378561
Book
In basket
CHARAKTERYSTYKA USŁUG JAKO PRZEDMIOTU BADAŃ: Istota i podział usług ; Znaczenie usług dla współczesnej gospodarki ; Znaczenie usług dla konsumentów ; WPŁYW NOWYCH TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH NA RELACJE KONSUMENT - USŁUGODAWCA: Wpływ nowych technologii na ewolucję przedsięwzięć biznesowych ; Wpływ internetu na interakcje pomiędzy uczestnikami rynku: Oddziaływanie e-konsumentów na usługodawców - e-prosument ; Możliwości oddziaływania usługodawców na e-konsumentów ; Podpis elektroniczny ; Problem płatności elektronicznych ; CHARAKTERYSTYKA E-USŁUG: Definicja e-usług ; Znaczenie e-usług w zagospodarowaniu czasu wolnego: E-turystyka ; E-handel ; E-kultura ; Korzystanie z usług finansowych świadczonych drogą elektroniczną: E-bankowość ; E-ubezpieczenia ; Korzystanie z e-usług związanych z kapitałem ludzkim: E-zdrowie ; E-edukacja ; Korzystanie z e-administracji jako usługi publicznej ; Opinie dotyczące wybranych aspektów obecnego stanu rynku e-usług oraz jego przyszłości w świetle wyników badań własnych ; OCHRONA KONSUMENTA NA RYNKU E-USŁUG: Zagrożenia konsumenta związane z nabywaniem e-usług ; Instytucje i organizacje ochrony konsumentów ; Problem ujednolicenia prawa konsumenckiego na obszarze Unii Europejskiej ; Znajomość przepisów dotyczących sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży na odległość ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży przez internet.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-98252 (1 egz.)
Notes:
General note
U góry okł.: "E-administracja, e-turystyka, e-bankowość, e-handel".
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s.169-184.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again