Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Autor
Bonek Tomasz
(3)
Smaga Marta
(3)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Facebook
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Internet
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Reklama internetowa
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Gatunek
Poradniki
(3)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie. Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów? Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Omawiają szczegółowo takie zagadnienia, jak: - rodzaje mediów społecznościowych i źródła ich popularności, - marketing i PR w mediach społecznościowych, - reklama i promocja na Facebooku oraz w NK.pl, - prowadzenie dobrego fanpage'a na Facebooku, - konkursy, aplikacje i reklamy na Facebooku, - sytuacje kryzysowe i sposoby wychodzenia z nich, - metody promocji w społecznościach profesjonalistów, - marketing szeptany i wirusowy w mediach społecznościowych, - prowadzenie bloga firmowego i promowanie się na blogach, - badanie skuteczności działań promocyjnych w mediach społecznościowych, - zasady odpowiedzialności za komentarze na forum internetowym i na Facebooku, - prawo autorskie a publikacje w internecie. To interesująca propozycja dla przedsiębiorców, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i PR wykorzystujących media społecznościowe w działaniach promocyjnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką, a zwłaszcza aktywnych użytkowników Facebooka, Twittera, blogosfery. [Wolters Kluwer Polska, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt.: Oficyna a Wolters Kluwer business.
Indeks.
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi m.in. na pytania: Co zrobić, by szybko zbudować wizerunek firmy w internecie? Jak sprzedawać w sieci i skutecznie się w niej reklamować? W jaki sposób wypromować markę w wyszukiwarce Google? Kiedy warto, a kiedy nie, promować się na Facebooku? Ile kosztuje promocja on-line i na co zwracać szczególną uwagę przy planowaniu kampanii reklamowych? Książka jest kompleksowym poradnikiem o promowaniu, sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marek, firm, produktów i osób w najszybciej rozwijającym się dziś medium. Autorzy opisują w nim szczegółowo wszystkie istotne narzędzia on-line i radzą, jak je wykorzystać w praktyce. Czytelnik dowie się, jak stworzyć dobrą stronę WWW lub sklep internetowy, jakie metody są najlepsze do promowania sprzedaży, a jakie sprawdzają się w działaniach PR. Znajdzie tu także rady, jak wybrać agencję bądź freelancera do przygotowania strony WWW lub kampanii promocyjnej i na co uważać przy współpracy ze zleceniobiorcą. Dowie się też, jak badać skuteczność prowadzonych działań. [Wolters Kluwer Polska, 2012]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98285 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest internet i jak z niego korzystać ; 2. Jak korzystać z poczty elektronicznej ; 3. Jak prowadzić rozmowy przez komunikatory internetowe ; 4. Jak w internecie przygotować dokument tekstowy ; 5. Jak robić zakupy przez internet ; 6. Jakie serwisy internetowe mogą być przydatne seniorowi ; 7. Jak korzystać z Facebooka ; 8. Jak korzystać z forum internetowego ; 9. Jak założyć bloga ; 10. Gdzie oglądać legalnie filmy wideo w internecie ; 11. Jak przez internet korzystać z konta bankowego ; 12. Jak bezpiecznie korzystać z internetu ; 13. Jak rozumieć terminy związane z internetem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103128 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej