364478
Książka
W koszyku
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? Książka Nowe zasady marketingu i PR da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami. [MT Biznes, 2022]
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111368 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: New rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly, 2020
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: "The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly" 2020.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej