378308
Book
In basket
Autentyczny personal branding w świetle najnowszych badań ; Od freelancera, eksperta do CEO - wykorzystanie personal brandingu w biznesie ; Psychologiczne aspekty autentyczności i personal brandingu ; Pokazywanie siebie, czyli jak z odwagą stanąć w świetle reflektorów ; TOP OF - autorski model silnej marki osobistej ; Strategia komunikacji silnej marki osobistej ; Krytyka, hejt oraz kryzysy wizerunkowe - jak sobie z nimi radzić.
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów. Dzięki lekturze jej książki: - nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku budować silną markę osobistą, - zdiagnozujesz swoją unikalną osobowość marki osobistej, - dowiesz się, jakie są najczęściej popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach, - zaplanujesz skuteczną komunikacjęmarki osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy, - poznasz 10 kroków pozwalających stworzyć profesjonalny profil na Linkedin, - dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i powodują, że jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni, - zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie, - dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie, - poznasz przydatne programy i aplikacje, które ułatwiają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej. Dodatkowo w książce znajdziesz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, Marka Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy najczęściej powtarzanych bzdurach dotyczących silnej marki osobistej w biznesie. [www.azymut.pl, 2023]
Availability:
All copies are currently on loan: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. A-111745 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach [267]-270.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again