378561
Książka
W koszyku
We wszystkich fabrykach Toyoty cały czas doskonali się proces produkcji i rozwija się placówki badawczo-rozwojowe. W konsekwencji koncern odnotowuje stały wzrost udziału w rynku, osiągając znacznie większe zyski niż inni producenci samochodów. A liderzy gospodarczy z całego świata nie szczędzą pochwał. Profesor Jeffrey Liker pracując przez dwadzieścia lat nad tą książka miała pełną swobodę dostępu do szefów firmy, jej pracowników, fabryk w Japonii i Stanach Zjednoczonych. W Drodze Toyoty ujawnia 14 fundamentalnych zasad zarządzania, na których wspiera się słynny na całym świecie system "szczupłej produkcji" Toyoty. Czytelnik dowie się, jak firma tworzy idealne środowisko wdrażania technik i narzędzi szczupłej produkcji poprzez: - tworzenie atmosfery ciągłej poprawy i uczenia się, - zaspokajanie potrzeb klienta (a zarazem eliminowanie marnotrawstwa), - osiąganie wysokiej jakości bez poprawek, - wychowywanie własnych liderów, zamiast pozyskiwać ich spoza firmy, - kształcenie wszystkich pracowników w umiejętności rozwiązywania problemów, - rozwijanie firmy wraz z jej dostawcami i partnerami - z korzyścią dla wszystkich stron. System Toyoty zainicjował globalną rewolucję w branżach produkcyjnych i usługowych. Droga Toyoty wyjaśnia ewolucję systemu produkcji firmy jako nowego paradygmatu doskonałości wytwarzania. Opisuje firmy z branż tak różnorodnych jak opieka zdrowotna, przemysł ciężki, produkcja farmaceutyków i budownictwo, które stosując metody Toyoty, osiągają spektakularną poprawę wyników. Książka objaśnia, w jaki sposób można stworzyć kulturę jakości w stylu Toyoty. Jak poprawić tempo procesów w firmie, podnieść jakość produktu i usługi oraz obniżyć koszty - bez względu na to, w jakiej branży działa. Droga Toyoty jest inspirującym przewodnikiem dla wszystkich, którzy chcą naśladować niezwykły sukces tej firmy.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-65 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Toyota way : 14 management principles from the world's greatest manufacturer, 2004
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: "The Toyota way : 14 management principles from the world's greatest manufacturer" 2004.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 465-470. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej