Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Adamik-Szysiak Małgorzata
(3)
Godlewska Ewa (nauki polityczne)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Arłukowicz, Bartosz (1971- )
(1)
Grodzka, Anna (1954- )
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Marketing polityczny
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. w jęz. ang.
WSTĘP ; I. DEMOKRACJA MEDIALNA I ZARZĄDZANIE W MEDIACH: Media i demokracja: ujęcie normatywne ; Zmiany w modelu zarządzania oraz finansowania publicznej radiofonii i telewizji: od politycznego klinczu do ekonomicznego racjonalizmu ; Dysfunkcja czwartej władzy. Analiza systemowa Miejskiej Telewizji Opole ; Internet - nowa sfera publiczna czy kabina pogłosowa? ; Kreowanie tożsamości w sieci. O tak zwanej ponowoczesnej tożsamości europejskiej ; II. MEDIA, POLITYKA I OPINIA PUBLICZNA: Rola mediów informacyjnych w ustanawianiu ważności kwestii w agendzie publicznej w Polsce w latach 2009-2012 ; Polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej w 2011 roku na łamach dzienników ogólnopolskich ; Media płaszczyzną debaty o parytetach ; Obraz sufrażystek angielskich w "Sterze" (1907-1914) ; Medialna kariera nieparlamentarnych wypowiedzi polskich parlamentarzystów ; III. MEDIA I MARKETING POLITYCZNY: Miejsce marketingu politycznego w politologii ; Wstęp do rozważań na temat naukowości subdyscypliny ; Lokalna polityka zmediatyzowana - fakt czy mit? ; Wykorzystanie internetowych środków przekazu w procesie komunikowania politycznego ; Polscy politycy w serwisach społecznościowych ; Internet jako czynnik relewancji czeskich partii ekstremistycznych? ; IV. MEDIALNY WIZERUNEK POLITYKA: Wydarzenie medialne jako element budowania wizerunku polityka ; Wizerunek Anny Grodzkiej ; "Za komuny było lepiej niż za mnie?" Wizerunek Bartosza Arłukowicza na portalu Wprost24 ; Wizerunki kandydatów na urząd prezydenta miasta Opola w debatach przedwyborczych w 2010 roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101952 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [252]-266.
Reklama polityczna jako przedmiot badań komunikacji politycznej ; Retoryka telewizyjnej reklamy politycznej ; Strategie apelowania do wyborców w telewizyjnej reklamie politycznej ; Wizerunek w telewizyjnej reklamie politycznej ; Perspektywy rozwoju telewizyjnej reklamy politycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98425 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
Cz. I MEDIA MNIEJSZOŚCI NARODOWYCH I ETNICZNYCH W POLSCE: Problem środków masowego przekazu oraz dostępu do nich mniejszości narodowych i etnicznych w pracach Komisji Mniejszości Narodowych i Etnicznych Sejmu RP ; Prasa ludności niemieckiej w polityce państwa polskiego po II wojnie światowej ; Rola środków masowego przekazu mniejszości niemieckiej na Warmii i Mazurach ; Czasopismo "Awedis" i jego rola w zbliżeniu różnych środowisk ormiańskich w Polsce ; Et@net - etniczność w sieci? ; Internet w procesach integracji i dezintegracji grup etnicznych. O pozytywnych i negatywnych aspektach użytkowania sieci przez mniejszościowe grupy etniczne ; Cz. II OBRAZ MNIEJSZOŚCI NARODOWYCH I ETNICZNYCH W POLSKICH MEDIACH: Aktywność medialna mniejszości niemieckiej i jej znaczenie ; Mniejszości narodowe i etniczne Warmii i Mazur w mediach polskojęzycznych ; Medialny obraz społeczności romskiej w województwie wielkopolskim ; Dyskryminacja mniejszości etnicznych i narodowych w relacjach polskiej prasy.. ; Mniejszość ukraińska na falach Radia Olsztyn ; Mniejszości narodowe i etniczne w Polsce w mediach elektronicznych ; Języki mniejszości i media społecznościowe: szansa na przetrwanie czy odzwierciedlenie stanu użycia? - przykład języków łużyckich i kaszubskiego ; Cz. III MEDIA MNIEJSZOŚCI W EUROPIE: Wpływ autonomii na rozwój mediów katalońskich i baskijskich ; Media mniejszości narodowych na obszarze niemieckojęzycznym ľ przykład Austrii i Niemiec ; Prasa mniejszości narodowych w Rosji. Próba zarysowania problemu ; Media w językach saamskich jako element utrzymania tożsamości kulturowej ; Media Polaków w Szwecji jako przykład aktywności grupy mniejszościowej w społeczeństwie wielokulturowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101532 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej