Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Strzelecka Magdalena
(4)
Aron Elisabeth A
(1)
Babińska Magdalena
(1)
Cummins Julian
(1)
Diamond Ellen
(1)
Diamond Jay
(1)
Ford-Martin Paula
(1)
Hahn Emilia
(1)
Hill Napoleon (1883-1970)
(1)
Jawień Robert
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Mullin Roddy
(1)
Podsiadlik Aleksandra
(1)
Stefaniak Marta (malarstwo)
(1)
Strzelecki Iwo
(1)
Ćwiek Jakub (1982- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Promocja handlowa
(2)
Barwy
(1)
Bogactwo
(1)
Ciąża
(1)
Manekiny
(1)
Merchandising
(1)
Oświetlenie
(1)
Poród
(1)
Połóg
(1)
Reklama
(1)
Samorealizacja
(1)
Sklep
(1)
Sukces
(1)
Wystawy sklepowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Powieść fantastyczna polska
(1)
Powieść polska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
CZĘŚĆ I: KONTEKST 1. Zacznijmy od klienta 2. Cele biznesowe i marketingowe 3. Co można osiągnąć dzięki promocji sprzedaży? 4. Jak wykorzystać promocję? 5. Jak być kreatywnym? 6. Jak wykorzystać ofertę usługodawców? 7. Jak wdrożyć promocję? 8. Samoregulacje i prawo 9. Kontrola marketingowa i badania CZĘŚĆ II: TECHNIKI PROMOCJI SPRZEDAŻY 10. Gotowe oferty 11. Promocje łączone 12. Promocje cenowe 13. Promocje z upominkami 14. Promocje z możliwością wygranej 15. Międzynarodowa promocja sprzedaży 16. Pytania do samodzielnego przestudiowania i informacje zwrotne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Merchandising : magnetyzm przestrzeni handlowej / Jay Diamond, Ellen Diamond ; [tł. Emilia Hahn, Magdalena Strzelecka]. - Gliwice : Wydaw. Helion, cop. 2007. - 519 s. : il., fot., rys. ; 25 cm + Wkładka : [16] s. tabl. kolor. ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
Indeks.
1. Teoria nowoczesnego visual merchandisingu ; 2. Planowanie i tworzenie ekspozycji produktów ; 3. Urządzenie sklepu: fasada, wnętrze i wyposażenie ; 4. Manekiny i inne formy przestrzenne ; 5. Materiały, rekwizyty i narzędzia ; 6. Zasady projektowania ; 7. Kolor - podstawowe pojęcia i zastosowania ; 8. Oświetlenie - udramatyzowanie powierzchni sprzedażowej i ekspozycyjnej ; 9. Motywy przewodnie oraz wystrój wnętrz i okien wystawowych ; 10. Sposoby ożywienia małego sklepu socjalistycznego ; 11. Reklama wizualna - narzedzie, które mówi ; 12. Grafika w punkcie sprzedaży detalicznej ; 13. Materiały POP ; 14. Wykonanie ekspozycji ; 15. Opracowanie całościowej koncepcji - od pomysłu do wykonania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91955 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradnik bez Kantów)
(Septem)
Tytuł oryginału: "[The] everything pregnancy book" 2003.
Wydanie 2. odnosi się do oryginału.
Autorki tej książki dzielą się wiedzą i doświadczeniami ciężarnych matek i ginekologów-położników. Podpowiadają, jak: - interpretować wyniki badań i testów prenatalnych, - odżywiać się i ćwiczyć podczas ciąży, - zmniejszać ryzyko wystąpienia komplikacji, - zaplanować budżet dla nowego członka rodziny, - przygotować się do porodu i pierwszych dni życia dziecka, - karmić noworodka i opiekować się nim, - wrócić do normalnego trybu życia po porodzie. [Wydawnictwo Helion, 2007]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "The think and grow rich action pack" 1937.
Na okładce: Najpotężniejszym dostępnym nam narzędziem jest nasz umysł.
Co sprawia, że niektórzy ludzie przez całe swoje życie idą naprzód, rozwijają się, zdobywając i pomnażając bogactwo i szczęście, podczas gdy inni stoją w miejscu? Co daje jednym ogromną energię, a innych czyni nieudolnymi? Co sprawia, że jeden radzi sobie ze wszystkimi problemami, znajdując własną drogę, która bezpiecznie pozwala mu przejść przez burzliwe momenty w życiu i spełnić najistotniejsze marzenia, podczas gdy inny walczy i ponosi klęskę? Odpowiedź jest pozornie prosta - tą tajemniczą siłą jest umiejętność myślenia i dążenia do sukcesu. Każdy z nas może zastosować ją w swoim życiu, jednak trzeba wiedzieć, jak to zrobić. Teraz tajemnica tego, jak osiągnąć fortunę, leży w zasięgu Twojej ręki. Książka "Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces" to już klasyka literatury motywującej. Uważana jest za motor, który pchnął niezliczone rzesze ludzi w kierunku sławy i fortuny. Jej poprzednie edycje zmieniły życie milionów ludzi i zostawiły po sobie spuściznę sukcesu w osobach liderów w biznesie, rządzie i organizacjach obywatelskich oraz ogromnych majątkach stworzonych dzięki zawartym w tej publikacji radom. Przedstawia ona sprawdzoną i pewną metodę przezwyciężenia wszystkich przeszkód, zrealizowania każdej ambicji i osiągnięcia sukcesu. Pokazuje, jak ją stosować, i powoduje, że od razu zaczynasz działać. [Helion, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 14.
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Na okł. i s. tyt. : Jubileusz bestsellerowego cyklu.
Z cyklu "Zlecenia angielskiego cyngla".
To już dziesięć lat od kiedy pierwszy tom Kłamcy zagościł na półkach i w sercach czytelników. Loki - nordycki bóg kłamstwa na usługach aniołów, a także, mimochodem, bohater pięciu książek, komiksu i gry karcianej - nie ma czasu świętować. Oto bowiem przyjdzie mu się zmierzyć z jednym z największych swoich wrogów. W dodatku na własne życzenie, bo wszystko wskazuje na to, że Dezyderiusza Crane'a, samozwańczego boga popkultury, stworzył omyłkowo nie kto inny jak Loki właśnie. Teraz rozpoczyna się gra z czasem, tym trudniejsza, że z każdą chwilą nowy bóg coraz lepiej poznaje swoje możliwości. Jego główną mocą jest kontrola nad narracją, a nawet... nad całą opowieścią. Jubileuszowa powieść o Lokim to wariacka jazda bez trzymanki umiejscowiona fabularnie pomiędzy opowiadaniami z drugiego tomu. Pełna gościnnych występów, ciętych bon-motów i będących wyznacznikiem serii popkulturowych nawiązań usatysfakcjonuje wszystkich miłośników Kłamcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-pol. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej