374813
Książka
W koszyku
ROZDZIAŁ I. DZWIĘKOWE PRZYJEMNOŚCI: 1. Motyw narracyjny i wątek kulturowy ; 2. Społeczny charakter muzyki ; 3. Muzyka kulturowo warunkowana ; 4. Uwiedzieni magią muzyki - Syreny jako motyw w muzyce popularnej ; 5. Syreny w muzyce popularnej ; ROZDZIAŁ II. MUZYKA POPULARNA A KREOWANIE I PODTRZYMYWANIE TOŻSAMOŚCI JEDNOSTKI: 1. Tożsamość jednostki w kontekście muzyki popularnej ; 2. Klasowy charakter gustu muzycznego ; 3. Tożsamość jednostki a gust muzyczny ; 4. Muzyczna tożsamość artystów a rockowa ideologia ; ROZDZIAŁ III. W POSZUKIWANIU MEDIALNEGO AUTORYTETU: 1. W poszukiwaniu autorytetu - walka o społeczne uznanie ; 2. Autorytet medialny ; 3. Autorska audycja radiowa ; 4. Radiowa audycja autorska jako forma rytuału ; ROZDZIAŁ IV. O PRZYJEMNOŚCI RADIA - RADIO W MUZYCE POPULARNEJ: 1. Radio i muzyka popularna ; 2. Radio jako element przekazu w muzyce popularnej i rockowej.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Ksieg 3026 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, filmografia, netografia na stronach [329]-339. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej