367963
Książka
W koszyku
1.Męskość i kobiecość w ujęciu naukowym: Sześć głównych różnic między płciami ; 2. Męskie dążenie do osiągnięć i kobiece dążenie do utopii: Różnice między płciami w sferze motywacji i technik osiągania swoich celów ; 3. Męski świat marketingu: Jak męski punkt widzenia dominuje w koncepcjach i praktycznych działaniach stosowanych w marketingu ; 4. Kod altruizmu: Jak i dlaczego kobiety reagują na altruistyczne motywacje firm ; 5. Kod estetyki: Dlaczego wygląd zewnętrzny jest ważny dla kobiet i jakie to ma znaczenie dla marketingu ; 6 . Kod ładu: dążenie kobiet do tworzenia harmonijnego, bezpiecznego środowiska i redukowania niepokoju ; 7. Kod więzi: Dlaczego kobiety bardziej niż mężczyźni odczuwają potrzebę budowania więzi i nawiązywania relacji ; 8. Cztery kody e praktyce: Zastosowanie w praktyce czterech kodów - przykłady konkretnych działań w wybranych dziedzinach? ; 9. Marka kobieca: Modele budowania marek uwzględniające kobiece motywacje ; 10. Jak kobiet kupują: Zrozumienie schematu kobiecych zakupów ; 11. Sieć mediów kobiecych: Bardziej skuteczne planowanie kanałów komunikacji marketingowej ; 12. Skuteczna kreacja reklamowa: Tworzenie lepszego systemu przekazywania informacji adresowanych do Kobiet ; 13. Nowa organizacja: Wpływ struktury i kultury firmy na "płeć organizacji" ; 14. Podsumowanie i wnioski.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97448 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 319-[320].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej