369192
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. EKONOMICZNE I SPOŁECZNE ASPEKTY WSPÓŁPRACY KULTURY I TURYSTYKI: Rachunek zysków bez strat: identyfikacja ekonomicznych korzyści ze współdziałania kultury z turystyką ; Rol' kultury v formirovanii turističeskogo sprosa ; Turystyka kulturowa w świetle koncepcji klastra turystycznego ; wioska tematyczna w aspekcie ekonomicznym ; Ginące zawody jako atrakcja turystyczna i pozarolnicze źródło zarobkowania mieszkańców obszarów wiejskich ; Rola turystyki w zachowaniu dziedzictwa etnicznego górali ukraińskich na terenach chronionych ; Turysta kulturowy - klient nietuzinkowy. 2. KULTURA JAKO CZĘŚĆ PRODUKTU TURYSTYCZNEGO REGIONU: Nowoczesne trasy miejskie jako forma prezentacji historii i kultury oraz oferta turystyczna ; Projekt szlaku Juliana Tuwima w Łodzi ; Bitwa pod Gettysburgiem w 1863 r. jako przykład wykorzystania historii na potrzeby rozwoju produktu turystycznego ; Dolina Pałaców i Ogrodów - nowy produkt turystyczny oparty na dziedzictwie kulturowym Kotliny Jeleniogórskiej ; Winiarstwo jako narodowe dziedzictwo kultury i jego wykorzystanie w enoturystyce północnych Węgier ; Region winiarski Małopolskiego Przełomu Wisły jako produkt turystyczny. 3. NOWOCZESNE FORMY UDOSTĘPNIANIA OBIEKTÓW I INSTYTUCJI KULTURY DLA TURYSTYKI: Kształtowanie ceny wstępu do atrakcji dziedzictwa ; Konkurencyjność muzeów w gospodarce doznań i kreatywności ; Lokalne muzeum jako inkubator produktów turystycznych ; Tradycyjne pożywienie ludowe jako element wzbogacający muzealną ofertę turystyczną Kujaw ; Centra handlowe trzeciej generacji w Warszawie jako nowe produkty turystyczne. 4. KREOWANIE WIZERUNKU I PROMOCJA TURYSTYCZNA NA BAZIE DZIEDZICTWA KULTUROWEGO: Rola dziedzictwa kulturowego w kreowaniu wizerunku obszaru turystycznego ; "Wilno - Europejska Stolica Kultury 2009". Cienie i blaski tytułu ; Miasto subiektywnie - łódzkie podwórka przy ulicy Piotrkowskiej ; Nowoczesne postrzeganie promocji kulturowych produktów turystycznych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94229 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Nazwy aut. na s. 361-364.
Dot. m.in. Garncarskiego Szlaku w Rzeszowskiem (s. 65-66).
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częśc. ros.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej