367100
Książka
W koszyku
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, copyright 2019. - 343, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
I. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ STRATEGICZNĄ - PERSPEKTYWA TEORETYCZNA: 1. Zmiana - definicja i ewolucja zmiany w organizacji ; 2. Zarządzanie zmianą - pojęcie, teorie i modele ; 3. Zmiana strategiczna - determinanty i znaczenie ; 4. Uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne zmian w organizacji - czynniki wyzwalające i hamujące zmiany w organizacji ; II. REBRANDING W ŚWIETLE TEORII ZARZĄDZANA I MARKETINGU: 1. Marka korporacyjna w procesie brandingowym - pojęcia podstawowe ; 2. Definicje i formy rebrandingu ; 3. Przestanki rebrandingu: Wewnętrzne motywy rebrandingu ; Zewnętrzne motywy rebrandingu ; 4. Proces i modele rebrandingu ; 5. Czynniki kształtujące skuteczność procesu rebrandingu: Skuteczność rebrandingu - pojęcie i pomiar ; Wiedza o rynku i jej znaczenie w procesie rebrandingu ; Komunikacja marketingowa w rebrandingu ; Koordynacja interesariuszy procesu rebrandingu ; III. REBRANDING NA POLSKIM RYNKU W ŚWIETLE BADAŃ JAKOŚCIOWYCH: 1. Opis badań i charakterystyka respondentów: Szczegółowa charakterystyka respondentów i podmiotów reprezentowanych przez respondentów ; Charakterystyki rebrandingu wybranych przedsiębiorstw ; 2. Rebranding i jego uwarunkowania ; Motywy rebrandingu ; 3. Proces rebrandingu - przebieg, czas trwania i uczestnicy procesu ; 4. Czynniki skuteczności procesu rebrandingu w świetle badań jakościowych: Wiedza i jej znaczenie w procesie rebrandingu ; Komunikacja marketingowa w procesie rebrandingu ; Koordynacja interesariuszy i styl zarządzania w procesie rebrandingu ; 5. Wyniki badań jakościowych - próba syntezy ; IV. REBRANDING W ŚWIETLE BADAŃ ILOŚCIOWYCH: 1. Charakterystyka procedury badawczej i projekt modelu pomiarowego: Charakterystyka metody i próby badawczej ; Charakterystyka modelu pomiarowego ; 2. Charakterystyka rebrandingu w badanych firmach na podstawie zebranych odpowiedzi: Ogólne cechy rebrandingu ; Poziom wiedzy o rynku ; Integracja komunikacji marketingowej ; Partycypacyjny wymiar zarządzania ‘ Rynkowe skutki rebrandingu ; Bieżące relatywne wyniki firm ; 3. Weryfikacja skal pomiarowych: Współzależności pomiędzy konstruktami ; Podsumowanie ; V. ANEKS: Załącznik I - Przypadki rebrandingu wybranych marek: ZOO Wrocław ; InPost ; Nest Bank ; Mamut ; Warta ; Cyfrowy Polsat ; Port Lotniczy Wrocław ; Tygodnik "Polityka" ; TIM ; Work Service ; mBank ; Załącznik 2 - Scenariusz indywidualnego wywiadu pogłębionego ; Załącznik 3 - Skale pomiarowe poszczególnych konstruktów.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107728 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 311-[341].
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla kadry zarządzającej i szefów marketingu.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej