 4.2. Sprawowanie nadzoru nad korporacją ; 4.3. Społeczna odpowiedzialność korporacji: 4.3.1. Leseferyzm, 4.3.2. Oświecony interes własny, 4.3.3. Forum współdziałania interesariuszy, 4.3.4. Kształtujący społeczeństwo ; 4.4. Oczekiwania interesariuszy: 4.4.1. Wykreślanie map interesariuszy ; 4.5. Wartości, misja, wizja i cele organizacji ; Studium przypadku: (PRODUCT) RED i Gap. 5. KULTURA ORGANIZACJI A JEJ STRATEGIA: 5.1. Wprowadzenie ; 5.2. Dryf strategiczny ; 5.3. Co to jest kultura organizacji i dlaczego jest ważna?: 5.3.1. Kultura narodowa i regionalna, 5.3.2. Kultura organizacji, 5.3.3. Subkultura organizacyjna, 5.3.4. Wpływ kultury na strategię, 5.3.5. Analizowanie kultury: sieć kulturowa, 5.3.6. Przeprowadzanie analizy kultury. 6. STRATEGIA NA POZIOMIE JEDNOSTEK BIZNESOWYCH; 6.1. Wprowadzenie ; 6.2. Podstawy przewagi konkurencyjnej: zegar strategii: 6.2.1. Strategie oparte na cenie (trasy 1 i 2), 6.2.2. Strategie (szerokiego) zróżnicowania produktów (trasa 4), 6.2.3. Strategia hybrydowa (trasa 3), 6.2.4. Skoncentrowane zróżnicowanie produktów (trasa 5) ; 6.3. Utrzymanie przewagi konkurencyjnej ; 6.4. Konkurencja i współpraca ; Studium przypadku: Madonna: wciąż panująca królowa popu? 7. KIERUNKI STATEGICZNE I STRATEGIA NA POZIOMIE KORPORACJI: 7.1. Wprowadzenie ; 7.2. Kierunki strategiczne: 7.2.1. Penetracja rynków, 7.2.2. Konsolidacja działalności, 7.2.3. Tworzenie produktów, 7.2.4. Rozwijanie rynków, 7.2.5. Dywersyfikacja działalności ; 7.3. Powody dywersyfikacji działalności ; 7.4. Tworzenie wartości a działania korporacji macierzystej ; 7.5. Macierze portfeli: 7.5.1. Macierz wzrostu/udziału (macierz BCG), 7.5.2. Macierz polityki kierunkowej (macierz GE-McKinsey) ; Studium przypadku: Grupa Virgin. 8. STRATEGIA MIĘDZYNARODOWA: 8.1. Wprowadzenie ; 8.2. Czynniki napędzające umiędzynarodowienie działalności ; 8.3. Krajowe i międzynarodowe źródła przewagi: 8.3.1. Krajowy romb Portera, 8.3.2. Międzynarodowa sieć wartości ; 8.4. Strategie międzynarodowe ; 8.5. Wybór rynku i wejście na rynek. 9. METODY WPROWADZANIA STRATEGII W ŻYCIE I JEJ OCENA: 9.1. Wprowadzenie ; 9.2. Metody wprowadzania strategii w życie: 9.2.1. Rozwój organiczny, 9.2.2. Fuzje i przejęcia, 9.2.3. Alianse strategiczne ; 9.3. Ocena strategii ; Studium przypadku: Tesco podbija świat? 10. STOSOWANIE PRZYJĘTEJ STRATEGII: 10.1. Wprowadzenie ; 10.2. Struktury organizacyjne: 10.2.1. Struktura funkcjonalna, 10.2.2. Struktura dywizjonalna, 10.2.3. Struktura macierzowa ; 10.3. Procesy organizacyjne: 10.3.1. Nadzór bezpośredni, 10.3.2. Procesy planowania, 10.3.3. Procesy kulturowe, 10.3.4. Procesy wyznaczania celów do osiągnięcia, 10.3.5. Procesy rynkowe ; 10.4. Zarządzanie zmianą strategiczną: 10.4.1. Role w zarządzaniu zmianami, 10.4.2. Style zarządzania zmianami, 10.4.3. Dźwignie zarządzania zmianą strategiczną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. WPROWADZENIE DO PROBLEMATYKI DOTYCZĄCEJ STRATEGII: 1.1. Wprowadzenie ; 1.2. Co to jest strategia? ; 1.3. Zarządzanie strategiczne: 1.3.1. Pozycja strategiczna, 1.3.2. Wybory strategiczne, 1.3.3. Przyjęta strategia ; 1.4. Procesy opracowywania strategii ; Studium przypadku: Electrolux. 2. OTOCZENIE ORGANIZACJI: 2.1. Wprowadzenie ; 2.2. Makrootoczenie: 2.2.1. Układ odniesienia PESTEL, 2.2.2. Opracowywanie scenariuszy ; 2.3. Branża przemysłu albo sektor: 2.3.1. Siły konkurencji - układ pięciu sił, 2.3.2. Wnioski z analizy pięciu sił, 2.3.3. Główne zagadnienia dotyczące korzystania z układu pięciu sił, 2.3.4. Cykl życia sektora ; 2.4. Konkurenci i rynki: 2.4.1. Grupy strategiczne, 2.4.2. Segmenty rynku, 2.4.3. Rozpoznawanie klientów strategicznych, 2.4.4. Poznanie wymagań klientów - krytyczne czynniki sukcesu ; 2.5. Okazje i zagrożenia ; Studium przypadku: Siły globalne a europejski przemysł piwowarski. 