367863
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do psychologii i socjologii konsumenta ; 2. Procesy informacyjne (uwaga, spostrzeganie, kategoryzacja) ; 3. Procesy pamięci i uczenia się konsumenta ; 4. Procesy podejmowania decyzji konsumenckich ; 5. Procesy emocjonalne i motywacyjne konsumenta ; 6. Osobowość konsumenta ; 7. Satysfakcja konsumenta ; 8. Postawy konsumenta a reklama ; 9. Reklama jako komunikacja perswazyjna ; 10. Zachowanie konsumenta w grupie ; 11. Wpływ kultury na zachowanie konsumenta.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92453 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [392]-411.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej