369174
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Informatyki, ISSN 2083-3156 ; 12 (2017))
I. TIK A SPOŁECZEŃSTWO: Style życia ludzi w społeczeństwie informacyjnym ; Idea smart living - idea inteligentnego, mądrego stylu życia ; Zapotrzebowanie rynku pracy na informatyków a praktyka dydaktyczna ; Społeczny wymiar technologii informacyjnych. Studia z informatyki społecznej na Wydziale Humanistycznym AGH w Krakowie ; Rola mediów społecznościowych w edukacji - stan obecny i perspektywy rozwoju ; Edukacja z zakresu TIK a problem wiktymizacji człowieka doby społeczeństwa informacyjnego ; Mroczna strona internetu - TOR niebezpieczna forma cybertechnologii ; TIK A EDUKACJA: Kultura pracy komponentem aksjologii dydaktyki przedmiotów informatyczno-komunikacyjnych ; Wybrane meandry procesów cyfryzacji polskiej oświaty ; "Cyfrowa szkoła" - skok w przyszłość dydaktyki ; Znaczenie edukacji z zakresu techologii informacyjno-komunikacyjnej w przygotowaniu do cyfrowego życia ; Technologie mobilne w edukacji szkolnej ; Poszerzona rzeczywistość w edukacji ; Technologia poszerzonej rzeczywistości - korzyści i zagrożenia aplikacyjne ; Virtuálna realita a vzdelávanie ; Zagadnienie bezpieczeństwa aplikacji internetowych w programach dydaktycznych ; Programowanie może być interesujące - platforma Arduino ; Wykształcenie matematyczne a informatyka ; Wykorzystanie technologii multimedialnych w nauczaniu historii - poziom gimnazjum ; Ewolucja katalogu kompetencji informacyjnych nauczycieli ; Stosunek nauczyciela do pracy własnej na podstawie jego kompetencji (w tym i informatycznych) ; NARZĘDZIA TIK W PRAKTYCE: Kształtowanie wyobraźni przestrzennej poprzez modelowanie i animacje 3D ; Koncepcja modelu strumieniowego pobierania danych w czasie rzeczywistym notowań giełdowych ; Modyfikacja modelu aplikacji realizującej transakcje giełdowe na podstawie rzeczywistego strumienia danych o wartość dywident ; Modelowanie fizyczne układów mechatronicznych w środowisku SIMULINK-SIMSCAPE ; Wrzeciono CNC małej mocy jako obiekt badawczy dla metod CI na przykładzie detekcji prędkości ; Projektowanie aplikacji i interakcja z użytkownikiem ; Grafika komputerowa i informatyczne modelowanie struktur przestrzennych w programie kształcenia liceum ogólnokształcącego ; RECENZJE: Recenzja - "Edukacja wczesnoszkolna. Scenariusze lekcji z komputerem, tabletem i nie tylko", wyd. Presscom, Wrocław 2015, ss. 240, ISBN: 978-83-64512-55-1 - kilka refleksji ; Recenzja - Howard Gardner, "Inteligencje wielorakie. Nowe horyzonty w teorii i praktyce", wyd. MT BIZNES, Warszawa 2009, ss. 368, ISBN: 978-83-61732-04-4.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107163 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
M.in. badania przeprowadzone wśród studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego, dotyczące mediów społecznościowych (s. 55) oraz artykuł dotyczący nauczania grafiki komputerowej i modelowania informatycznego w I Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Przemyślu (s. 242-249).
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częściowo słowacki.
Streszczenie angielskie przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej