367347
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Wprowadzenie ; 1. Prawdziwy cel biznesu ; 2. Skuteczny marketing w czterech odsłonach ; 3. Trzy niezbędne pytania w marketingu ; 4. Wywiad rynkowy ; 5. Marketing zorientowany na klienta ; 6. Dlaczego ludzie kupują ; 7. Analiza konkurencji ; 8. Osiąganie przewagi konkurencyjnej ; 9. Marketing mix ; 10. Strategie pozycjonowania marki ; 11. Cztery filary strategii marketingowej ; 12. Wybór pola bitwy ; 13. Zasady sztuki wojennej w strategii marketingowej ; 14. Marketingowe taktyki zniechęcania i dywersji ; 15. Kto pierwszy i liczniejszy, ten lepszy ; 16. Strategia białych przestrzeni, czyli uderz tam, gdzie ich nie ma ; 17. Zdominuj niszę rynkową ; 18. Kreatywne strategie rozwoju rynku ; 19. Wykorzystaj inne formy sprzedaży ; 20. Koncepcja wiązki zasobów ; 21. Czterydrogi do zmian w twoim biznesie.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Brian Tracy success library : marketing, 2014
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: "Brian Tracy success library : marketing" 2014.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej