369834
Książka
W koszyku
Mit 1. PR to tylko spin, zasłony dymne i kłamstwa ; Mit 2. PR-owych rezultatów nie da się zmierzyć ; Mit 3. Nieważne, jak mówią, ważne, żeby mówili ; Mit 4. Komunikaty prasowe wyszły z mody ; Mit 5. Media ignorują dobre wiadomości ; Mit 6. Korzyści z mediów społecznościowych nie przychodzą za darmo ; Mit 7. PR to blichtr, przyjęcia i błysk fleszy ; Mit 8. Ani się ważcie dzwonić do dziennikarzy ; Mit 9. W sieci można rozprzestrzenić wszystko ; Mit. 10. PR to branża dla ekstrawertyków ; Mit 11. PR to lek na całe zło ; Mit 12. Dobre produkty i odpowiedni ludzie sami się wypromują ; Mit 13. Im wyższa cena, tym lepsza jakość usług ; Mit 14. Rezultaty PR-owych działań pojawiają się od razu ; Mit 15. Konsumenci poszukują dialogu z markami ; Mit 16. Praca w strukturach wewnętrznych jest łatwiejsza ; Mit 17. Nie ma nic ważniejszego niż relacje z mediami ; Mit 18. Wysokość różnicy w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107735 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej