367103
Książka
W koszyku
Nowe zadania prasy ; Budowa nowego systemu prasy ; Cenzura ; Nacjonalizacja ; Dziennikarze ; Typologia prasy. TEORIA REKLAMY W ŚWIETLE ZALOŻEŃ GOSPODARKI SOCJALISTYCZNEJ: Początki reklamy socjalistycznej ; System reklamy w socjalistycznej Polsce. Cele i zadania reklamy ; Przedmiot reklamy w gospodarce socjalistycznej ; Przedmiot reklamy. Zalecane kierunki działań reklamowych ; Instytucje organizujące i kierujące działalnością reklamową ; Kształcenie kadr dla potrzeb reklamy ; Badania skuteczności i efektywności ekonomicznej rekalmy. REKLAMA PRASOWA NA TLE INNYCH FORM REKLAMY SOCJALISTYCZNEJ: Warunki rozwoju różnych form reklamy w PRL ; Reklama w witrynach sklepowych ; Reklama kinowa ; Reklama radiowa i telewizyjna ; Reklama prasowa - uwarunkowania prawne ; Zalety i wady prasy jako nośnika reklamy ; Formy reklamy prasowej ; Struktura prasowego ogłoszenia reklamowego. REKLAMA W DZIENNIKU "ŻYCIE WARSZAWY" I TYGODNIKU "PRZYJACIÓŁKA" - analiza prasoznawcza : Metodologia ; Nadawcy reklamy ; Przedmiot reklamy ; Charakter reklamy ; Adresaci reklamy ; Rodzaj argumentacji ; Sposób prezentacji treści ; Szata graficzna.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94810 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 316-323.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej