378725
Book
In basket
Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy - wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, "asystentów klienta" atakujących nas zaraz po wejściu do sklepu. "Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję?" chciałoby się krzyknąć do marketerów. Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku? Jak wykorzystać nowe narzędzia, by skutecznie i mądrze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziętych przykładach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach - to wcale nie jest takie trudne! [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015]
Availability:
There are copies available to loan: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. A-111628 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: New rules of sales and service : how to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content, and storytelling to grow your business, 2014
General note
Tytuł oryginału: "The new rules of sales and service : how to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content, and storytelling to grow your business" 2014.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again