367100
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Interfejsy nowych mediów i refiguracje mediów i kultury ; Cyfrowych nierówności w dobie kultury 2.0 problemy wybrane ; Media tradycyjne wobec nowych rozwiązań technologicznych - szansa czy zagrożenie ; Nowe media - (nowa) psychologia odbiorcy ; Radio w świecie cyfrowym ; Radio internetowe: historia, działanie, ewolucja, trendy. Kilka uwag dla niewtajemniczonych ; Nowe media w kinie współczesnym. Demoniczna telewizja ; Zjawisko liternetu na przykładzie twórczości J.R.R. Tolkiena ; Przyszłość literatury sieciowej (na przykładzie rzeczywistości rosyjskiej) ; Uzależnienie od telefonów komórkowych - plaga XXI wieku. II. REKLAMA: Realne - Nierealne ; Kontekst kulturowy graficznego telegramu reklamy w przestrzeni WWW ; Treść versus znaczenie - "stare reklamy" w "nowych mediach" jako forma oporu przeciwko przemocy ikonicznej ; Granice prawne reklamy w Internecie ; Obraz kobiety w reklamie internetowej. Nowe media w perspektywie badawczej. III. PRASA: Elektroniczne wersje prasy lokalnej - alternatywa czy odbicie wydania tradycyjnego? Analiza zjawiska na przykładzie publikacji wyborczych "Gazety Olsztyńskiej" ; Prasa lokalna i regionalna w Internecie. Przypadek rynku prasowego Lubelszczyzny ; Kulturotwórcza i informacyjna rola prasy lokalnej na przykładzie "Tygodnika Ostrołęckiego" ; Rozwój nowych mediów - na przykładzie prasy francuskiej ; Konsensus na rzecz Ziemi. Dzienniki i czasopisma on-line a logika rozwoju mediów. IV. INTERNET: Internetowe klipy wideo jako nowa forma kontaktu z klientem ; W pułapce Internetu. Kontrowersje, fakty, mechanizmy ; Konwergencja mediów książki i Internetu ; Odpowiedzialność użytkownika grup dyskusyjnych w dobie kultury Web 2.0 ; Krótkie formy filmowe w Internecie ; Sprzężenie telewizji i Internetu jako trend w mediach - uwarunkowania, formy współpracy, perspektywy rozwoju.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92679 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [292]-319.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej