364397
Książka
W koszyku
Nadaj życie marce czyli Jak stworzyć skuteczną komunikację / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 228, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
R. 1. Jak zaczynać, to zawsze od początku: Na początku była. grupa docelowa ; Z szeregu wystąp - tworzenie persony ; Zabawa w detektywa z pomocą Consumer Day Circle ; Nim pójdziesz dalej, wróć do źródła - wróć do strategii marki ; BIG IDEA - spraw, aby była naprawdę wielka ; Skończmy z myśleniem, że doświadczenie z marką to tylko reklama ; Serio! Planuj działania, nawet jeśli Twój biznes jest jeszcze malutki ; Kiedy plan zawodzi i należy włączyć tryb "elastyczny" ; R. 2. Kreacja robi robotę: Co tak naprawdę myślimy o reklamach? ; Sposoby na zwiększenie zapamiętywalności przekazu reklamowego ; Kto z nas nie uwielbia dobrych historii? ; A może robotę zrobi Lewandowski? Celebrity endorsement w praktyce ; CCC - cena czyni cuda ; "Skarpetki mojego syna nigdy nie były tak białe" - czym jest testimonial? ; Śmiechu warte - o tym, czy humor w reklamie jest wartością dodaną ; Erotyka, rodzina i muzyka ; AdChecking List i zasada czerwonej lampki ; R. 3. Jak wpuścić markę w odpowiedni kanał?: W telewizji fajnie być, ale czy zawsze trzeba? ; Czym różni się billboard sponsorski od spotu reklamowego? ; Nie oglądasz reklam? Dobry marketer i tak Cię złapie ; Audycja zawiera lokowanie produktu ; Zalety i wady lokowania produktu ; Sposoby na zwiększenie skuteczności lokowania produktu ; Marian i Barbara przejmują radio. O reklamie radiowej słów kilka ; Wydruki - te duże i te malutkie. Trzy reguły psychologii percepcji ; Skuteczni w internecie - skrótowo o POEM i CTA ; Więcej oglądać, mniej czytać ; Social Media - błogosławieństwo czy przekleństwo? ; Wszyscy mówią o Twojej marce - jak dobrze wykorzystać influencerów w kampanii? ; Globalny internet w lokalnych działaniach ; O tym, jak marzyłem, żeby zostać PR-owcem.
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana. Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę - a teraz przyszedł czas na budowanie jego pożądanego wizerunku. Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i wskazówek dotyczących trzech kluczowych dla komunikowania marki obszarów, jakimi są: zagadnienia związane z grupą docelową (definiowanie, rozpoznawanie, dobór języka przekazu itd.) znaczenie dobrej kreacji i rozwiązania sprzyjające efektywności reklamy najpopularniejsze kanały komunikacji z konsumentem. Teoria i praktyka, które mistrzowsko łączy w książce jej autor, przydadzą się zarówno osobom od lat zajmującym się tematem, jak i właścicielom rozwijających się firm, a także pracownikom stającym przed wyzwaniem zaprezentowania nowego brandu światu. Jeśli należysz do pierwszej grupy, potraktuj lekturę jako okazję do powtórki, uzupełnienia i usystematyzowania swojej wiedzy. Jeżeli stawiasz pierwsze kroki w tej dziedzinie, będzie to dla Ciebie źródło przydatnej wiedzy, z którego możesz stale czerpać podczas podróży po fascynującym świecie marketingu.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112871 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej