369705
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. MIEJSCE SYSTEMU OCEN OKRESOWYCH W POLITYCE PERSONALNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA: 1.1. Najważniejsze cele oceny, 1.2. Formy oceny, 1.3. Kontrowersje wokół systemów ocen, 1.4. Wymagania stawiane systemom ocen, 1.5. Oczekiwania pracowników wobec systemu ocen okresowych, Studium przypadku I ; 2. UWARUNKOWANIA SYSTEMU OCEN: 2.1. Rodzaj działalności i wielkość organizacji, 2.2. Cele strategiczne firmy, 2.3. Metoda zarządzania, 2.4. Styl kierowania, 2.5. Poziom kierowania, 2.6. Poziom wymagań, 2.7. Autorytet oceniających, 2.8. Wiek pracowników, Studium przypadku II ; 3. WPROWADZANIE SYSTEMU OCEN OKRESOWYCH: 3.1. Planowanie działania, 3.2. Szkolenie osób oceniających, 3.3. Przygotowanie osób ocenianych, Studium przypadku III ; 4. PRZEGLĄD NAJWAŻNIEJSZYCH ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z TWORZENIEM SYSTEMÓW OCEN: 4.1. Wybór osób oceniających, 4.2. 360-stopniowa ocena pracownika, 4.3. Przygotowanie 360-stopniowej oceny pracowników, 4.4. Podział osób ocenianych, 4.5. Ustalanie częstotliwości oceny, Studium przypadku IV ; 5. METODY OCENY PRACOWNIKÓW: 5.1. Metody relatywne, 5.2. Metody absolutne ; 6. USTALANIE KRYTERIÓW OCENY: 6.1. Kryteria dotyczące efektywności, 6.2. Kryteria dotyczące kwalifikacji, 6.3. Kryteria dotyczące zachowań (behawioralne), 6.4. Kryteria osobowościowe, 6.5. Zasady opracowywania kryteriów oceny, Studium przypadku VI ; 7. ZASADY PROWADZENIA ROZMÓW Z OCENIANYMI PRACOWNIKAMI: 7.1. Istota rozmowy oceniającej, 7.2. Jak prowadzić rozmowę?, 7.3. Najczęstsze przyczyny złej pracy, 7.4. Dialog przełożony - podwładny a przyszłe zadania pracownika, Studium przypadku VII ; 8. BŁĘDY W PROCESIE OCENIANIA: 8.1. Błędy "techniczne", 8.2. Błędy w sztuce oceniania, 8.3. Jak unikać błędów oceny?, Studium przypadku VIII ; 9. OCENA PRZEŁOŻONYCH PRZEZ PODWŁADNYCH: 9.1. "Odwrócenie ról" jako niezbędne uzupełnienie systemu ocen, 9.2. Doświadczenia niektórych przedsiębiorstw, 9.3. Zasady wprowadzania oceny przełożonych przez podwładnych, Studium przypadku IXa, Studium przypadku IXb ; 10. SYSTEM OCEN OKRESOWYCH A POZOSTAŁE ASPEKTY POLITYKI PERSONALNEJ FIRMY: 10.1. System ocen okresowych a polityka płacowa przedsiębiorstwa, 10.2. System ocen okresowych a polityka szkoleniowa firmy, 10.3. System ocen okresowych a kształtowanie ścieżek kariery zawodowej pracowników, 10.4. System ocen okresowych a zwalnianie pracowników, Studium przypadku X ; Aneks: Przykładowe formularze oceny pracowników.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81338 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 251-255. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej