378722
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie. Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów? Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Omawiają szczegółowo takie zagadnienia, jak: - rodzaje mediów społecznościowych i źródła ich popularności, - marketing i PR w mediach społecznościowych, - reklama i promocja na Facebooku oraz w NK.pl, - prowadzenie dobrego fanpage'a na Facebooku, - konkursy, aplikacje i reklamy na Facebooku, - sytuacje kryzysowe i sposoby wychodzenia z nich, - metody promocji w społecznościach profesjonalistów, - marketing szeptany i wirusowy w mediach społecznościowych, - prowadzenie bloga firmowego i promowanie się na blogach, - badanie skuteczności działań promocyjnych w mediach społecznościowych, - zasady odpowiedzialności za komentarze na forum internetowym i na Facebooku, - prawo autorskie a publikacje w internecie. To interesująca propozycja dla przedsiębiorców, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i PR wykorzystujących media społecznościowe w działaniach promocyjnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką, a zwłaszcza aktywnych użytkowników Facebooka, Twittera, blogosfery. [Wolters Kluwer Polska, 2013]
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej