369113
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
1. Co to jest public relations? 2. Strategiczne public relations, sprawy przedsiębiorstwa i sprawy publiczne 3. Public relations a propaganda, reklama, marketing 4. Komunikowanie się z opinią publiczną i wyspecjalizowanymi grupami odbiorców 5. Media relations; 6. Metody działań public relations 7. Tożsamość przedsiębiorstwa (corporate identity) i komunikacja za pomocą środków wizualnych 8. Kontakty ze społecznościami lokalnymi i społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa 9. Badania, pomiary i ocena 10. Wewnętrzne public relations 11. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych 12. Zarządzanie i organizacja public relations 13. Etyka działalności gospodarczej 14. Międzynarodowe public relations i praca w sieci 15. Zarys dziejów public relations 16. Edukacja w zakresie public relations i perspektywy rozwoju kariery zawodowej w tej dziedzinie
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Essentials of public relations, 1993
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: "The essentials of public relations" 1993.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronie [204]. Indeks
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej