Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Autor
Łukasik Joanna Małgorzata
(2)
Nowosad Inetta
(1)
Szymański Mirosław Józef (1942- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(1)
Martialis, Marcus Valerius (ca 40-104)
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Selekcja szkolna
(1)
Szkolnictwo
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.123-124.
W książce znajdziemy [...] metody, gry, zabawy i ćwiczenia podzielone na cztery grupy. Głównym kryterium ich przyporządkowania jest zastosowanie w konkretnej części lekcji (wprowadzenie, część właściwa, podsumowanie) oraz cel (zmotywowanie do pracy, przyswojenie treści lekcji, utrwalenie i sprawdzenie wiedzy). Pozycja ta [...] to nie tylko źródło inspiracji i ciekawych metod pracy z uczniem, które [...] można dowolnie modyfikować, stosować zamiennie w zależności od celu i tematu lekcji. To również [...] wartościowe informacje dla nauczycieli, możliwe do zastosowania w każdej klasie i na każdej lekcji w określonych sytuacjach dydaktyczno-wychowawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10dz-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna w Edukacji)
Tyt. grzb.: Równość czy jakość?
Bibliogr. s. 339-360.
Streszcz. ang. przy pracach.
Spis treści także ang.
Tyt. grzb.: Równość czy jakość?
Mirosław J. Szymański - Współczesne nierówności społeczne a edukacja. I. OBLICZA NIERÓWNOŚCI EDUKACYJNYCH: Jerzy Nikitorowicz - Reakcje i interakcje w komunikacji społecznej z perspektywy edukacji międzykulturowej ; Roman Dolata - Międzyszkolne zróżnicowanie wyników nauczania w szkołach podstawowych i gimnazjach ; Iwona Ocetkiewicz - Selekcje społeczne a selekcje szkolne w gimnazjum ; Urszula Tyluś - Oczekiwania i aspiracje życiowe młodzieży wiejskiej w kontekście przemian społeczno-kulturowych ; Iwona Rudek - O przygotowaniu dzieci i młodzieży do spotkania z niepełnosprawnością. II. PROBLEMY I DYLEMATY SZKOŁY: Jolanta Sajdera - Instytucja wychowawcza miejscem tworzenia wspólnoty ; Danuta Opozda - Orientacja kolektywistyczna versus indywidualistyczna a dylematy edukacji szkolnej ; Aldona Kopik - Wsparcie sześciolatka w szkole ; Małgorzata Randak-Jezierska - Gestaltowskie spotkanie w dialogu Ja - Ty. Tworzenie bezpiecznej przestrzeni do dialogu w szkole ; Dagmara Łupicka-Szczęśnik - Doskonalenie zajęć psychoedukacyjnych. Propozycja warsztatu z wykorzystaniem narracji ; Janusz Sobiecki - Plebiscyt życzliwości i niechęci - wykorzystanie rozkładów teoretycznych w analizie socjometrycznej. III. KOMUNIKACJA W ŚRODOWISKU EDUKACYJNYM - ASPEKTY TEORETYCZNE I EMPIRYCZNE: Magdalena Grochowalska - Doświadczenia indywidualne w przestrzeni edukacyjnej jako źródło kompetencji komunikacyjnej dziecka ; Wojciech Gulin, Katarzyna Stefanowicz-Zawiszewska - Rozwój wrażliwości moralnej dziecka w kontekście jakości komunikacji w rodzinie ; Karol Konaszewski - Specyfika układów komunikacyjnych na przykładzie internatu szkolnego ; Łukasz Skiba - Skuteczna komunikacja jedną z kluczowych umiejętności w pracy współczesnego menedżera ; Beata Bocian - Rozmowa jako technika badań pedagogicznych ; Ilona Błaszczyk - Relacje patron - klient według Marcjalisa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96821 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej