378639
Book
In basket
Cz. I. WARTOŚCI A MEDIA: Maciej Soin - Dziennikarstwo zaangażowane w świetle socjologii moralności ; Paweł Przywara - O informacyjnej funkcji współczesnych mediów ; Anna Dudzińska - W obliczu odpowiedzialności za słowo. Wtórna wiktymizacja w mediach: teoria i przykłady ; Anna Miś - Piękno i bestia ukryta w reklamie. Rozważania na temat kobiecego piękna jako wartości na podstawie kampanii Dove "Prawdziwe Piękno". Cz. II. MEDIA I SPOŁECZEŃSTWO: Małgorzata Lorenc-Szpila - Z pilotem, gazetą i/lub książką w ręku bądź w towarzystwie przyjaciół i rodziny. Czas wolny mieszkańców Podkarpacia i Polaków en bloc ; Leszek Baran - Preferencje czytelnicze i tożsamość kulturowa a cechy społeczno-demograficzne podkarpackich konsumentów prasy codziennej ; Marcin Szewczyk - Zabezpieczenie interesów odbiorców przekazu treści on-line w konsultacjach społecznych: Public Consultation on "Content On-line" October 2009 ; Markus Lipowicz - Pornografizacja społeczeństwa? Próba formalnej analizy współczesnego życia społecznego scentralizowanego wokół medialnego przekazu pornograficznego.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-98150 (1 egz.)
Notes:
General note
Dot. m.in. mieszkańców Podkarpacia.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again