378414
Book
In basket
Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. - Warszawa : Difin, 2019. - 172 strony : ilustracje ; 23 cm.
R. I. MOBILE MARKETING - WYBRANE ASPEKTY TEORETYCZNO-PRAKTYCZNE, Agnieszka Dejnaka: 1. Mobile marketing a e-marketing ; 2. Aplikacje mobilne ; 3. Technologie w mobile marketingu ; 4. Mobile marketing a futurystyczne wizje ; R. II. WYKORZYSTANIE URZĄDZEŃ MOBILNYCH W ZAKUPACH POLSKICH GOSPODARSTW DOMOWYCH, Katarzyna Kachel: 1. Gospodarstwo domowe jako użytkownik urządzeń mobilnych ; 2. Urządzenia mobilne w codziennym życiu gospodarstw domowych w Polsce ; 3. Urządzenia mobilne w zakupach polskich gospodarstw domowych ; R. III. CZY NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ MOŻE BYĆ SMART? ROZWIĄZANIA MARKETINGU MOBILNEGO, Anna Brdulak, Anna Orzeł: 1. Ochrona danych osobowych w urządzeniach mobilnych ; 2. Niepełnosprawność - charakterystyka, zakres ; 3. Rozwiązania marketingu mobilnego dla osób niepełnosprawnych w kontekście inteligentnych miast 3.0 ; R. IV. APLIKACJE MOBILNE W TURYSTYCE I REKREACJI, Edyta Migoń, Agnieszka Augustyn, Anna Łabaza: 1. Zastosowanie aplikacji w podróżach ; 2. Zastosowanie aplikacji mobilnych w turystyce poznawczej ; 3. Zastosowanie aplikacji mobilnych w organizacji czasu wolnego w trakcie wyjazdu ; 4. Korzystanie z aplikacji mobilnych w czasie podróży - w świetle wyników badań ankietowych ; R. V. MICROLEARNIG - MOBILNA EDUKACJA WŚRÓD WSPÓŁCZESNEJ MŁODZIEŻY, Anna Zięty, Sonia Gruca: 1. Wyzwania cyfrowego świata ; 2. Młodzi użytkownicy sieci i urządzeń mobilnych ; 3. Microlearning - pojęcie, cechy i możliwości zastosowania ; R. VI. E-PR - DYNAMIKA ZMIAN W PUBLIC RELATIONS, NOWE TRENDY I METODY BADAŃ, Danuta Studencka-Derkacz: 1. Public relations w dobie rozwoju Internetu ; 2. Zmiany czasu reakcji i kompetencji PR-owca ; 3. Rola emocji w komunikacji z klientem ; 4. Rola PR-owca wczoraj i dziś. Współczesny public relations ; 5. Mobile public relations ; R. VII.SKUTECZNE PROJEKTOWANIE APLIKACJI MOBILNYCH - GŁÓWNE ASPEKTY PRAKTYCZNE, Jan Cendrowski: 1. Aplikacje mobilne - uwarunkowania pobieralności aplikacji i zasady skutecznego projektowania ; 2. Design aplikacji oraz wykorzystanie kolorów ; 3. Uniwersalne zasady projektowania interfejsów aplikacji ; R. VIII. DIGITAL MARKETING - TECHNOLOGIE CYFROWE A ZMIANY W FUNKCJONOWANIU MARKETINGU, Krzysztof Kuźniak: 1. Rewolucja cyfrowa ; 2. Działania marketingowe a programowanie stron internetowych i aplikacji mobilnych ; 3. Big Data ; 4. Narzędzia marketingu-mix w czasach cyfrowych ; R. IX. MARKETING MOBILNY A POTRZEBY OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, Agnieszka Sosińska: 1. Marketing mobilny a niepełnosprawność ; 2. Osoby niepełnosprawne a e-dostępność informacji w mobile ; 3. Potrzeby osób niepełnosprawnych a dostosowanie stron internetowych oraz aplikacji mobilnych.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-107777 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [163]-169.
Funding information note
Praca naukowa dofinansowana ze środków Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again