378479
Book
In basket
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 823)
R. I. ISTOTA, CECHY I OBSZARYPOSTMODERNIZMU: 1. Zarys historyczny postmodernizmu ; 2. Istota, założenia i cechy postmodernizmu ; 3. Główne cechy, tendecje i obszary postmodernizmu w zachowaniach konsumenckich ; R. II. KONSUMPCJONIZM JAKO FORMA POSTMODERNIZMU W ZACHOWANIACH RYNKOWYCH KONSUMENTÓW: 1. Geneza konsumpcjonizmu ; 2. Istota konsumpcji i konsumpcjonizmu ; 3. Uwarunkowania, obszary i tendencje rozwojowe konsumpcjonizmu ; R. III. RYNEK TURYSTYCZNY JAKO OBSZAR KSZTAŁATOWANIA ZACHOWAŃ POSTMODERNISTYVZNYCH: 1. Istota i rola turystyki w zachowaniach konsumenckich ; 2. Główne tendencje rozwoju turystyki ; 3. Formy i obszary zachowań postmodernistycznych w turystyce ; R. VI. QUESTING, COUCHSURFING I GROUNDHOPPING JAKO FORMA ZACHOWAŃ POSTMODERNISTYCZNYCH: 1. Rozwój questingu w Polsce - ujęcie historyczne i współczesne ; 2. Couchsurfing - od historii do współczesności ; 3. Współczesne znaczenie nowoczesnych stadionów w rozwoju groundhoppingu w Polsce ; R. V. DIAGNOZA NOWYCH ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW NA RYNKU TURYSTYCZNYM W POLSCE: 1. Metodologia badań własnych ; 2. Wyniki badania zachowań uczestników questingu ; 3. Wyniki badania zachowania uczestników couchsurfingu ; 4. Wyniki badania zachowań uczestników groundhopping.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-106640 (1 egz.)
Notes:
General note
ISSN 0239-6025 odnosi się do pierwotnego tytułu serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 173-[183].
Target audience note
Dla socjologów, kulturoznawców, badaczy rynku turystycznego.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again