369113
Książka
W koszyku
R. I. INTERNACJONALIZACJA JAKO NOWY PARADYGMAT LOGISTYKI W USŁUGACH: 1. Determinanty współczesnych zadań produkcji i dystrybucji usług: Wzrastająca rola internacjonalizacji działalności usługowej ; Zwiększający się proces dywersyfikacji w produkcji usług ; Gwałtowny wzrost popytu na e-uslugi ; 2. Ważniejsze kryteria klasyfikacji usług: Świadczenia usług a ich cechy - kryterium pierwsze ; Wielkość i zakres świadczenia usług - kryterium drugie ; Międzynarodowa wymiana usług a międzynarodowa migracja czynników wytwórczych - kryterium trzecie ; 3. Znaczenie infrastruktury komunikacyjnej w świadczeniu usług ; R. II. STOPIEŃ HYBRYDYZACJI USŁUG: 1. Atrybuty logistyczne usługi: Badania cech usług ; 2. Niematerialność usług i jej konsekwencje: Pomiar jakości usług ; Transport w usługach ; Magazynowanie w usługach ; 3. Elementy łańcucha wartości w procesie świadczenia usług ; R. III. EWOLUCJA LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI USŁUG MASOWYCH: 1. Rola logistyki w obsłudze usług masowych ; 2. Ocena działalności logistycznej w firmach świadczących usługi masowe, wyniki badań ; 3. Strategiczne i operacyjne metody zarządzania logistyką w usługach ; R. IV. OPERACJONALIZACJA LOGISTYCZNA USŁUG SPECJALISTYCZNYCH: 1. Cele i zasady operacjonalizacji usług w praktyce przedsiębiorstw ; 2. Wyniki badań operacjonalizacji usług w praktyce przedsiębiorstw ; 3. Czynniki stymulujące i ograniczające operacjonalizację usług: Wyposażenie techniczne ułatwiające świadczenie usługi ; Środowisko świadczenia usługi ; R. V. CENTRA USŁUG WSPÓLNYCH JAKO PRZYKŁAD INTERNACJONALIZACJI DZIAŁALNOŚCI USŁUGOWEJ: 1. Istota, rola i zadania CUW: Typy i rodzaje CUW ; 2. Przykłady funkcjonowania CUW - stan obecny, perspektywy, uwarunkowania: Rodzaje procesów realizowanych w CUW ; 3. Ważniejsze kierunki rozwoju CUW w nowoczesnej gospodarce ; R. VI. LOGISTYCZNE PODSTAWY MODELOWANIA USŁUG W XXI WIEKU: 1. Standaryzacja czy uniwersalizacja usług?: Zasoby i materiały wykorzystywane w procesie usługowym ; Gospodarowanie zapasami ; Dostępna infrastruktura logistyczna ; Logistyczny system informacji ; 2. Zakres podmiotowy i przestrzenny modelowania usług ; 3. Ważniejsze zasady modelowania logistyki w usługach.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104687 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [166]-169.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej