Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Autor
Dewey John (1859-1952)
(7)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(2)
Adler Mortimer Jerome (1902-2001)
(1)
Barth Karl
(1)
Bastgenówna Zofia (1900-1974)
(1)
Bergson Henri (1859-1941)
(1)
Błeszyńska Helena
(1)
Clapare`de Édouard (1873-1940)
(1)
Doroszowa Zofia (?-2001)
(1)
Heidegger Martin (1889-1976)
(1)
Pieter Józef (1904-1989)
(1)
Potocki Andrzej (1920-1995)
(1)
Purman Stefan (1895-1941)
(1)
Russell Bertrand (1872-1970)
(1)
Whitehead Alfred North
(1)
William James
(1)
Wittgenstein Ludwig (1889-1951)
(1)
Wojnar Irena
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(2)
1960 - 1969
(2)
1930 - 1939
(1)
1920 - 1929
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Pedagogika
(3)
Wychowanie
(3)
Demokracja
(2)
Dewey, John (1859-1952)
(2)
Antropologia społeczna
(1)
Estetyka
(1)
Etyka
(1)
Filozofia
(1)
Filozofia kultury
(1)
Historiozofia
(1)
Metafizyka
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Nauczanie
(1)
Nauka
(1)
Praca
(1)
Pragmatyzm
(1)
Programy nauczania
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Sztuka
(1)
Teologia protestancka
(1)
Teoria poznania
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. AD-91631 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Klasyków Pedagogiki. Pisarze Obcy)
Indeksy.
Życiorys Johna Deweya ; Myśli przewodnie filozofii i pedagogiki Johna Deweya ; Najważniejsze publikacje Johna Deweya ; Niektóre opracowania krytyczne ; Nota edytorska ; WYBÓR PISM PEDAGOGICZNYCH: I. Moje pedagogiczne credo ; II. Zainteresowanie i wysiłek w związku z wychowaniem woli ; III. Dziecko i programy nauczania ; IV. Szkoła a rozwój społeczny ; V. Szkoła a życie dziecka ; VI. Marnotrawstwo w szkolnictwie ; VII. Psychologia nauczania początkowego ; VIII. Zasady pedagogiczne Froebla ; IX. Psychologia zajęć praktycznych ; X. Rozwój uwagi ; Xl. Zadanie nauki historii w nauczaniu początkowym ; XII. Zasady moralne w wychowaniu ; XIII. Wychowanie postępowe a nauka o wychowaniu ; XIV. Wychowanie jako polityka ; XV. Wstęp Johna Deweya do książki E. R. Clapp pt. Wykorzystywanie zasobów w wychowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-8375 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Klasyków Pedagogiki. Pisarze Obcy)
Indeksy
- Sztuka - jakością życia / I. Wojnar I. Istota żywa II. Istota żywa a "rzeczy eterialne" III. Doznanie doświadczenia IV. Akt ekspresji V. Przedmiot ekspresywny VI. Substancja i forma VII. Historia naturalna formy VIII.Organizacja energii IX. Wspólna substancja sztuk pięknych X. Rozmaita substancja sztuk pięknych XI. Udział czynnika ludzkiego XII. Wyzwanie dla filozofii XIII.Krytyka a percepcja XIV. Sztuka i cywilizacja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-41999 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Klasyków Pedagogiki. Pisarze Obcy)
Indeksy
I. Wychowanie jako proces konieczny do życia II. Wychowanie jako funkcja społeczna III. Wychowanie jako kierowanie IV. Wychowanie jako rozwój V. Przygotowywanie, rozwijanie i kształcenie
formalne VI. Wychowanie postępowe i wychowanie konserwatywne VII. Idea wychowania demokratycznego VIII. Cele wychowania IX. Naturalny rozwój i społeczna użyteczność jako
cele X. Zainteresowanie i zdyscyplinowanie XI. Doświadczenie i rozumowanie XII. Rola myślenia w wychowaniu XIII. Istota metody XIV. Istota materiału nauczania XV. Elementy zabawy i pracy w obrębie programu
szkolnego XVI. Funkcja geografii i historii w programie
nauczania XVII. Rola naukowego poznania w programie nauki
szkolnej XVIII.Wartości wychowawcze XIX. Praca i czas wolny XX. Studia teoretyczne i praktyczne XXI. Kształcenie w naukach przyrodniczych i społecz-
nych. Natura et homo XXII. Jednostka a świat XXIII.Zawodowe aspekty wychowania XXIV. Co to jest filozofia wychowania? XXV. O teoriach poznania XXVI. Teorie moralności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-37674 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. AD-29993 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Democracy and education : an introduction to the philosophy of education".
Indeks.
I. Wychowanie jako konieczność życiowa ; II. Wychowanie jako funkcja społeczna ; III. Wychowanie jako funkcja kierowania ; IV. Wychowanie jako wzrastanie ; V. Przygotowanie, rozwój i dyscyplina formalna ; VI. Wychowanie konserwatywne i postępowe ; VII. Demokratyczna koncepcja wychowania ; VIII. Cele wychowania ; IX. Rozwój fizyczny i wydajność społeczna jako cele ; X. Zainteresowanie i dyscyplina ; XI. Doświadczenie i myślenie ; XII. Myślenie w wychowaniu ; XIII. Istota metody ; XIV. Istota materiału nauczania ; XV. Zabawa i praca w programie wychowania ; XVI. Znaczenie geografii i historii ; XVII. Nauka w toku nauczania ; XVIII. Wartości wychowawcze ; XIX. Praca i czas wolny od pracy ; XX. Przedmioty intelektualne i praktyczne ; XXI. Przedmioty przyrodnicze i społeczne: naturalizm i humanizm ; XXII. Jednostka a świat ; XXIII. Zawodowe aspekty wychowania ; XXIV. Filozofia wychowania ; XXV. Teorie wiedzy ; XXVI. Teorie moralności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-9040 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej