Squires Garry
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1645)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Squires Garry
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Praktyczny Poradnik Dla Rodziców i Pedagogów)
WSTĘP: 1. Aktywizacja dzieci dyslektycznych; 2. Stopniowe reagowanie; 3. Rodzice jako równi partnerzy, I. DEFINICJE I WYZWANIA: 1. Różne definicje dysleksji; 2. Dysleksja wzrokowa; 3. Pozytywne cechy w dysleksji; 4. Wyzwanie dla nauczycieli; 5. Podsumowanie; 6. Pięć przypadków; 7. Dysleksja - cechy niektórych definicji, II. ROZPOZNANIE SŁABYCH I MOCNYCH STRON: 1. Tabela kontrolna; 2. Poziomy wiekowe w czytaniu i ortografii; 3. Obserwacja w klasie; 4. Zauważanie rzeczy, które pomagają; 5. Analizowanie wzorów ortograficznych; 6. Programy wyrównawcze; 7. Indywidualne programy edukacyjne (IPE) i wychodzenie poza cele typu SMART(to znaczy ważne, specyficzne, dające się zmierzyć i osiągnąć w danym czasie); 8. Wsparcie w klasie; 9. Zróżnicowanie; 10. Wyuczona bezradność; 11. Porównanie z rówieśnikami, III. USTALENIA DOTYCZĄCE KLASY I STRATEGIE WSPOMAGAJĄCE: 1. Otoczenie klasowe; 2. Strategie wspomagające; 3. Wspieranie czytania w klasie; 4. Strategie nauczyciela podczas pracy z całą klasą; 5. Wspieranie pisania, IV. WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNO - KOMUNIKACYJNEJ DO POMOCY UCZNIOM DYSLEKTYCZNYM: 1. Laptopy; 2. Siła komputerowego redagowania tekstu, V. ZDOLNOŚCI ORGANIZOWANIA I PLANOWANIA: 1. Ogólna organizacja; 2. Rozbudowane pisanie; 3. Powtórka i planowanie zakresu materiału do nauczenia; 4. Słownictwo egzaminacyjne; 5. Specjalne warunki w czasie egzaminów, VI. DYSLEKSJA I MATEMATYKA: 1. Liczba i zapis; 2. Język i symbole; 3. Połączenia liczbowe i tablice do nauki; 4. Kalkulatory; 5. Wzory; 6. Ocena poprawności; 7. Sposoby pracy; 8. Co z programem komputerowym?, VII. WSPARCIE EMOCJONALNE: 1. Reakcje emocjonalne; 2. Blokada emocjonalna; 3. Zachęcanie uczniów do poszukiwania rozwiązań; 4. Przejścia, VIII. ROLA RODZICÓW: 1. Zniechęcone dziecko; 2. Twoje dziecko ma trudności w rozwijaniu umiejętności czytania i pisania; 3. Co możesz zrobić?; 4. Czytanie; 5. Pisanie; 6. Ortografia; 7. Uczniowie szkoły średniej, IX. DYSLEKSJA I JA: 1. Rozpoznawanie własnych trudności; 2. Co możesz zrobić z ...?; 3. Odkryj w czym jesteś dobry; 4. W czym jestem dobry?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-376 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej