367100
Książka
W koszyku
I. PODRĘCZNIK ŻYCIA POŚWIĘCONY ZARZĄDZANIU MARKĄ: 1. Maniery czynią człowieka; 2. Klienci - obietnica zawarta w marce i indywidualne zarządzanie marką; 3. Firmy - miłe niespodzianki; 4. Historia Tesco, II. SPOSÓB ZARZĄDZANIA MARKĄ: 5. Firma świadoma własnej wartości; 6. Podejście wykorzystujące zarządzanie marką; 7. Zarządzanie marką w akcji; 8. Historia Orange, III. CYKL DOSKONALENIA SZTUKI ZARZĄDZANIA MARKĄ: Dział pierwszy: Zachowania indywidualne; 9. Warunkowanie tworzy markę; 10. Granice wzmacniają wiarę w siebie; 11. Wykorzystywanie przyzwyczajeń; 12. Redukcja stresu w firmie; Dział drugi: Spotkania; 13. Bądź gotów bronić marki; 14. Minimalizowanie korporacyjnego dystansu; 15. Zarządzanie czynnikiem irracjonalnym; 16. Rola zaufania; Dział trzeci: obietnica zawarta w marce; 17. Nowoczesna technologia i nowoczesny kontakt; 18. Stosunek do nowego typu konsumpcjonizmu; 19. Jak problemy dotyczące marki mogą stać się częścią rozwiązania; 20. Ochrona marki; Dział czwarty: Miłe niespodzianki; 21. Jak gesty budują markę; 22. Uważne słuchanie naprawdę się opłaca; 23. Siła zobowiązań wobec klienta; 24. Chwile prawdy; Dział piąty: Dobre samopoczucie; 25. Na czym polega wyjątkowa obsługa klienta; 26. Mniej obiecywać, a więcej dawać; 27. Jak pracownicy z odpowiednim pełnomocnictwem mogą służyć klientowi; 28. Rekrutacja zgodna z wartościami marki, IV. PRZEWODNIK ZARZĄDZANIA MARKĄ: 29. Dyrektor naczelny; 30. Dyrektor marketingu; 31. Pracownik; 32. Kierownictwo; 33. Klienci
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. - Indeks
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej