Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Autor
Dziewanowska Agnieszka
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Floriańczyk Barbara
(1)
Kacprzak Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Trench Nicki
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(2)
Temat
Marketing
(1)
Roboty na drutach
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [183]-192.
Cz. I. DLACZEGO WSPÓŁCZEŚNI KONSUMENCI PRAGNĄ DOŚWIADCZEŃ: 1. Społeczeństwo ponowoczesne ; 2. Konsumpcjonizm: 2.1. Tożsamość jednostki w społeczeństwie konsumpcyjnym, 2.2. Potrzeby, pożądanie i zachcianki, 2.3. Społeczeństwo doznań, 2.4. Stary i nowy materializm, 2.5. Konsumpcja impulsywna, 2.6. Konsumpcja na pokaz, 2.7. Konsumpcja przedmiotów materialnych a konsumpcja doświadczeń ; 3. Społeczeństwo spektaklu i karnawalizacja kultury ; 4. Indywidualizacja i plemienność ; 5. Demografia a rozwój gospodarki doświadczeń: 5.1. Pokolenie Y, 5.2. Pokolenie Silver tsunami. Cz. II. DZIAŁANIA MARKETINGOWE W GOSPODARCE DOŚWIADCZEŃ - KONCEPCJA I JEJ ZASTOSOWANIE: 6. Geneza gospodarki doświadczeń ; 7. Marketing doświadczeń ; 8. Definicja doświadczenia ; 9. Poziomy i rodzaje doświadczenia ; 10. Podejście modułowe do doświadczeń: 10.1. Moduł sensoryczny, 10.2. Moduł emocjonalny, 10.3. Moduł intelektualny, 10.4. Moduł behawioralny, 10.5. Moduł relacyjny, 10.6. Planowanie działań marketingowych w poszczególnych modułach ; 11. Inscenizowanie niezapomnianych doświadczeń: 11.1. Motyw przewodni doświadczenia, 11.2. Pozytywne wskazówki, 11.3. Negatywne wskazówki, 11.4. Pamiątki, 11.5. Zaangażowanie zmysłowe, 11.6. Wprowadzenie opłat za doznania ; 12. Autentyczność jako najważniejsza kompetencja biznesu: 12.1. Autentyczność naturalna, 12.2. Autentyczność oryginalna, 12.3. Autentyczność wyjątkowa, 12.4. Autentyczność referencyjna (odniesienia), 12.5. Autentyczność wpływowa ; 13. Przykłady zastosowania marketingu doświadczeń w różnych branżąch: 13.1. Marketing doświadczeń w usługach, 13.2. Marketing doświadczeń w branży dóbr szybkozbywalnych (FMCG), 13.3. Marketing doświadczeń na rynku dóbr trwałych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The Cool girl's guide to knitting".
Na okładce: Wszystko, co początkujący miłośnik drutów musi wiedzieć; Dlaczego właśnie druty? Czy warto dołączyć do kółka amatorów robótek? Jak założyć własne?; Druty, włóczki i guziczki, czyli od jednorazowej przygody do życiowej pasji; Praktyczny przewodnik krok po kroku wyjaśnia tajniki robienia na drutach; Najczęstsze pomyłki i sposoby ich unikania; 20 superwzorów do wykorzystania od razu.
Cz. 1. Druty kiedyś i obecnie ; Cz. 2. Czego będziesz potrzebować i co do czego służy ; Cz. 3. Wzory dla nowoczesnej dziewczyny czyli superprojekty: Łatwy sweter, Sweter z kapturem dla niej lub dla niego, Kardigan z alpaki, Rękawiczki bez palców, Ponczo, Bawełniany kapelusz na lato, Bikini, Pokrowiec na telefon komórkwy lub na iPoda, Ocieplacze na nogi, Pled, Szalik z frędzlami i bez, Puszysty szaliczek, Czapka, Kosmetyczka z koralikami, Fantazyjne poduszki, Guzikowa torebka, Narzutki dla psów, Top z różyczkami, Torba na włóczki, Pokrowiec na druty ; Cz. 4. Co jeszcze powinnaś wiedzieć ; 20 błędów, które przynajmniej raz w życiu powinnaś popełnić ; Dostawcy i użyteczne adresy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-646.26/.27 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej