369253
Książka
W koszyku
R. I. ODRUCHY - ICH WPŁYW NA OSIĄGANIE SUKCESÓW W UCZENIU SIĘ: 1. Odruch Moro ; 2. Odruch dłoniowy ; 3. Asymetryczny toniczny odruch szyjny ; 4. Odruch szukania ; 5. Odruch Galanta ; 6. Toniczny odruch błędnikowy ; 7. Symetryczny toniczny odruch szyjny ; R. II. OD ODRUCHÓW PIERWOTNYCH DO KONTROLI POSTAWY: 1. Odruchy posturalne ; 2. Schemat reakcji zaskoczenia ;3. Kontrola postawy ; 4. Reakcje prostowania ; 5. Odruch Landaua ; 6. Odruch amfibii ; 7. Odruchy stopniowego obrotu tułowia ; 8. Reakcje równoważne ; 9. Dojrzewanie odruchów - proces, który trwa ; R. III. ROZWÓJ MÓZGU: 1. Ustalenie hierarchii ; 2. Specjalizacja półkul mózgowych ; R. IV ZMYSŁY: 1. Równowaga i układ przedsionkowy ; 2. Dotyk ; 3. Słuch ; 4. Wzrok ; 5. Propriocepcja ; 6. Smak i węch ; 7. Podsumowanie ; R. V. TESTY SPRAWDZAJĄCE ODRUCHY: 1. Test standardowy odruchu Moro ; 2. Test odruchu Moro w pozycji stojącej (Clarke, Bennett i Rowston) ; 3. Test odruchu dłoniowego ; 4. Test standardowy asymetrycznego tonicznego odruchu szyjnego ; 5. Test Schildera asymetrycznego tonicznego odruchu szyjnego ; 6. Test odruchu szukania ; 7. Test odruchu ssania ; 8. Test odruchu Galanta ; 9. Test tonicznego odruchu błędnikowego w pozycji stojącej ; 10. Test symetrycznego tonicznego odruchu szyjnego ; 11. Test odruchu Landaua ; 12. Test odruchu amfibii w pozycji na brzuchu i na plecach ; 13. Test odruchu stopniowego obrotu tułowia w biodrach i w barkach ; 14. Test optycznego odruchu prostowania głowy ; 15. Test błędnikowego odruchu prostowania głowy ; R. VI. GDZIE SZUKAĆ POMOCY?: 1. Określenie poziomu wymaganej terapii ; 2. Jak rodzice mogą pomóc swoim dzieciom ; 3. Poziom 1. Gdy dziecko wymaga profesjonalnej pomocy ; 4. Poziom 2. Trening może być prowadzony w szkole lub w domu ; pod nadzorem specjalisty ; 5. Poziom 3. Dziecko może odnieść korzyść z programu grupowych ćwiczeń rozwojowych ; 6. Nauczanie dzieci z uwzględnieniem prawidłowego schematu ich rozwoju ; R. VII. EWOLUCJA POGLĄDÓW - ROZWAŻANIA NAD ODRUCHAM: 1. Historia ; 2. Przegląd badań klinicznych ; 3. Przegląd badań nad efektami programu stymulacji i hamowania odruchów ; 4. Podsumowanie.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107755 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Reflexes, learning and behavior : a window into the child's mind : a non-invasive approach to solving learning & behavior problems, 2005
Uwaga ogólna
Wcześniejsze wydanie pod tytułem: Odruchy, uczenie i zachowanie : klucz do umysłu dziecka : nieinwazyjne metody rozwiązywania problemów związanych z uczeniem się i zachowaniem.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [215]-221, netografia na stronie 11. Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej