364803
Książka
W koszyku
I. UWARUNKOWANIA WPŁYWU TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I KOMUNIKACYJNYCH NA ZACHOWANIA KLIENTÓW: Rozdział 1. Zmiany gospodarcze i społeczne wywołane ICT jako tło zmian zachowań konsumentów: Efekty zastosowania technologii informacyjnych i komunikacyjnych - wprowadzenie ; ICT jako czynnik zmian gospodarczych - ujęcie makroekonomiczne ; Wirtualizacja procesów gospodarczych w przedsiębiorstwach ; ICT jako czynnik zmian społecznych ; Wpływ ICT na zachowania konsumenta ; Rozdział 2. Teorie akceptacji technologii informacyjnych: Ogólne uwarunkowania akceptacji technologii informacyjnych ; Sekwencyjne podejście van Dijka - między wykluczeniem a e-integracją ; Model akceptacji technologii (TAM) i jego pochodne ; Jednolita teoria akceptacji i korzystania z technologii (UTAUT) ; Rozdział 3. Teoretyczne ujęcie czynników stałych i sytuacyjnych w kontekście zmian zachowań konsumentów pod wpływem ICT: Uwarunkowania osobowościowe ; Style podejmowania decyzji zakupowych ; Postawy wobec technologii i wyboru kanału zakupu ; II. WERYFIKACJA WPŁYWU TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I KOMUNIKACYJNYCH NA PROCESY PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH PRZEZ KONSUMENTÓW: Rozdział 4. Metodyka badania zachowań konsumenckich w kontekście rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych: Metody i techniki badań własnych ; Pytania i hipotezy badawcze ; Analiza własności stosowanych skal pomiarowych ; Rozdział 5. Wybór kanału zakupu przez konsumenta: Charakterystyka kanałów fizycznego i wirtualnego ; Postrzeganie formatów handlu konwencjonalnego i internetowego ; Czynniki i sytuacje wyboru kanału - ujęcie modelowe ; Kanał fizyczny i wirtualny - substytucyjność i komplementarność ; Rozdział 6. Procesy zakupowe moderowane ICT - ujęcie jakościowe: Klasyczny i zmodyfikowany proces zakupowy ; Eksploracja wpływu ICT na poszczególne etapy procesu zakupowego ; Rekonstrukcja schematyczna procesów zakupowych ; Technologie informacyjne a zakupy osób niekorzystających z Internetu ; Rozdział 7. Analiza wybranych zachowań związanych z zakupami internetowymi: Transakcje w różnych formatach handlu elektronicznego ; Korzystanie z internetowych pomocy decyzyjnych w zakupach internetowych ; Internetowe zakupy grzecznościowe ; Rozdział 8. Zakupy internetowe - ujęcie modelowe: Modele oparte na TAM ; Modele oparte na UTAUT/UTAUT2 ; Porównanie używanych modeli ścieżkowych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [313]-322.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej