369744
Książka
W koszyku
(Marketing)
Cz. I. Formułowanie celów i organizacja badań: 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych ; Cz. II. Informacja rynkowa - źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia: 2. System informacji marketingowej i organizacja badań, 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych, 4. Gromadzenie danych pierwotnych, 5. Badania marketingowe przez internet ; Cz. III. Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym: 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa, 7. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju, 8. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych, 9. Badania produktu, 10. Metody badania cen, 11. Badania systemu dystrybucji, 12. Badania skuteczności systemu komunikacji, 13. Badanie satysfakcji i lojalności klientów.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 595-[605].
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu, menedżerów i pracowników agencji badawczych i przedsiębiorstw.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej