Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(2)
Autor
Klimowicz Tadeusz
(1)
Segal Jakub (1880-1943)
(1)
Stern William (1871-1938)
(1)
Szuman Stefan (1889-1972)
(1)
Rok wydania
1920 - 1929
(2)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Dzieci
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Sztuka dziecka
(1)
Uczniowie
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Komisja Pedagogiczna Ministerstwa Wyznań Religijnych i Oświecenia Publicznego. Oddział Psychologji Pedagogicznej ; nr 10)
Bibliografia na stronach [203]-212.
Tytuł także w języku francuskim, niemieckim. Streszczenie w języku francuskim.
Wstęp 1. Historia zagadnienia 2. Metoda badania rysunków dziecięcych I. Psychologia twórczości rysunkowej dziecka II. Sztuka dziecka III. Rysunki dzieci zdolnych oraz umysłowo niedorozwiniętych IV. Wnioski pedagogiczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. AD-25196, AD-33163 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Komisja Pedagogiczna Ministerstwa Wyznań Religijnych i Oświecenia Publicznego. Oddział Psychologji Pedagogicznej ; nr 9)
Bibliogr. s. [426]-447.
1. Istota inteligencji, jej rodzaje i rozwój I. Pojęcie inteligencji II. Warunki inteligencji III. Różnice inteligencji IV. Rozwój inteligencji 2. Badanie inteligencji V. Zasadnicze punkty widzenia metodyki VI. Badanie poszczególnych funkcji inteligencji VII. Systemy prób do mierzenia stopnia inteligencji 3. Zastosowania i wyniki. Inteligencja i szkoła VIII. Ogólne rozmieszczenie poziomów inteligencji IX. Badania inteligencji nienormalnych dzieci i młodzieży metodą Binet'a-Simon'a X. Inteligencja i postępy szkolne XI. Socjalne warunki inteligencji 4. Psychologiczne metody selekcji młodzieży szkolnej XII. Metodyczne zasady współdziałania psychologii w selekcji młodzieży szkolnej XIII. Przegląd dotychczasowych selekcji w szkolnictwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. AD-33156 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej