369744
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Praktyczny Poradnik dla Rodziców i Pedagogów)
WSTEP: 1. Aktywizacja dzieci dyslektycznych; 2. Stopniowe reagowanie; 3. Rodzice jako równi partnerzy, I. DEFINICJE I WYZWANIA: 1. Różne definicje dysleksji; 2. Dysleksja wzrokowa; 3. Pozytywne cechy w dysleksji; 4. Wyzwanie dla nauczycieli; 5. Podsumowanie; 6. Pięć przypadków; 7. Dysleksja - cechy niektórych definicji, II. ROZPOZNANIE SŁABYCH I MOCNYCH STRON: 1. Tabela kontrolna; 2. Poziomy wiekowe w czytaniu i ortografii; 3. Obserwacja w klasie; 4. Zauważanie rzeczy, które pomagają; 5. Analizowanie wzorów ortograficznych; 6. Programy wyrównawcze; 7. Indywidualne programy edukacyjne (IPE) i wychodzenie poza cele typu SMART(to znaczy ważne, specyficzne, dające się zmierzyć i osiągnąć w danym czasie); 8. Wsparcie w klasie; 9. Zróżnicowanie; 10. Wyuczona bezradność; 11. Porównanie z rówieśnikami, III. USTALENIA DOTYCZĄCE KLASY I STRATEGIE WSPOMAGAJĄCE: 1. Otoczenie klasowe; 2. Strategie wspomagające; 3. Wspieranie czytania w klasie; 4. Strategie nauczyciela podczas pracy z całą klasą; 5. Wspieranie pisania, IV. WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNO - KOMUNIKACYJNEJ DO POMOCY UCZNIOM DYSLEKTYCZNYM: 1. Laptopy; 2. Siła komputerowego redagowania tekstu, V. ZDOLNOŚCI ORGANIZOWANIA I PLANOWANIA: 1. Ogólna organizacja; 2. Rozbudowane pisanie; 3. Powtórka i planowanie zakresu materiału do nauczenia; 4. Słownictwo egzaminacyjne; 5. Specjalne warunki w czasie egzaminów, VI. DYSLEKSJA I MATEMATYKA: 1. Liczba i zapis; 2. Język i symbole; 3. Połączenia liczbowe i tablice do nauki; 4. Kalkulatory; 5. Wzory; 6. Ocena poprawności; 7. Sposoby pracy; 8. Co z programem komputerowym?, VII. WSPARCIE EMOCJONALNE: 1. Reakcje emocjonalne; 2. Blokada emocjonalna; 3. Zachęcanie uczniów do poszukiwania rozwiązań; 4. Przejścia, VIII. ROLA RODZICÓW: 1. Zniechęcone dziecko; 2. Twoje dziecko ma trudności w rozwijaniu umiejętności czytania i pisania; 3. Co możesz zrobić?; 4. Czytanie; 5. Pisanie; 6. Ortografia; 7. Uczniowie szkoły średniej, IX. DYSLEKSJA I JA: 1. Rozpoznawanie własnych trudności; 2. Co możesz zrobić z ...?; 3. Odkryj w czym jesteś dobry; 4. W czym jestem dobry?
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej