Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Kowalewska Barbara (tłumacz)
(1)
Köhler Henning (1951- )
(1)
Lipkowski Otton (1907-1982)
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1970 - 1979
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Dziecko trudne
(2)
Lęk
(2)
Agresywność
(1)
Antropozofia
(1)
Konflikt
(1)
Kłamstwo
(1)
Lenistwo
(1)
Metody nauczania
(1)
Narkomania
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Psychopatia
(1)
Rodzina
(1)
Samowychowanie
(1)
Socjalizacja
(1)
Steiner, Rudolf (1861-1925)
(1)
Ucieczki dzieci z domów
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zakłady poprawcze i wychowawcze
(1)
Temat: czas
1801-
(1)
1901-
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-46392 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika Waldorfska)
Bibliogr. s. [137]-[139].
ZASADY PRAKTYKI WYCHOWAWCZEJ OPARTEJ NA PODSTAWACH DUCHOWYCH: Pomoc ze świata nocy ; Czy Anioł odpowiada? ; Pytania Strażnika na moście ; Gdy ciało jest dla duszy zbyt zimne ; Chłodna głowa i gorące serce ; Wychowanie moralne ; Postrzeganie jako proces twórczy ; Naśladowanie i pragnienie dobra. NA TROPIE ZMYSŁU ŻYCIA: Uwagi wstępne ; "Prazadowolenie" ; Uwagi na marginesie dotyczące trudnego tematu zmysłu życia ; Pozytywny, spokojny stan jawy oraz dobro jako podstawa świata ; Rytmy życiowe a zaufanie wobec bytu ; Dziecko nerwowe i niespokojne ; Pielęgnowanie zmysłu życia jako oswobodzenie oddechu ; Wychowywanie dzieci i wychowywanie siebie: tolerancja. NA TROPIE ZMYSŁU DOTYKU: Skóra jako narząd zmysłowy ; Uwagi dotyczące postrzegania dotykiem ; "Uczucie bycia przenikniętym Bogiem" ; Zmysł dotyku a zainteresowanie światem: różnica - rezonans - oczywistość ; Wiedza o człowieku a praktyka wychowawcza ; Co to znaczy rozumieć...? ; Stosunek do świata wyrażający miłość ; Bliskość a niebezpieczeństwo zranienia ; "Ja cielesne posiadające granice przestrzenne" ; Przybycie na Ziemię ; Wychowywanie dzieci i wychowywanie siebie: troskliwość ; Tajemny uraz dziecka lękliwego ; Zmysły cielesne i zmysły społeczne - o lękach nabytych ; Dziecko lękliwe i niepewne - obserwacje ; Przygotowanie do snu i początek dnia ; Wychowywanie dzieci i wychowywanie siebie: "pozytywne spojrzenie" ; Dziecko lękliwe i niepewne - dalsze obserwacje ; Podsumowanie: postępowanie z dziećmi niespokojnymi i lękliwymi. NA TROPIE ZMYSŁÓW RUCHU I RÓWNOWAGI: Uwagi wstępne ; "Doznanie swobody w obszarze własnej duszy" ; Uczucie "autonomiczności" ; Ukryty kompozytor ; O subtelnym nastrojeniu duszy ; Postać duszy: postać stworzona z ruchu ; Zdolność do współodczuwania ; Niesłuszne wnioski wyciągane w utrudnionych warunkach rozwojowych ; Dziecko smutne i skłonne do pogrążania się w sobie: charakterystyka ukrytych zaburzeń zmysłu ruchu ; Podłoże: słabe naśladowanie we wczesnym dzieciństwie ; Muśnięte przez Anioła: nieświadome tęsknoty dziecka ; Postępowanie z dziećmi smutnymi i skłonnymi do pogrążania się w sobie ; Mowa ukształtowana - gest, który ma sens Wychowywanie dzieci i wychowywanie siebie: siła współodczuwania ; Zmysł równowagi ; Oswobodzenie ramion i dłoni ; Zmysł równowagi a umiejętność wydawania sądów ; Równowaga duszy a zmysł równowagi ; "Umiejętność chodzenia jako dar łaski": kierownicza rola zmysłu równowagi ; Równowaga duszy a poczucie własnej wartości ; Wskazówki wychowawcze w postępowaniu z dziećmi smutnymi i skłonnymi do pogrążania się w sobie ; Zakończenie: pedagogika a etyka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93886 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej