Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(4)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(6)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Autor
Zybert Elżbieta Barbara
(3)
Chapska Joanna (1966- )
(1)
Czarnecka Jadwiga (1914-2008)
(1)
Figiel Grzegorz
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kocójowa Maria (1939- )
(1)
Sitarska Anna (1938- )
(1)
Szałajska Ewa
(1)
Żołędowska Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Bibliotekarstwo
(8)
Informacja naukowa
(4)
Czytelnictwo
(3)
Biblioteki akademickie
(2)
Biblioteki publiczne
(2)
Jakość produktu
(2)
Analiza systemowa
(1)
Bibliologia
(1)
Biblioteka Raczyńskich (Poznań)
(1)
Bibliotekarze
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Biografistyka
(1)
Głusi
(1)
Infobrokerzy
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Książka
(1)
Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego (Białystok)
(1)
Książnica Zamojska im. Stanisława Kostki Zamoyskiego (Zamość)
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opis bibliograficzny
(1)
Polska
(1)
Polska bibliografia bibliologiczna
(1)
Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich
(1)
Systemy ekspertowe
(1)
Służba informacyjna biblioteczna
(1)
Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Hieronima Łopacińskiego (Lublin)
(1)
Wypożyczanie biblioteczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zbiory biblioteczne
(1)
Związek Zawodowy Bibliotekarzy i Pracowników Bibliotek
(1)
Świadomość narodowa
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Blogi
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr., A-Instr./pow.rzesz. (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90944 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 152-154.
Spis treści także ang.
1. Jakość jako element działań kontrolno-ewaluacyjnych w bibliotekach i ośrodkach informacji; 2. Przykładowe narzędzia wydajności, efektywności i jakości działań biblioteczno-informacyjnych; 3. Przykładowe zastosowanie narzędzi i pomiaru w bibliotekach różnych sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-02 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 152-154.
Spis treści także ang.
1. Jakość jako element działań kontrolno-ewaluacyjnych w bibliotekach i ośrodkach informacji; 2. Przykładowe narzędzia wydajności, efektywności i jakości działań biblioteczno-informacyjnych; 3. Przykładowe zastosowanie narzędzi i pomiaru w bibliotekach różnych sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-Met.02 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; 109)
Bibliogr. s. 231-[239].
Spis treści także ang.
S. tyt. także ang.
CZ. I. KONCEPCJE ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: Ocena wpływu usług biblioteczno-informacyjnych na środowisko społeczne w badaniach jakości bibliotek ; Możliwości wykorzystania benchmarkingu w zarządzaniu zasobami ludzkimi biblioteki ; Zastosowanie ośmiu zasad zarządzania jakością w bibliotece wydziałowej Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Narzędzia kontroli jakości w działalności biblioteki akademickiej. Czy filozofia kaizen ma zastosowanie w bibliotece akademickiej uczelni pedagogicznej? ; "Należy ciągle tworzyć, dbając o jakość, a nie bojąc się o jakość" - audyt informacyjny w praktyce bibliotekarskiej. CZ. II. BADANIE POTRZEB I SATYSFAKCJI UŻYTKOWNIKÓW BIBLIOTEK: Uwagi o psychologii współczesnego czytelnika ; Przegląd metod i narzędzi do pomiaru jakości usług bibliotecznych w oparciu o biblioteki akademickie ; Badanie potrzeb i satysfakcji użytkowników oraz wpływ etyki bibliotekarskiej na działalność usługową bibliotek ; Badanie jakości i profilowanie usług biblioteczno-informacyjnych w informacyjnym modelu naukowej biblioteki technicznej ; Mechaniczne bariery informacyjne i możliwości ich niwelowania w bibliotece akademickiej na przykładzie Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego - omówienie badania czytelniczego ; "Księga życzeń" w bibliotece uczelnianej PWSZ w Tarnowie - czyli jak podnosimy jakość usług poprzez stosowanie badań ankietowych. CZ. III. STANDARDY PRACY I WSKAŹNIKI EFEKTYWNOŚCI BIBLIOTEK: Analiza funkcjonowania bibliotek naukowych w Polsce (AFBN) jako narzędzie wspomagające zarządzanie biblioteką ; Model systemu zarządzania jakością w sieci bibliotek publicznych województwa zachodniopomorskiego a propozycje standardów pracy bibliotek publicznych ; Kryteria estetyczne w ocenie jakości systemów informacyjnych ; Aktualna oferta usług bibliotecznych dla środowisk uczelni medycznych w Polsce ; Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym na przykładzie Biblioteki Uniwersyteckiej w Poznaniu. CZ. IV. ETYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: Wartości organizacyjne w kulturze jakości ; Wartości etyczne w wybranych aspektach zarządzania i organizacji bibliotek ; Etyczne rozterki, etyczne dylematy, etyczne zasady polskich bibliotekarzy (w świetle ankiety). CZ. V. PROBLEMY JAKOŚCI - PRZEGLĄD PIŚMIENNICTWA: Kilka uwag o usługach bibliotecznych ; Koncepcje zarządzania jakością w bibliotekach polskich. Stan obecny i kierunki badań (studia literaturowe) ; Rozwój usług bibliotecznych i informacyjnych w Niemczech (1990-2008). Analiza problemowa na podstawie "Bibliografii Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej. Piśmiennictwo zagraniczne".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93571 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90350 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang.
Spis treści także ang.
Czytelnik czy klient - implikacje podejścia do użytkownika biblioteki dla procesu obsługi ; ka Czy czytelnik może być zbawiony? - grzechy, nawyki, oczekiwania współczesnego czytelnika ; Komunikacja interpersonalna w praktyce bibliotecznej i jej wpływ na postrzeganie jakości biblioteki przez użytkowników ; Biblioteka w procesie uspołeczniania na przykładzie komunikacji interpersonalnej w środowisku bibliotecznym ; Komunikacja interpersonalna w bibliotece - wybrane zagadnienia ; Kontakt i komunikacja z czytelnikiem niesłyszącym ; Zarządzanie nowoczesną biblioteką, czyli co jest podstawą sukcesu każdej współczesnej organizacji? ; Filozofia KAIZEN w bibliotece akademickiej ; Broker informacji - ewolucja zawodu bibliotekarza? ; Aktywność młodych pracowników bibliotek w organizacjach zawodowych ; Kultura w budowaniu jakości biblioteki ; Badania marketingowe szansą na poznanie potrzeb czytelnika ; Budowanie wizerunku biblioteki na przykładzie Książnicy Zamojskiej ; Wizerunek WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie na łamach prasy w latach 2005-2009 ; Zbiory specjalne Biblioteki Raczyńskich i ich czytelnicy ; Biblioteka naukowa w społeczeństwie informacyjnym ; Blogi w bibliotekach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96235 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-40482 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej