369716
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2003. - 313, [3] s. : rys., wykr. ; 20 cm.
1. Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa 2. Usługa hotelarska jako produkt 3. Jakość usługi hotelarskiej 4. Ceny w hotelarstwie 5. Promocja usług hotelarskich 6. Sprzedaż usług hotelarskich 7. Marketing w przedsiębiorstwie hotelarskim
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-640.41/.42 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej