378391
Book
In basket
Nowe zadania prasy ; Budowa nowego systemu prasy ; Cenzura ; Nacjonalizacja ; Dziennikarze ; Typologia prasy. TEORIA REKLAMY W ŚWIETLE ZALOŻEŃ GOSPODARKI SOCJALISTYCZNEJ: Początki reklamy socjalistycznej ; System reklamy w socjalistycznej Polsce. Cele i zadania reklamy ; Przedmiot reklamy w gospodarce socjalistycznej ; Przedmiot reklamy. Zalecane kierunki działań reklamowych ; Instytucje organizujące i kierujące działalnością reklamową ; Kształcenie kadr dla potrzeb reklamy ; Badania skuteczności i efektywności ekonomicznej rekalmy. REKLAMA PRASOWA NA TLE INNYCH FORM REKLAMY SOCJALISTYCZNEJ: Warunki rozwoju różnych form reklamy w PRL ; Reklama w witrynach sklepowych ; Reklama kinowa ; Reklama radiowa i telewizyjna ; Reklama prasowa - uwarunkowania prawne ; Zalety i wady prasy jako nośnika reklamy ; Formy reklamy prasowej ; Struktura prasowego ogłoszenia reklamowego. REKLAMA W DZIENNIKU "ŻYCIE WARSZAWY" I TYGODNIKU "PRZYJACIÓŁKA" - analiza prasoznawcza : Metodologia ; Nadawcy reklamy ; Przedmiot reklamy ; Charakter reklamy ; Adresaci reklamy ; Rodzaj argumentacji ; Sposób prezentacji treści ; Szata graficzna.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-94810 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 316-323.
Reviews:
Other editions:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again