3. ZDOLNOŚĆ STRATEGICZNA ORGANIZACJI: 3.1. Wprowadzenie ; 3.2. Podstawy zdolności strategicznej ; 3.3. Efektywność kosztowa ; 3.4. Zdolność zdobywania i utrzymywania przewagi konkurencyjnej ; 3.5. Ocena zdolności strategicznej ; Studium przypadku: Skuteczność eBaya. 4. ZAMIERZENIA STRATEGICZNE ORGANIZACJI: 4.1. Wprowadzenie ; 4.2. Sprawowanie nadzoru nad korporacją ; 4.3. Społeczna odpowiedzialność korporacji: 4.3.1. Leseferyzm, 4.3.2. Oświecony interes własny, 4.3.3. Forum współdziałania interesariuszy, 4.3.4. Kształtujący społeczeństwo ; 4.4. Oczekiwania interesariuszy: 4.4.1. Wykreślanie map interesariuszy ; 4.5. Wartości, misja, wizja i cele organizacji ; Studium przypadku: (PRODUCT) RED i Gap. 5. KULTURA ORGANIZACJI A JEJ STRATEGIA: 5.1. Wprowadzenie ; 5.2. Dryf strategiczny ; 5.3. Co to jest kultura organizacji i dlaczego jest ważna?: 5.3.1. Kultura narodowa i regionalna, 5.3.2. Kultura organizacji, 5.3.3. Subkultura organizacyjna, 5.3.4. Wpływ kultury na strategię, 5.3.5. Analizowanie kultury: sieć kulturowa, 5.3.6. Przeprowadzanie analizy kultury. 6. STRATEGIA NA POZIOMIE JEDNOSTEK BIZNESOWYCH; 6.1. Wprowadzenie ; 6.2. Podstawy przewagi konkurencyjnej: zegar strategii: 6.2.1. Strategie oparte na cenie (trasy 1 i 2), 6.2.2. Strategie (szerokiego) zróżnicowania produktów (trasa 4), 6.2.3. Strategia hybrydowa (trasa 3), 6.2.4. Skoncentrowane zróżnicowanie produktów (trasa 5) ; 6.3. Utrzymanie przewagi konkurencyjnej ; 6.4. Konkurencja i współpraca ; Studium przypadku: Madonna: wciąż panująca królowa popu? 7. KIERUNKI STATEGICZNE I STRATEGIA NA POZIOMIE KORPORACJI: 7.1. Wprowadzenie ; 7.2. Kierunki strategiczne: 7.2.1. Penetracja rynków, 7.2.2. Konsolidacja działalności, 7.2.3. Tworzenie produktów, 7.2.4. Rozwijanie rynków, 7.2.5. Dywersyfikacja działalności ; 7.3. Powody dywersyfikacji działalności ; 7.4. Tworzenie wartości a działania korporacji macierzystej ; 7.5. Macierze portfeli: 7.5.1. Macierz wzrostu/udziału (macierz BCG), 7.5.2. Macierz polityki kierunkowej (macierz GE-McKinsey) ; Studium przypadku: Grupa Virgin. 8. STRATEGIA MIĘDZYNARODOWA: 8.1. Wprowadzenie ; 8.2. Czynniki napędzające umiędzynarodowienie działalności ; 8.3. Krajowe i międzynarodowe źródła przewagi: 8.3.1. Krajowy romb Portera, 8.3.2. Międzynarodowa sieć wartości ; 8.4. Strategie międzynarodowe ; 8.5. Wybór rynku i wejście na rynek. 9. METODY WPROWADZANIA STRATEGII W ŻYCIE I JEJ OCENA: 9.1. Wprowadzenie ; 9.2. Metody wprowadzania strategii w życie: 9.2.1. Rozwój organiczny, 9.2.2. Fuzje i przejęcia, 9.2.3. Alianse strategiczne ; 9.3. Ocena strategii ; Studium przypadku: Tesco podbija świat? 10. STOSOWANIE PRZYJĘTEJ STRATEGII: 10.1. Wprowadzenie ; 10.2. Struktury organizacyjne: 10.2.1. Struktura funkcjonalna, 10.2.2. Struktura dywizjonalna, 10.2.3. Struktura macierzowa ; 10.3. Procesy organizacyjne: 10.3.1. Nadzór bezpośredni, 10.3.2. Procesy planowania, 10.3.3. Procesy kulturowe, 10.3.4. Procesy wyznaczania celów do osiągnięcia, 10.3.5. Procesy rynkowe ; 10.4. Zarządzanie zmianą strategiczną: 10.4.1. Role w zarządzaniu zmianami, 10.4.2. Style zarządzania zmianami, 10.4.3. Dźwignie zarządzania zmianą strategiczną ; Wykaz pojęć używanych w tekście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96986 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-76025
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-73503
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-71192
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kierowanie / James A. F. Stoner, Charles Wankel ; przeł. Andrzej Ehrlich. - [Wyd. 3]. - Warszawa : PWE, 1994. - 535 s. : rys. ; 26 cm.
