365154
Książka
W koszyku
I. ZROZUMIEĆ MARKETING: Istota marketingu ; Rola marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych ; Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej ; II. ODKRYWANIE SZANS RYNKOWYCH: Analiza warunków działania ; Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych ; Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku ; Zachowania konkurentów ; III. WYBÓR OBSZARU I KONCEPCJI DZIAŁANIA: Segmentacja rynku ; Wybór rynku docelowego ; Pozycjonowanie ; IV. WYKORZYSTYWANIE INSTRUMENTÓW MARKETINGU: Decyzje związane z produktem i marką ; Decyzje związane z kształtowaniem cen ; Decyzje związane z dystrybucją ; Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej ; Kształtowanie struktury marketingu-mix ; V. KSZTAŁTOWANIE EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH: Koszty i efekty działań marketingowych ; Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej ; Plan marketingowy.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [350]-355.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej