Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Autor
Brodzińska-Mirowska Barbara
(1)
Dickens Charles (1812-1870)
(1)
Jacuński Michał
(1)
Mirowska Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Partie polityczne
(1)
Sieroty
(1)
Zachowanie polityczne
(1)
Zaufanie
(1)
Złodzieje
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: miejsce
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [257]-280.
Kryzys zaufania społecznego ; Partie polityczne jako podmioty komunikowania ; Ewaluacja perspektyw komunikacyjnych partii politycznych ; Reputacja polityczna polskich partii a budowanie zaufania relacyjnego w komunikacji politycznej ; Aktywność komunikacyjna polskich partii zorientowana na kształtowanie relacji ; Wpływ wyzwań komunikacyjnych na aktorów politycznych ; O budowaniu zaufania i dylematach komunikacyjnych. Co mogą zrobić partie polityczne?
Problematyka poruszona w publikacji jest próbą połączenia ustaleń teoretycznych z analizą stanu faktycznego występującego w polskich partiach politycznych. Książka jest z jednej strony opracowaniem teoriopoznawczym, osadzonym w przeglądzie literatury krajowej i zagranicznej, z drugiej zaś – przedstawia realia funkcjonowania partii w Polsce. Wartość dodaną stanowi wykorzystanie materiału empirycznego pochodzącego z badań przeprowadzonych wśród parlamentarzystów, członków partii oraz partyjnej administracji. Monografia kierowana jest do osób zainteresowanych omawianą tematyką zarówno w kręgach akademickich, jak i naukowych oraz uczestniczących w życiu publicznym. Ustalenia badawcze mogą być wykorzystane w dydaktyce politologii oraz nauk o komunikacji społecznej i mediach, a aspekty dotyczące budowy zaufania zaciekawić polityków różnych szczebli, a także kandydatów w wyborach. [wydawnictwo.sejm.gov.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113845 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-lit.ang. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej