375177
Book
In basket
R. 1. KRYZYS WIZERUNKOWY - PODSTAWY METODOLOGICZNE: 1.1. Wizerunek i reputacja ; 1.2. Błędy przyczyniające się do powstawania i eskalacji sytuacji kryzysowych. Studium przypadku: turbulencje wizerunkowe Boeinga ; 1.3. Klasyfikacja kryzysów. Studium przypadku: podważone fundamenty Avonu ; 1.4. Przygotowanie do wystąpienia kryzysów wizerunkowych ; 1.5. Strategie włączania zespołów w rozwiązywanie kryzysów ; 1.6. Podatność organizacji na kryzysy oraz poziomy jej przygotowania ; 1.7. Plan przygotowany przed i w trakcie kryzysu ; R. 2. ŹRÓDŁA, SYMPTOMY I SKUTKI KRYZYSU: 2.1. Źródła wizerunkowych sytuacji kryzysowych Studium przypadku: rodzinne konflikty w Druteksie ; 2.2. Rozpoznawanie kryzysów - symptomy i ich identyfikacja. Studium przypadku: Ikea ; 2.3. Operacyjne i strategiczne konsekwencje kryzysu. Studium przypadku: Green Caffc Nero ; R. 3. PRZYGOTOWANIE NA WYPADEK WYSTĄPIENIA SYTUACJI KRYZYSOWYCH: 3.1. Dysfunkcje systemu zarządzania kryzysowego ; 3.2. Kluczowe elementy procesu przygotowania ; 3.3. Audyt w przygotowaniu do wystąpienia sytuacji kryzysowych ; 3.4. Pole diagnostyczne w profilaktyce kryzysowej ; 3.5. Metody oparte na scenariuszach - opracowanie scenariuszy rozwoju sytuacji kryzysowej. Studium przypadku: strajk w PLL LOT ; R. 4. ZARZĄDZANIE W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH: 4.1. Procedury w zarządzaniu wizerunkiem ; 4.2. Strategie wykorzystywane w procesie rozwiązywania sytuacji kryzysowych. Studium przypadku: krakowski problem Ideo ; 4.3. Dystrybucja treści w kryzysie ; 4.4. Podręcznik działań antykryzysowych (manual) ; 4.5. Praktyka przygotowania księgi kryzysowej w polskich firmach ; 4.6. Sztab kryzysowy i zadania poszczególnych jego członków ; 4.7. Media i kryzys ; 4.8. Eskalacja kryzysu ; 4.9. Problematyczne poglądy i komentarze w mediach. Studium przypadku: kryzys społecznościowy w firmie Panasonic ; R. 5. ZARZĄDZANIE SKUTKAMI ZDARZEŃ: 5.1. Ograniczanie skutków kryzysu w procesach inwestycyjnych ; 5.2. Kryzys w czasie zmian w organizacji ; 5.3. Zarządzanie wizerunkiem po kryzysie Studium przypadku: sanacja wizerunku Maspeksu Wadowice ; 5.4. Dokumentacja sporządzana po kryzysie ; 5.5. Style menedżerskie w zarządzaniu kryzysowym ; 5.6. Nastawienie do kryzysu i emocje jako element skutecznego zarządzania. Studium przypadku: Szlachetna Paczka - na równi pochyłej.
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki. [Difin, 2019]
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-108183 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again