Indeks.
1. Kierowanie i kierownicy 2. Ewolucja teorii organizacji i zarządzania 3. Zapewnienie szkuteczności planowania 4. Planowanie strategiczne 5. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji 6. Instrumenty planowania i rozwiązywania problemów 7. Kierowanie operacjami i wydajność 8. Podział pracy i struktura organizacyjna 9. Koordynacja i projekt organizacji 10.Władza, delegacja i decentralizacja 11.Kadry i gospodarka zasobami ludzkimi 12.Kierowanie zmianą i rozowjem organizacji 13.Kierowanie konfliktami i twórczościa w organizacji 14.Motywacja, efektywność i zadowolenie 15.Przywództwo ; 16.Grupy i komitety 17.Komunikowanie się między ludźmi i w organizacji 18.Skuteczna kontrola 19.Systemy informacyjne a kontrola 20.Kierowanie w skali międzynarodowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : "Executive decisions and operations research" 1969.
CZ. I ORGANIZACJE I DECYZJE: 1. Nauka a funkcja zarządzania ; 2. Odpowiedzialność za decyzje ; 3. Cele decyzji ; CZ. II TEORIA DECYZJI: 4. Struktura decyzji ; 5. Analiza decyzji ; 6. Stosowna teoria decyzji ; CZ. III ISTOTA MODELI: 7. Budowanie modeli ; 8. Modele opisowe ; 9. Modele normatywne ; CZ. IV PRZYKŁADY PROBLEMÓW WYMAGAJĄCYCH DECYZJI: 10. Produkcja ; 11. Działania na rynku ; 12. Gospodarka finansowa ; CZ. V KIEROWNIK I BADANIA OPERACYJNE: 13. Ocena problemu ; 14. Ocena metod ; 15. Wdrażanie rozwiązań i ich kontrola.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-24115 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81673 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
1.Kierowanie i kierownicy 2.Ewolucja teorii organizacji i zarządzania 3.Środowisko organizacji i środowisko naturalne 4.Odpowiedzialność społeczna i etyka 5.Globalizacja a zarządzanie 6.Tworzenie i przekształcenie organizacji 7.Kultura i wielokulturowość 8.Jakość ; 9. Podejmowanie decyzji 10.Planowanie i zarządzanie strategiczne 11.Wdrażanie strategii 12.Projektowanie organizacji i jej struktura 13.Władza i autorytet 14.Gospodarowanie zasobami ludzkimi 15.Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją 16.Motywacja ; 17.Przywództwo 18.Zespoły i praca zespołowa 19.Komunikacja i negocjowanie 20.Skuteczna kontrola 21.Kierowanie operacjami 22.Systemy informacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
1.Kierowanie i kierownicy 2.Ewolucja teorii organizacji i zarządzania 3.Środowisko organizacji i środowisko naturalne 4.Odpowiedzialność społeczna i etyka 5.Globalizacja a zarządzanie 6.Tworzenie i przekształcenie organizacji 7.Kultura i wielokulturowość 8.Jakość ; 9. Podejmowanie decyzji 10.Planowanie i zarządzanie strategiczne 11.Wdrażanie strategii 12.Projektowanie organizacji i jej struktura 13.Władza i autorytet 14.Gospodarowanie zasobami ludzkimi 15.Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją 16.Motywacja ; 17.Przywództwo 18.Zespoły i praca zespołowa 19.Komunikacja i negocjowanie 20.Skuteczna kontrola 21.Kierowanie operacjami 22.Systemy informacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-0 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82484 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej